گشتا صنعت اصفهان

031-33878681

دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق

جستجو

اطلاعات تماس

ساعات کاری

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

شنبه--------- 8:00 تا 16:00

یک شنبه------ 8:00 تا 16:00

دو شنبه------- 8:00 تا 16:00

سه شنبه------ 8:00 تا 16:00

چهار شنبه----- 8:00 تا 16:00

پنج شنبه------ 8:00 تا 14:00

تعمیر انواع جت پرینتر
تعمیر انواع جت پرینتر
دستگاه بسته بندی کاپوچینو
دستگاه بسته بندی کاپوچینو
تفاوت تاریخزن حرارتی با دستگاه تاریخزن دستی و پدالی
تفاوت تاریخزن حرارتی با دستگاه تاریخزن دستی و پدالی
نماد حلال چه تاثیری بر انتخاب مصرف کنندگان دارد؟
نماد حلال چه تاثیری بر انتخاب مصرف کنندگان دارد؟
بسته بندی و مکان نگه داری آبلیمو چه تاثیری بر روی کیفیت آن دارد؟
بسته بندی و مکان نگه داری آبلیمو چه تاثیری بر روی کیفیت آن دارد؟
استفاده از نانو تکنولوژی در بسته بند مواد غذایی (بخش سوم : نانو مواد)
استفاده از نانو تکنولوژی در بسته بند مواد غذایی (بخش سوم : نانو مواد)
استفاده از تکنولوژی نانو در بسته بندی مواد غذایی( بخش دوم)
استفاده از تکنولوژی نانو در بسته بندی مواد غذایی( بخش دوم)
استفاده از نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذایی
استفاده از نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذایی
بسته بندی ماهی و میگو، کارآفرینی در صنعت شیلات
بسته بندی ماهی و میگو، کارآفرینی در صنعت شیلات
چگونه در صنعت بسته‌بندی ارزش افزوده ایجاد کنیم؟
چگونه در صنعت بسته‌بندی ارزش افزوده ایجاد کنیم؟
دستگاه پرکن و بسته بندی مایعات غلیظ و رقیق

به جرأت می‌توان گفت در بین مواد غذایی دشوارترین و حساس ترین نوع بسته بندی متعلق به مایعات است. مایعاتی مثل آب آشامیدنی، آب معدنی، دوغ، نوشیدنی های طعم دار و نوشیدنی های دارویی گذشته از آن که از فرایند دشواری برای بسته بندی برخوردارند، بیش از سایر مواد غذایی دیگر در معرض آلودگی قرار دارند. به همین دلیل بسته بندی مواد مایع از حساسیت و اهمیت دو چندانی برخوردار است.

اگر قصد سرمایه گذاری، کارآفرینی و فعالیت در زمینۀ بسته بندی مایعات غلیظ و رقیق را دارید، به شما توصیه می‌کنیم با شرکت گشتا صنعت اصفهان همراهی کنید و این پست را تا انتها مطالعه نمایید.

 

جهت استعلام قیمت، خرید و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09131197055 تماس حاصل نمایید.

دستگاه پرکن مایعات چیست؟

دستگاه بسته بندی مایعات یک ماشین ویژه از خانواده ماشین آلات پرکن است که برای پر کردن بطری های مختلف از مایعات رقیق و غلیظ می باشد که این بطری ها می توانند از جنس پلاستیک، شیشه، فلز و یا … باشند.

دستگاه بسته بندی و پرکن مایعات چیست؟

از جمله انواع مایعات که توسط دستگاه بسته بندی مایعات مورد بسته بندی قرار می گیرند به صورت زیر می باشد:

  • مایعات رقیق
  • مایعات گاز دار
  • مایعات نیمه غلیظ
  • مایعات غلیظ با ویسکوزیته بسیار بالا
  • مایعات چسبناک و غلیظ
  • مایعات حاوی ذرات جامد
  • مایعات کف کننده
  • مایعات اسیدی و خورنده

پرکن های مایعات به راحتی قابلیت بسته بندی تمامی حالات گفته شده از مایعات را دارند در طرح های متنوعی آنها را تولید می کنند. دستگاه پرکن مایعات می تواند با قدرت بالا و عمر مفید طولانی و اشغال فضایی بسیار کم، جایگاه ویژه ای را در صنعت تولید و بسته بندی انواع مایعات به خود اختصاص دهد.

دستگاه های پر کن مایعات غلیظ و رقیق متعلق به شرکت گشتا صنعت اصفهان می توانند فرایند پر کردن مایعات به صورت چندگانه را انجام دهند؛ بدین ترتیب قابلیت بسته بندی انواع مایعات با ویسکوزیته های متفاوت را دارند.

برای اینکه پرکن مایعات درستی متناسب با محصول خود انتخاب کنید، ابتدا لازم است بدانید محصول شما چه حالتی دارد و ویسکوزیته محصول شما چقدر است؟

ویسکوزیته خاصیت گرانوری یک سیال (مایع یا گاز) می باشد و در واقع پارامتری است که میزان مقاومت مایع را در برابر جاری شدن نشان می‌دهد. رفتار سیال در یک جریان بستگی به چگالی (Density) و ویسکوزیته (Viscosity) آن دارد.
در دستگاه پر کن مایعات رقیق، عمل پر کردن، از طریق خاصیت گرانوری مایعات و وزن خود مایع با روش ثقلی انجام می شود و در پر کردن مایعات غلیظ عمل پر کردن، از طریق پمپ یا سیلندر پیستون انجام می گردد.

پرکن مایعات

در دستگاه های پرکن مایعات اگر سیستم تزریق دستگاه پرکن مایعات پیستونی باشد (مخصوص مایعات غلیظ)، سنسور قطع کننده در آن پیام قطع را بعد از پایان تزریق ارسال می کند و اگر سیستم پر کردن از نوع پمپ یا جاذبه باشد، توسط تایمر برای کنترل حجم مواد تزریق شده استفاده می شود.

همچنین تعداد و نوع نازل های تعبیه شده در دستگاه های پر کن باید متناسب با ظرفیت تولید مورد نیاز مشتری و نوع محصول سفارش داده شود.

مشخصات فنی دستگاه پرکن مایعات

تمامی انواع این دسته از ماشین آلات دارای ویژگی های و مشخصاتی می باشند که موجب ایجاد تفاوت هریک از آنها با دیگر انواع می شود. این تفاوت ها به دلیل تنوع بالای محصولات و حوزه های بکارگیرنده می باشد که در هنگام استعلام قیمت پرکن مایعات و خرید باید به آن توجه نمایید.

این موضوع را قبل از بیان مشخصات به شما کاربران عزیز بگوییم که تفاوت های موجود در دستگاه های طراحی شده برای بسته بندی مایعات به دلیل وجود حوزه های مختلفی و موادی می باشد که قرار است توسط یکی از انواع مایع پر کن بسته بندی شود. اختلاف در قیمت و سایر موارد بر اساس نوع عملکرد، قابلیت ها، ابعاد و سایر موارد می باشد.

در حالت کلی مشخصات دستگاه بسته بندی مایعات به صورت زیر می باشد:

  • دارای نوار نقاله (کانوایر) از طول یک تا چهار متر بسته به در خواست و نوع محصول مشتری
    به دلیل دقت فنی و مهندسی در ماشینکاری و قطعه سازی نازل هال بدون چکه می باشند ولی بر اساس درخواست مشتری می توانند دارای سیستم چکه گیر با پمپ برگشت به مخزن باشد.
  • سیستم عملکرد دستگاههای پر کن مایعات به صورت پنوماتیک و الکترومکانیک با کمک تابلو برق می باشد.
  • در صورت سفارش سیستم مجهز به PLC پی ال سی واچ ام آی HMI است.
  • این نوع پرکن ها معمولا بدون نیاز به قطعات تعویضی قابلیت پرکردن انواع ظروف را دارند.
  • دقت زیاد در پرکردن از ویژگی های دستگاه پر کن مایعات است.
  • تعین حجم تزریق ساده و دقیق است.
  • در مواردی که در اثر پرکردن احتمال کف کردن وجود دارد نازلها بصورت اتوماتیک از پایین به بالا پر می کنند.
  • جنس ظرف pet و پلاستیکی یا شیشه ای تاثیری در نوع پرکن ندارد.
  • ظرفیت پرکردن مایعات بسته به ظرف آن متفاوت میباشد ولی با استفاده از دستگاه بسته بندی مایعات گشتا صنعت اصفهان امکان پرکردن از 0.1 سی سی تا 200 لیتر وجود دارد.
  • رده مصرفی برق موتورهای دستگاه پرکن رده انرژی B است.
  • جنس بدنه از استنسل استیل و متناسب با مواد غذایی می باشد.
  • جنس نوار نقاله پلی آمید یا استنلس استیل می باشد.
  • ظرفیت از 400 ظرف تا 6000 ظرف در ساعت متفاوت است.
  • در ساخت ماشین پرکن مایعات بسته به کاربرد استاندارهای دارویی GMP و غذایی HACCP رعایت میشود.
  • وسایل برقی مصرف شده در دستگاه پر کن مایعات از بهترین انواع موجود در بازا ایران و دارای گارانتی یکساله می باشند.

چرا استفاده از دستگاه پرکن مایعات اهمیت دارد؟

دستگاه های بسته بندی مورد استفاده برای انواع مایعات از موارد بسیار حائز اهمیت در صنایع مختلف مانند دارویی، آرایشی و بهداشتی، غذایی و … می باشد که مایعات را در انواع مختلف ظروف بسته بندی می کنند. با استفاده از این دسته از ماشین آلات، مایعات را می توان بدون اتلاف وقت و خیلی سریعتر، به راحتی در ظروف بسته بندی کرد.

اهمیت دستگاه پرکن مایعات

تصور کنید که اگر فرآیند پرکردن مایعات به صورت دستی در برخی صنایع انجام شود. چه مقدار از مایعات در اثر نشت از بین می رود و چه مدت زمان برای انجام چنین برنامه های بسته بندی فله مورد نیاز است؟

با توصور این موضوع نیاز به دستگاه های پرکن مایعات بیش از پیش حس می شود. دستگاه های مدرن پر کننده مایعات که به اشکال پیشرفته با کنترل ها و ویژگی های کاربرپسند ارائه می شوند ، بهترین دستگاه ها برای بسته بندی مایعات در صنایع در زمان کمتر و با نیروی کار کمتر هستند.

یک دستگاه بسته بندی مایعات می تواند خیلی راحت و سریع کارهای عظیم پر کردن مایع در صنایع مختلف را انجام دهد بنابراین می تواند جایگزین کار تعدادی از نیروی انسانی شود که در غیاب این ماشین ها باید فرایند را انجام می دادند. این دستگاه برای مایعات ، شربت ، روغن و غیره بسیار استفاده می شود زیرا که ویسکوزیته بالایی دارند و بنابراین برای پر کردن ظروف به این روش نیاز دارند.

دستگاه پر کن مایعات یک راه حل بسیار موثر برای پر کردن چنین مایعات در ظروف مربوطه آنها فراهم می کند. دستگاه قادر است مخزن ، بطری یا ظرفی را برای پر کردن مایع در خود جای دهد. این ظروف در چرخه ای حرکت می کنند که در آن پس از پر شدن از مایع ، برای بسته بندی بیشتر پردازش می شوند.

مزایای استفاده از دستگاه پرکن مایعات

استفاده از این ماشین آلات بسته بندی مایعات دارای مزیت های بی شماری می باشد که در ما در این بخش به بررسی برخی از آنها خواهیم پرداخت:

  • دقت

باید به این نکته توجه داشته باشیم که اگر پرکردن بصورت دستی انجام گیرد تلورانس حجمی ظروف مختلف بالا خواهد بود و این مورد میتواند باعث سلب اعتماد مشتری شود چرا که مشتری نمیپذیرد که هربار یک محصول را با مقدار و حجم متفاوت تری نسبت به قبل خریداری نماید پس دقت در امر پر کردن میتواند از مهمترین ویژگی های این دسته ماشین آلات باشد.

  • سهولت در امر پر کردن

پر کردن مایعات گاز دار همواره با مشکلات بسیاری مواجه است که با وجود این دسته از ماشین ها این مشکل از بین رفته و به راحتی قابل انجام است

  • تسریع در روند تولید

زمان عامل مهمی است که برای هر کسب و کاری یکی از فاکتورهای کلیدی تولید محسوب می شود، دستگاه پرکن مایعات دارای نازلی می باشد که بنابه حجم تولید کم و زیاد میشود و عمل پر کردن را میتوان با افزایش نازل تسریع بخشید و در نهایت تولید چندبرابری را در یک بازه زمانی کوتاه تری حاصل کرد.

  • عدم دخالت دست

استفاده از نیروی انسانی کمتر برای تولید بالا و عدم دخالت دست در فرآیند کاری و در نتیجه افزایش بهداشت از عوامل موثر در استفاده از این سری از ماشین آلات می باشد.

در نظر داشته باشید که هر چقدر آپشن های دستگاه بیشتر و مکانیزه تر باشد، عواملی که به آنها اشاره شد بسیار چشم گیر تر می شود و این یعنی کار کمتر و درآمد بهتر.

عملکرد پرکن مایعات به چه صورت است؟

دستگاههای پرکن مایعات چگونه کار می کنند ؟ این شاید سوال بسیاری از شما باشد. در پرکننده ها محصول به صورت پر فشار به داخل ظروف و بسته بندی های مورد نظر فرستاده می شود.

دستگاه ثقلی که محبوب‌ترین مدل برای دستگاه پرکردن مایعات به حساب می‌آید، مکانیسم مخصوص به خود را برای فعالیت دارد. به طوری که مایع رقیق در مخزن در نظر گرفته شده در بالای دستگاه قرار می‌گیرد و سپس به‌واسطه نازل یا نازل‌هایی که دستگاه دارد، به سطح پایین‌تری منتقل می‌شود.

دقت داشته باشید که ظروف باید در زیر نازل‌ها قرار گیرند تا مایع پس از خروج، به آن‌ها وارد شود. باید متذکر شد دستگاه پرکن مایعات دارای سنسوری است که ظروف بسته بندی را شناسایی کرده و سپس محصول توسط نازل یا قیف های مخصوصی درون آنها سرازیر می شود.

مهم ترین نکته قبل از پر کردن ظروف، خالی کردن هوای داخل آنهاست که معمولا از طریق MPA ( روش اتمسفر اصلاح شده ) با تزریق گاز انجام می گیرد. در دستگاه های تمام اتوماتیک از یک صفحه نمایش PLC برای وارد کردن دستورالعمل های لازم استفاده می شود.

انواع سیستم و مکانیزم های بسته بندی مایعات

برای بسته بندی مایعات و قرار دادن آنها در داخل ظروف تعیین شده از سیستم های متفاوتی استفاده می شود که هریک از آنها عملکرد پرکردن دستگاه را تعیین می کنند. برخی از سیستم های تعریف شده قابلیت استفاده برای دو حالت رقیق و غلیظ از مایعات را دارند و برخی دیگر به صورت انحصاری فقط برای یک دسته از مایعات می باشند که در ادامه به بررسی هریک از سیستم های آنها خواهیم پرداخت.

1) سیستم پرکن مایعات حجمی

2) سیستم پرکن و بسته بندی مایعات فشاری

3) سیستم پرکن چرخشی

4) سیستم پرکن گرانشی یا ثقلی

5) سیستم پرکن خلائی

6) سیستم پرکن مایعات درون خطی

7) سیستم بسته بندی مایعات ترکیبی

8) سیستم پرکن نیمه اتوماتیک

9) سیستم پرکن مایعات تمام اتوماتیک

این سیستم ها می توانند در بیشتر صنایع از جمله صنایع غذایی، صنایع دارویی، دام‌پزشکی، صنایع آزمایشگاهی، صنایع شیمیایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، صنایع روغن گیری، صنایع خودرویی و … مورد استفاده قرار گیرند. این سیستم ها قابلیت تنظیم بر اساس نیاز مشتری و حجم تولیدی وی را دارند.

انواع سیستم و مکانیزم های بسته بندی مایعات

سیستم های پرکن و بسته بندی مایعات شرکت گشتا صنعت اصفهان از یک ساختار پیشرفته و مدرن برای تغذیه و تثبیت موقعیت ظروف در زمان ورود و خروج برخوردارند. در این سیستم از ریزپردازنده هایی استفاده شده است که می‌توانند ضمن شمارش کامل بطری های مورد استفاده، موقعیت دقیق آنها در زیر نازل را نیز تشخیص دهند و آنها را پس از پلمب کردن، در کمال امنیت به خارج از دستگاه هدایت نمایند. همچنین این دستگاه ها از یک سری تنظیمات ساده برخوردارند که به کاربر این امکان را می‌دهند تا بتواند نازل‌های مورد نیاز برای پر کردن را تنظیم نماید.

اتوماسیون پیشرفته موجود در دستگاه های پُرکن مایعات باعث گردید که این دستگاه‌ها به کم‌ترین نیروی انسانی نیاز داشته باشند و از این لحاظ پوشش بسیار مناسبی برای بخش عمده‌ای از هزینه های نیروی انسانی به حساب می‌آیند.

انواع مکانیزم پرکننده‌ های مایعات

پر کننده های مایعات می توانند به دستگاه های پر کنندۀ معمولی، فشاری و خلائی تقسیم شوند که بر اساس نیروی گرانش کار می‌کنند و مایع بر اساس وزن خود وارد بطری های خالی می‌شود. اما در عین حال شرایط منحصر به فردی نیز وجود دارند که مایع از غلظت بالاتری برخوردار است و گران‌روی (ویسکوزیته) آن بیشتر است. به همین دلیل این مایع (یا بهتر است بگوئیم شاره) نمی‌تواند بر اساس نیروی گرانش وارد بطری شود و حتماً نیاز به پرکننده های وکیوم با فشار بالا دارد.

معمولاً برای دستگاه های پر کننده ظروف روغن، شربت و مایعاتی که گران‌روی بالایی دارند مانند انواع مایعات غلیظ، به این نوع دستگاه های بسته بندی نیاز است. ولی مایعاتی مثل آب، دوغ و نوشیدنی های طعم دار از این قاعده مستثنی هستند و می توانند با دستگاه های گرانشی پر شوند.

دستگاه های پرکن و بسته بندی مایعات بر اساس سه مکانیرم مختلف طراحی و ایجاد می گیردند. بسته به موادی که قصد پرکن کردن آن را داشته باشید، مکانیز انتخابی دستگاه نیز متفاوت خواهد بود.

  1. مکانیزم پرکن سیلندر پیستونی
  2. مکانیزم پرکن پمپی
  3. مکانیزم پرکن ثقلی

اما به طور کلی این 3 مکانیزم، مهم ترین و اصلی روش های پر کردن مایعات می باشند که در ادامه به بررسی هریک از مکانیزم های گفته شده خواهیم پرداخت.

1) پرکن مایعات سیلندر پیستونی

در بین دستگاه های پر کن مختلف مکانیزم سیلندر پیستون را می توان پرقدرت ترین و دقیق ترین گزینه به شمار آورد و به همین دلیل می توان آن را برای مایعات غلیظ انتخابی مناسب دانست. به واسطه این مدل می توان با توجه به حجم سیلندر مایعات غلیظ را پر کرد. این در حالی است که در رابطه با موادی نظیر روغن مایع، کارایی چندان مطلوبی نخواهد داشت و استفاده از این دستگاه به منظور پر کردن مایعات غلیظ سبب افت سرعت کار خواهد شد. علاوه بر آن به منظور پر کردن مایعات در ظرفیت های کمتر از 1 لیتر نیاز به دستگاه پرکنی با دقتی بالا می باشد.

به عنوان نمونه برای آن که بطری پت 100 سی سی را از شیرکاکائو پر نمود دستگاه پمپی و یا ثقلی از خطای میانگین 5 تا 10 سی سی برخوردار خواهد بود که این میزان در رابطه با بطری های کوچک مقدار زیادی می باشد.

این مدل اگر چه در مقایسه با دو نوع دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است اما این هزینه در مقایسه با قدرت و سرعت عملکرد آن کاملا مناسب خواهد بود.

2) پرکن مایعات پمپی

این دستگاه هم در رابطه با مواد غلیظ و هم در مواد رقیق کاربردی می باشد. به نوعی می توان گفت از نظر مانور، این دستگاه در مقایسه با دیگر انواع از قابلیت های بیشتری برخوردار است و می توان به کمک آن چندین نوع محصول را بسته بندی نمود.

گریس یکی از محصولاتی است که غالبا به صورت اختصاصی به وسیله این دستگاه بسته بندی خواهد شد و همان طور که می دانید این ماده از چسبندگی و غلظت بالایی برخوردار است. این دستگاه پرکن را با توجه به توان و قدرت فشار بالای پر کنندگی می توان برای مایعات غلیظ و چسبنده انتخابی مناسب به شمار آورد. برای ساخت دستگاه پرکن پمپی از پمپ های استیل درجه 1 بهره گرفته می شود. این پمپ توان دستگاه پرکن مایعات را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد و توسط نازل های دستگاه مواد به همراه فشار بالایی تزریق می گردند.

3) دستگاه پر کن ثقلی

نازل پر کن ثقلی به گونه ای طراحی خواهد شد که برای مایعات بسیار رقیق بسیار کاربردی است. از این رو در صورتی که دارای محصولاتی مایع، سبک و رقیق هستید این دستگاه برای شما انتخابی مناسب خواهد بود.

در این سیستم به منظور پر کردن مایعات نیروی جاذبه و به نوعی وزن خود مواد مورد استفاده قرار گرفته و از این رو به پرکن گرانشی نیز معروف است. در این سیستم به کارگیری نیروی جاذبه سبب شده این دستگاه به شکل ساده تری طراحی شده و از این رو به قیمت مناسب تری به فروش برسد. از بین مواد مناسب پرکن مایعات ثقلی می توان به الکل، آب، مواد شیمیایی ویژه، جوهر، مواد شیمیایی خورنده اسیدی و سفید کننده اشاره نمود.

با وجود آنکه این سیستم به طور معمول برای محصولاتی که درون آن ها کف به وجود نخواهد آمد کاربردی است اما با این حال می توان حتی در صورت ایجاد کف نیز به منظور کنترل آن از یک صفحه استفاده نموده و در واقع سطح خاصی برای پر شدن در نظر گرفت.

مزایای استفاده از دستگاه پرکن ثقلی:

  • این دستگاه دارای کاربری آسان است.
  • با قیمتی مناسب قابل خرید و سفارش می باشد.
  • تعمیر و نگهداری آن هزینه چندان بالایی به همراه نخواهد داشت.
  • در بسته بندی مایعات خورنده بسیار کاربردی است.

معایب دستگاه پرکن ثقلی:

  • قدرت تزریق در آن ضعیف است.
  • در رابطه با مایعات دارای چگالی متوسط کارایی مطلوبی نخواهد داشت.
  • کاربرد آن محدود است.
  • به نسبت دیگر انواع دستگاه پرکن، کار اپراتور با آن بیشتر خواهد بود.
  • در رابطه با موادی که در دمای محیط دچار تغییر خواهند شد کاربرد ندارد.
  • در رابطه با مواد نیازمند به چرخش چندان کارایی نخواهد داشت.

مقایسه عملکرد مکانیزم های پرکن مایعات

ما در بخش بالا هر سه مکانیزم پر کن مایعات را بررسی کردیم و اطلاعات کامل آن را در اختیار شما قرار دادیم. اما در این بخش می خواهیم یک مقایسه کلی مابین سه مکانیزم بسته بندی مایعات گفته شده داشته باشیم.

  • مقایسه سرعت

سرعت بسته بندی مایعات یکی از مهمترین موضوعات در انتخاب یک دستگاه می باشد. تنوع بالایی در انواع دستگاه پرکن و بسته بندی مایعات و هریک از آنها بر مبنای یکی از مکانیزم های گفته شده فعالیت می کنند.

مقایسه سرعت پر کردن مایع در هر یک از روش های گفته شده به شرح زیر می باشد:

سیلندر پیستونی > ثقلی > پمپی

  • مقایسه دقت

یکی دیگر از موضوعات مهم در یک دستگاه پرکن مایعات میزان دقت آن در بسته بندی می باشد. دقت بالا در بسته بندی محصولات موجب ایجاد بسته بندی و ریزش دقیق مایعات در داخل ظروف می شود.

میزان دقت در هریک از مکانیزم های گفته شده به شرح زیر می باشد:

پیشتونی > ثقلی > پمپی

  • مقایسه قدرت

یکی دیگر از موضوعاتی که در رویه مقایسه به بررسی آن پرداخته ایم، موضوع قدرت بسته بندی مایعات در هریک از مکانیزم های گفته شده می باشد. مقایسه قدرت در بین موارد گفته شده به شرح زیر می باشد:

پمپی > پیستونی > ثقلی

دستگاه پرکن مایعات غلیظ (Concentrated Liquid Filling Machine)

این دسته از ماشین آلات برای بسته بندی سیالات و مایعات با گرانروی و غلظت بالا مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه قابلیت بسته بندی به صورت نیمه اتوماتیک را دارد و انواع مایعات غلیظ را بسته بندی می کند.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ (Concentrated Liquid Filling Machine)

محدودیتی در نوع ظروف برای این دستگاه وجود ندارد و می تواند برای پرکن تمامی انواع ظروف موجود از مایعات غلیظ از این دستگاه استفاده کرد.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ در بسیاری از حوزه های بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت صنعتی و خانگی بکارگرفته می شود.

به طور معمول این دستگاه جهت بسته بندی مایعات و سیالات با گرانروی بالا مورد استفاده قرار می گیرد که به سختی می توان آن ها را به ظروف بسته بندی منتقل نمود. به طبع با افزایش غلظت و گرانروی یک سیال چون گریس به شکل ثقلی و تحت تاثیر وزن، ریختن آن ها به درون ظرف کار سخت تری خواهد بود و در واقع سخت تر حرکت می نمایند.

دستگاه های پرکن مایعات غلیظ در حوزه هایی چون بسته بندی روغن و گریس در صنعت پالایشگاه و نفت، بسته بندی رنگ‌های پلاستیکی و پلیمری در حوزه رنگ سازی، بسته بندی انواع شربت‌ها و عصاره‌های غلیظ در حوزه مواد غذایی و بسته بندی برخی از مواد دارویی خاص که به صورت سیال غلیظ می باشند مورد استفاده قرار خواهند گرفت. از این رو می توان گفت استفاده از دستگاه بسته بندی مایعات غلیظ در زمینه صنایع، به کاهش چشم گیر بخش اعظم مشکلات و کارها کمک خواهد نمود.

انواع دستگاه پرکن مایعات غلیظ

در زمینه بسته بندی کردن انواع مایعات غلیظ، ماشین آلات متنوعی اختراع شده اند که هریک بر اساس نوع مایع و شرایط آن، اقدام به بسته کردن محصولات می نماید. از جمله ماشین آلات پرکن برای مایعات غلیظ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه پرکن مایعات پمپی (Pump Filling Machine for Thick Liquids): پرکن مایعات غلیظ با ویسکوزیته بالا، عملکرد ساده
  • دستگاه بسته بندی مایعات سیلندر پیستونی (Cylinder Pistone Filling Machine for Thick and Half Thick Fluids): پر کن مایعات غلیظ، عملکرد پیشرفته
  • دستگاه پر کن و درب بند روتاری همرا با لیبل شیرینگ: مناسب محصولات غلیظ، دستگاه ترکیبی از پر کن روتاری درب بند و لیبل شیرینک
  • دستگاه اسپری پر کن (Spray Filling Machine): دستی و نیمه اتومات
  • اسپری پر کن خط مستقیم: تمام اتومات
  • اسپری پر کن رفت و برگشت: تمام اتومات
  • اسپری پرکن تک روتار: تمام اتومات
  • دستگاه پر کن ساشه مایعات (Sachet Filling Machine): مدادی یا استیکی 3 یا 4 طرف دوخت
  • دستگاه پر کن وکیومی (Vacum Filling Machine)
  • دستگاه بشکه پر کن (Gallone Filling Machines)
  • دستگاه تیوپ پر کن (Tube Filling Machine)
  • دستگاه قوطی پر کن مایعات (Can Filling Machine)
  • دستگاه بسته بندی مایعات خط مستقیم (Straight Line Filling Machine): مخصوص مایعات غلیظ و رقیق
  • دستگاه پرکن مایعات غلیظ روتاری
  • دستگاه پر کن مایعات در ظروف پلاستیکی: مخصوص مایعات غلیظ و رقیق

دستگاه پرکن مایعات رقیق (Dilute Liquid Filling)

دستگاه پرکن مایعات رقیق (Dilute Liquid Filling)

این دسته از دستگاه های بسته بندی برای بسته بندی محصولات و مایعات با غلظت پایین مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه جهت پر کردن نیمه اتوماتیک مایعات رقیق از قیبل آب، شیر، شربت و . . . مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین این دستگاه مجهز به پمپ استیل برای استفاده مواد اسیدی و خورنده می باشد و حجم بسته به صورت دیجیتال قابل تنظیم است.

انواع پرکن مایعات رقیق

سری های متنوعی از ماشین آلات برای بسته کردن مایعات رقیق طراحی شده اند که مکانیزم عمکلردی در هریک از آنها متفاوت است و در حالات متفاوتی اقدام به قرار دادن مایعات رقیق در داخل بسته های مورد نظر می کنند. از جمله انواع این دسته از ماشین آلات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • دستگاه پرکن مایعات رقیق ثقلی (Gravity Liquid Filling Machine): مناسب برای مایعات رقیق با عملکرد ساده
  • دستگاه پر کن مایعات اورفلو یا سر ریز (Overflow Liquid Filling Machine): مناسب برای مایعات رقیق و نیمه غلیظ با عملکرد پیشرفته
  • دستگاه بسته بندی مایعات تری بلوک: مناسب برای مایعات رقیق، دستگاه ترکیبی از پر کن، شست و شو دهنده بطری، به همراه درب گذار و درب بند
  • دستگاه پرکن مایعات منوبلوک: مناسب برای مایعات رقیق، دستگاه ترکیبی از پرکن و دربند

انواع دستگاه پرکن مایعات گشتا صنعت اصفهان

در این بخش می خواهیم در خصوص انواع دستگاه پرکن اصفهان با شما کاربران عزیز صحبت کنیم و علاوه بر معرفی هریک از آنها مشخصات کاملی را در خصوص هریک در اختیار شما قرا دهیم.

انواع پرکن مایعات اصفهان که در این بخش مورد بررسی قرار می گیرند از جمله دستگاه هایی می باشند که برای بسته بندی انواع مختلف سیالات مورد استفاده قرار می گیرند. هریک از موارد به صورت تخصصی برای مایع خاصی طراحی شده اند که در طول توضیحات به آنها اشاره خواهیم کرد.

قیمت پرکن مایعات اصفهان همواره بر مبنای توان مالی مشتریان تعیین می شود که با استعلام قیمت هریک از دستگاه ها می توانید به راحتی با این موضوع آشنا شوید.

هریک از انواع دارای ضمانت نامه کاملا معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت می باشند. ساخت هریک از آنها از بهترین و باکیفیت ترین قطعات صورت می گیرد که گواهی اصالت کالا نشان دهنده این موضوع می باشد.

در صورتی که در خصوص هریک از انواع دستگاه بسته بندی مایعان گشتا صنعت اصفهان سوال و یا ابهامی داشتید می توانید با شماره های قرار داده شده در داخل صفحه تماس حاصل نمایید و از بخش مشاوره رایگان گشتا صنعت برخوردار شوید.

جهت استعلام قیمت دستگاه پرکن اصفهان، خرید و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09131197055 تماس حاصل نمایید.

1) پرکن مایعات مدل GLM-5000

دستگاه پرکن مایعات مدل GLM-5000

این دستگاه پرکن برای بسته بندی محصولات و مایعات با غلظت پایین مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه جهت پر کردن نیمه اتوماتیک مایعات رقیق از قیبل آب، شیر، شربت و . . . مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین این دستگاه مجهز به پمپ استیل برای استفاده مواد اسیدی و خورنده می باشد و حجم بسته به صورت دیجیتال قابل تنظیم است.

مشخصات:

  1. مدل:GLM5000
  2. نوع مواد: مایعات رقیق از قبیل آب ، شیر ، شربت ، روغن خوراکی
  3. ظرفیت سیستم: 5000-1 میلی لیتر
  4. سرعت در دقیقه: 800cc
  5. وزن: 12 کیلو گرم
  6. ولتاژ و توان: 220 ولت و 100 وات
  7. جنس بدنه: تمام استیل
  8. ابعاد دستگاه: 30*40*35سانتی متر
  9. خطا : 2%

2) پرکن ساشه مایعات اصفهان

پرکن ساشه مایعات اصفهان

این دستگاه یکی دیگر از انواع پرکن مایعات اصفهان می باشد که بیشترین حوزه بکارگیرنده آن حوزه بسته بندی سس تک نفره می باشد. شما می توانید با ایم دستگاه انواع سس مایونز و کچاب را بسته بندی نمایید و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید.

دستگاه بسته بندی سس تک نفره نوعی دستگاه بسته بندی ساشه و بدون هوا است که برای بسته بندی سس کچاپ سس مایونز، عسل و سایر مایعاتی غلیظ به صورت بسته بندی تک نفره استفاده می‌شود.

این دستگاه جهت بسته بندی مواد نیمه غلیظ از قبیل مایونز و کچاب به صورت تک نفره مورد استفاده قرار می گیرد و سیستم دستگاه به صورت حجمی می باشد. عملکرد آن در حالت الکترومکانیک است و برق مصرفی به صورت تک فاز می باشد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه قابلیت نصب دیگر دستگاه ها مانند دستگاه تاریخ زن در کنار آن می باشد. با این رویه می توان یک خط تولید کامل را راه اندازی کرد و از این طریق درآمد های بسیار بالایی را بدست آورد.

جنس بدونه و نازل دستگاه بسته بندی سس تک نفره از نوع استیل می باشد. همچنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشد.

فراموش نکنید که امروزه استفاده از محصولات بسته بندی تک نفره گشترش بسیار زیادی داشته و استقبال بالایی از آن می شود. در بسیاری از کسب و کار های فعال مانند فست فود ها، رستوران ها، هتل ها و دیگر محیط های مشابه از محصولات و بسته بندی های ساشه ای استفاده فراوانی می شود.

مشخصات:

  1. ولتاژ: 220 ولت
  2. توان ماشین: 1200 وات
  3. وزن: 80 کیلوگرم
  4. درصد خطای احتمالی: کمتر از 2 درصد
  5. فلز بدنه: استیل
  6. فلز نازل: استیل
  7. سایز دستگاه: 50در 50در 150
  8. نوع استفاده: بسته بندی سس کچاپ – بسته بندی سس مایونز – تمامی انواع مایعات غلیظ به صورت ساشه ای
  9. حجم بسته ها تولید شده: دو الی 5 گرم

3) پرکن اتوماتیک مایعات برای بسته بندی های تک نفره

دستگاه پرکن اتوماتیک مایعات برای بسته بندی های تک نفره

اگر می خواهید به صورت کاملا تخصصی در حوزه بسته بندی ساشه ای مایعات وارد شوید و نیاز به یک دستگاه تخصصی در این زمینه دارید، بهترین گزینه برای شما استفاده از ساشه زن مایعات اتوماتیک است.

دستگاه ساشه مایعات غلیظ، یک نوع دستگاه بسته بندی اتوماتیک ساشه زن است که وظیفه بسته بندی تک نفره انواع مایعات مانند سس، روغن زیتون، آلوچه، شامپو و… را بر عهده دارد. این دستگاه اتوماتیک بوده و با سرعت بالا (حدود 35 تا 70 بسته در دقیقه) را بسته بندی می‌کند.

سرعت بسته بندی مایعات غلیظ در این دستگاه بسیار بالا می باشد و شما می توانید با توان بالایی از آن استفاده نمایید. این دستگاه توانایی ایجاد ساشه تک نفره در انواع مختلفی را دارد و این کار را در بسته های متنوعی پیش می برد.

دستگاه های ساشه مایعات برای بسته بندی مایعات غلیظ مثل روغن و عسل مجهز به مخزن های دو جداره هستند و یک گرمکن هم روی یکی از مخزن های آنها تعبیه می شود تا محصول غلیظ به راحتی روان و قابل بسته بندی شود. امکانات قابل نصب بر روی انواع دستگاه ساشه مایع نیز شامل سیستم تزریق گاز، تاریخ زن و برش صاف می شود.

مشخصات:

  1. مدلGFA-600
  2. ولتاژ و توان۲۲۰ ولت و ۱۷۰۰ وات
  3. سرعت۷۰-۳۵ (بسته در دقیقه)
  4. ظرفیت ۲۵-۴ (گرم)
  5. طول بسته۱۱۰-۵۰ (میلیمتر)
  6. عرض بسته ۱۰۰-۳۰ (میلیمتر)
  7. ابعاد دستگاه ۱۷۰۰*۹۵۰*۹۵۰ (میلیمتر)
  8. وزن ۳۵۰ (کیلوگرم)

4) پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

این نوع از پرکن مایعات برای بسته بندی سیالات و مایعات با گرانروی و غلظت بالا مورد استفاده قرار می گیرند. این دستگاه قابلیت بسته بندی به صورت نیمه اتوماتیک را دارد و انواع مایعات غلیظ را بسته بندی می کند.

محدودیتی در نوع ظروف برای این دستگاه وجود ندارد و می تواند برای پرکن تمامی انواع ظروف موجود از مایعات غلیظ از این دستگاه استفاده کرد.

این دستگاه در بسیاری از حوزه های بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت صنعتی و خانگی بکارگرفته می شود.

رویه کار با این دستگاه به این صورت می باشد که ابتدا ظرف توسط دستگاه پرکن، پر شده و سپس درب ظرف توسط دستگاه سیل کن پرس می گردد، حجم بسته قابل تنظیم بوده و دستگاه پر کن پنوماتیک می باشد ، این دستگاه جهت موادی از قبیل سس، عسل، ارده، و سایر مایعات نیمه غلیظ استفاده می شود.

مشخصات:

  1. ظرفیت بسته بندی: 100-100گرم
  2. سرعت در دقیقه: 20-10
  3. ابعاد: 95*60*35 سانتی متر
  4. وزن: 50 کیلوگرم
  5. سیستم: پنوماتیک با فشار 6-4
  6. جنس بدنه: تمام استیل
  7. حجم مخزن: 50 لیتر

5) پرکن مایعات نیمه اتوماتیک با هیتر و میکسر

پرکن مایعات نیمه اتوماتیک با هیتر و میکسر

این دستگاه از ترکیب چندین بخش مختلف ساخته شده است که موجب می شود قابلیت های این نوع از پرکن مایعات را بالا ببرد. وجود هیتر و میکسر موجب می شود که سرعت بسته بندی بالا رود و مایعات با ویسکوزیته پایین در ظروف قرار گیرند.

این دستگاه برای پر کردن بسته های از مواد نمیه غلیظ از قیبل سس، عسل، ارده و … مورد استفاه قرار می گیرد. حجم قابل تنظیم بوده و دستگاه به صورت پنوماتیک کار می کند، همچنین مجهز به میکسر جهت جلوگیری از ته نشین شدن مواد و هیتر جهت گرم کردن مخزن می باشد.

مشخصات:

  1. مدل: GMP1000
  2. نوع مواد: مایعات غلیظ از جمله عسل ،کچاپ و مایونز و …
  3. ظرفیت بسته بندی: 100-100گرم
  4. سرعت در دقیقه: 20-10
  5. ابعاد: 95*60*35 سانتی متر
  6. وزن: 50 کیلوگرم
  7. سیستم: پنوماتیک با فشار 6-4
  8. جنس بدنه: تمام استیل
  9. حجم مخزن: 50 لیتر
  10. تجهیزات: هیتر و میکسر

دسته بندی پرکن مایعات اصفهان

جذابیت استفاده از پر کن مایعات در تنوع بالای آن می باشد. شما می توانید برای هر کسب و کاری که به بسته بندی مایعات مرتبط است، یک دستگاه تخصصی بسته بندی مایعات مشاهده کنید. همانطور که در بخش های ابتدایی مقاله گفتیم، مایعات در دو حالت غلیظ و رقیق در دسترس ما قرار دارند.

دسته بندی پرکن مایعات اصفهان

مهمترین دسته بندی که برای پرکن های مایعات وجود دارد به صورت زیر می باشد:

  • پرکن مایعات که برای انواع غلیظ استفاده می شوند.
  • پر کن مایعات که برای انواع رقیق مورد استفاده قرار می گیرند.

نحوه عملکرد دستگاه پرکن مایعات اصفهان

تزریق مایعات با هر نوع گرانروی که داشته باشد توسط مکانیزم هایی نظیر مکانیزم پرکن پمپی، پرکن ثقلی و پرکن سیلندر پیستونی صورت می گیرد. در واقع بسته به نوع مایعات می بایست از روشی مناسب استفاده شود تا در انتخاب مکانیزم تزریق دقت لازم به کار برده شود.

به طور معمول مکانیزم پمپی به دلیل عدم برخورداری از دقت بالا برای تمامی مایعات قابل استفاده می باشد. اما ماهیت کارکرد آن به گونه ای بوده که برای موادی با چسبندگی زیاد نظیر گریس سرد بسیار مطلوب خواهد بود.

از طرفی سیستم پرکن مایعات ثقلی در دستگاه پرکن عرقیات، دستگاه پرکن دوغ، انواع شوینده ها و دیگر مواد مشابه کاربرد دارد. این روش تزریق در بین دیگر روش ها مناسب ترین قیمت را دارد و عملیات پر کردن با استفاده از جاذبه و وزن خود مایع صورت می گیرد. این روش در اکثر دستگاه های پرکن مایعات رقیق به کار برده می شود.

یکی دیگر از مکانیزم های پرکردن مایعات، استفاده از پرکن سیلندر پیستون می باشد که از دقت بالایی برخوردار است. از این روش با توجه به ثابت بودن حجم تعیین و تنظیم شده و در نتیجه کاهش خطای مقدار تزریق مواد بیشتر، در مورد مایعات غلیظ استفاده می شود.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

یکی از مهمترین شاخصه های ارزیابی در ماشین آلات پرکن، تعداد تولید در بازه زمانی مشخص می باشد که در واقع وابسته به تعداد نازل به کار رفته بر روی دستگاه خواهد بود. از مهم ترین مشخصه های یک دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک می توان به نوار نقاله برای انتقال ظروف با هر شکل و اندازه، پرکردن همزمان 4 الی 12 ظرف، درب گذاری و درب بندی در پرکن مایعات اتوماتیک توسط سنسورهای تعبیه شده اشاره نمود.

دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

می توان مکانیسم های پر کردن در پرکن های اتوماتیک را در سه دسته پمپی ، سیلندر پیستونی و ثقلی یافت که هر یک از آن ها دارای کاربرد خاص خود می باشند.

به منظور پر کردن مایعات رقیق نظیر آب ، دوغ ، انواع عرقیجات ، تینر ، الکل و مایعات این چنینی از سیستم ثقل استفاده می شود.
از سیلندر پیستون و پمپ هم برای مواد رقیق و هم برای مواد غلیظ استفاده خواهد شد.
دقت بالای سیلندر پیستون در پر کردن و نیز برخورداری از تلرانس خطای پایین باعث شده است که مورد استفاده بیشتری قرار گیرد و البته لازم به ذکر است که استفاده از این مکانیزم منجر به افزایش قیمت دستگاه خواهد شد.

عملکرد دستگاه پرکن مایعات اتوماتیک

ابتدا بایستی اپراتور ظروف مورد نظر را بر روی نوار نقاله دستگاه قرار دهد. بعد از آن که ظروف به طرف نازل ها حرکت کرده و درست در زیر نازل ها قرار گرفتند فرمان پرکردن از سوی حسگرهای مربوطه داده می شود. به منظور انجام تنظیمات مختلف دستگاه، در هر بخش از دستگاه تعدای تایمر و ادوات مکانیکی به چشم می خورد که اپراتور به کمک آن ها قادر به تنظیم دقیق دستگاه خواهد بود تا دقت پرکردن و پرکردن سریع و بدون اتلاف وقت و بدون چکه از نازل ها به درستی صورت گیرد.

بعد از پر شدن ظروف، این بار هدایت آن ها به طرف یونیت درب گذاری انجام می گردد. حال در این بخش تک تک ظروف، درب گذاری خواهند شد. در بخش درب بند یک هد آلومینیومی کلاج دار وجود داشته که بعد از بسته شدن درب ها هد با عملکردی مشابه یک هرزگرد مانع از مخدوش شدن سطح درب می گردد.

در ادامه خط تولید نیز بسته به نیاز و درخواست مشتری دستگاه هایی چون دستگاه سیل القایی، دستگاه لیبل شرینک قرار خواهند گرفت. گفