گشتا صنعت اصفهان

031-33878681

دستگاه بسته بندی سبزی تازه و خشک

جستجو

اطلاعات تماس

ساعات کاری

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

شنبه--------- 8:00 تا 16:00

یک شنبه------ 8:00 تا 16:00

دو شنبه------- 8:00 تا 16:00

سه شنبه------ 8:00 تا 16:00

چهار شنبه----- 8:00 تا 16:00

پنج شنبه------ 8:00 تا 14:00

انواع جت پرینتر برای چاپ روی گونی
تعمیر انواع جت پرینتر
تعمیر انواع جت پرینتر
دستگاه بسته بندی کاپوچینو
دستگاه بسته بندی کاپوچینو
تفاوت تاریخزن حرارتی با دستگاه تاریخزن دستی و پدالی
تفاوت تاریخزن حرارتی با دستگاه تاریخزن دستی و پدالی
نماد حلال چه تاثیری بر انتخاب مصرف کنندگان دارد؟
نماد حلال چه تاثیری بر انتخاب مصرف کنندگان دارد؟
بسته بندی و مکان نگه داری آبلیمو چه تاثیری بر روی کیفیت آن دارد؟
بسته بندی و مکان نگه داری آبلیمو چه تاثیری بر روی کیفیت آن دارد؟
استفاده از نانو تکنولوژی در بسته بند مواد غذایی (بخش سوم : نانو مواد)
استفاده از نانو تکنولوژی در بسته بند مواد غذایی (بخش سوم : نانو مواد)
استفاده از تکنولوژی نانو در بسته بندی مواد غذایی( بخش دوم)
استفاده از تکنولوژی نانو در بسته بندی مواد غذایی( بخش دوم)
استفاده از نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذایی
استفاده از نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذایی
بسته بندی ماهی و میگو، کارآفرینی در صنعت شیلات
بسته بندی ماهی و میگو، کارآفرینی در صنعت شیلات
دستگاه بسته بندی سبزی تازه و خشک

سبزیجات یکی از مقوی‌ترین و ضروری‌ترین مواد غذایی روزانه هستند که مصرف آنها باعث کاهش ریسک ابتلا به انواع بیماری‌ها، به ویژه بیماری‌های مربوط به دستگاه گوارش، دیابت، چربی، فشار خون و بیماری‌های پوستی می‌شود.

جهت استعلام قیمت دستگاه بسته بندی سبزیجات، خرید و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09131197055 تماس حاصل نمایید.

سبزیجات به دلیل آن‌که در مرحلۀ کاشت، داشت و برداشت از حساسیت بالایی برخوردارند، لذا در تمام فصول با یک کیفیت یکسان در دسترس ما قرار ندارد. به همین دلیل در بخش عمده‌ای از فصول سال ناچار به خرید سبزیجات خشک یا سبزیجات تازه و نگهداری آنها در داخل یخچال یا فریزر خواهیم بود.

از آنجا که یکی از مهم‌ترین مراحل در چرخه مصرف سبزیجات، مرحله بسته بندی و نگهداری آنها می‌باشد، لذا شرکت خدمات مهندسی و ماشین آلات صنعتی گشتا صنعت اصفهان در زمینۀ دستگاه های بسته بندی انواع سبزیجات خشک و تازه توضیحاتی ارائه می‌کند.

دستگاه بسته بندی سبزیجات چیست؟

دستگاه بسته بندی سبزیجات چیست؟

دستگاه بسته بندی سبزیجات که می‌تواند برای بسته بندی انواع سبزیجات خشک و تازه به کار برود، می‌تواند با توجه به مقدار و وزن هر بسته، نوع سبزی، نوع ظروف در نظر گرفته شده برای بسته بندی و نیاز روزانه مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه های بسته بندی سبزیجات دارای الزامات بهداشتی خاصی هستند و به لحاظ فنی از گستره کاربردی بسیار زیادی برخوردارند.

انواع دستگاه بسته بندی سبزیجات خشک و تازه

در زمینه بسته بندی کردن سبزیجات در هر دو حالت تازه و خشک از دستگاه ها و ماشین آلات متفاوتی استفاده می شود. این دسته از ماشین آلات در طرح ها و الگوهای مختلفی اقدام به بسته بندی کردن تمامی انواع سبزیجات می نمایم به عنوان مثال در برخی از حالات از روش بسته بندی وکیوم و در برخی از حالات از روش سیل وکیوم استفاده می شود.

تنوع بالایی در دستگاه های بسته بندی سبزیجات وجود دارد که ما قصد داریم در این بخش کارآمدترین مناسب ترین گزینه ها برای این موضوع اشاره کنیم. اگر می خواهید با تمامی انواع دستگاه بسته بندی سبزیجات خشک و تازه آشنا شوید، می توانید با شماره های قرار داده شده در داخل صفحه تماس حاصل نمایید و با کسب مشاوره رایگان در خصوص هر یک از دستگاه ها مناسب ترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید

1) دستگاه سیل کن بسته بندی سبزیجات

دستگاه سیل کن بسته بندی سبزیجات

یکی از روش‌های رایج برای بسته بندی انواع سبزیجات تازه و خشک، استفاده از ظروف پلاستیکی است که با استفاده از دستگاه سیل کن صورت می‌پذیرد. این دستگاه یک لایۀ سلفون بر روی دهانه ظرف قرار می‌دهد و سپس آن را به بدنه پرس می‌کند تا یک محیط مسدود و غیر قابل مبادلۀ هوا ایجاد شود. با دستگاه بسته بندی سیل وکیوم می‌توان سبزیجات خشک و تازه را در ظروف پلاستیکی بسته بندی کرد.

انواع مختلف دستگاه های بسته بندی سیل وکیوم برای سبزیجات تازه و خشک عبارتند از:

  1. بسته بندی سبزی به روش سیل روتاری
  2. دستگاه بسته بندی سبزی به روش خطی
  3. دستگاه بسته بندی رومیزی سبزی

به لحاظ سطح اتوماسیون، دستگاه های بسته بندی انواع سبزیجات می‌توانند به صورت دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک طراحی و عرضه شوند.

نکته جالب توجه در مورد دستگاه سیل کن اتومات این است که این دستگاه قابلیت تزریق گاز به داخل ظرف و درج تاریخ تولید، تاریخ انقضاء، قیمت و سایر اطلاعات مورد نیاز برای مشتری بر روی ظرف را نیز دارد.

2) دستگاه بسته بندی سبزیجات در پاکت سلفونی

دستگاه بسته بندی سبزیجات در پاکت سلفونی

پاکت‌های سلفونی، گذشته از زیبایی ظاهری که به همراه دارند، یک بسته بندی چند لایه هستند که جابجایی سبزیجات را تسهیل می‌کنند و از آن به بهترین نحو ممکن محافظت به عمل می‌آورند. لذا چنانچه تناژ تولید شما خیلی زیاد نیست و به دنبال بالاترین سطح بهداشتی و استاندارد در بسته بندی سبزیجات تازه و خشک هستید، می‌توانید از بسته بندی با استفاده از پاکت سلفونی استفاده کنید.

3) دستگاه بسته بندی سبزیجات به روش دوخت پلاستیک

دستگاه بسته بندی سبزیجات به روش دوخت پلاستیک

با این دستگاه آشنایی کامل دارید. چرا که از آن برای کسب و کارهای خانگی و نیمه صنعتی استفاده می‌شود. کار کردن با دستگاه دوخت پلاست برای بسته بندی انواع سبزیجات خشک و تازه بسیار آسان است. بدین صورت که با قرار گرفتن دهانۀ بسته بندی در بین دو اِلمنت فکی، کار دوخت پلاستیک انجام می‌شود.

4) دستگاه وکیوم بسته بندی سبزیجات

دستگاه وکیوم بسته بندی سبزیجات

از دستگاه بسته بندی سبزیجات به روش وکیوم می‌توان برای تخلیۀ هوای داخل پاکت و نگهداری بلند مدت آن استفاده کرد. این دستگاه می‌تواند به صورت‌های دستگاه وکیوم رومیزی و دستگاه وکیوم کابینی طراحی و عرضه شود.

5) دستگاه توزین و بسته بندی حجمی سبزیجات

دستگاه توزین و بسته بندی حجمی سبزیجات

دستگاه بسته بندی توزین دار، امکان وزن کردن برخی از سبزیجات تازه و خشک و همچنین گیاهان دارویی را دارد و آنها را در داخل پاکت‌های سلفونی بسته بندی می‌کند.

این دستگاه می‌تواند به صورت تک توزین، دو توزین، چهار توزین و چند سر (مولتی هد) طراحی و عرضه شود که تمامی این آپشن‌ها با توجه به نظر مشتری قابل تغییر هستند. از این دستگاه در کسب و کارهای نیمه صنعتی و صنعتی با تولید انبوه استفاده می‌شود. پس از انتخاب نوع بسته بندی، می‌توانید انواع دوخت به صورت دوخت بالشی، دو طرف دوخت و سه طرف دوخت را بر روی دستگاه اجرا کنید.

قیمت دستگاه بسته بندی سبزیجات تازه و خشک

قیمت دستگاه بسته بندی سبزیجات تازه و خشک

در تعیین قیمت نهایی دستگاه های بسته بندی سبزیجات تازه و خشک، پارامترهای مهمی تأثیر دارند که عبارتند از:

  • نوع دستگاه
  • نوع بسته بندی مورد نظر
  • ظرفیت مورد نظر دستگاه
  • کیفیت و جنس دستگاه
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • نوسانات نرخ ارز (به ویژه برای قطعات وارداتی)
  • فصل سفارش گذاری (پیک تولید سبزیجات تازه یا سایر فصول سال)

کاربران عزیز برای خرید اینترنتی و یا حضوری انواع دستگاه بسته بندی سبزیجات تازه می توانید با شماره های قرار داده شده در داخل صفحه تماس حاصل نمایید و نوع دستگاه مورد نظر خود را به کارشناسان گشتا صنعت اصفهان اعلام نمایید. به خاطر داشته باشید که تمامی انواع دستگاه ها و ماشین آلات سبزیجات با ضمانت نامه بسیار معتبر، خدمات پس از فروش طولانی مدت، تخفیفات ویژه و ارائه تمامی آموزش های لازم صورت می گیرد.

سخن پایانی

یکی از مهم ترین دستگاه های بسته بندی مواد غذایی که از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است، انواع دستگاه های بسته بندی سبزیجات خشک و تازه هستند. همان طور که می‌دانید، اقلیم کشور ما به گونه‌ای نیست که امکان تولید سبزیجات در تمامی بخش‌های کشور مهیا باشد. به همین دلیل در بسیاری از مناطق آن ناچار به استفاده از سبزی خشک و یا ذخیره سازی بلندمدت سبزیجات تازه در یخچال یا فریزر هستیم.

در این مقاله شرکت خدمات مهندسی و ماشین آلات صنعتی گشتا صنعت اصفهان، شما را با انواع دستگاه های بسته بندی سبزیجات خشک و تازه و نحوه عملکرد آنها آشنا خواهد کرد. نکتۀ جالب توجه این که این دستگاه‌ها در سایر فصول سال که امکان و تقاضای بسته بندی سبزیجات خشک وجود ندارد، می‌توانند برای بسته بندی مواد خوراکی مشابه از جمله گیاهان دارویی، گل خشک، چای خشک و … مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین در صورتی که قصد راه اندازی واحد تولیدی در زمینۀ تولید و بسته بندی سبزیجات خشک و تازه را دارید، شاخص‌های مورد نظر خود را در اختیار تیم بازرگانی و فنی شرکت گشتا صنعت اصفهان قرار دهید و کلیه فرایندهای طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی، آموزش و خدمات پس از فروش آن را از شرکت خدمات مهندسی و ماشین آلات صنعتی گشتا صنعت اصفهان بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *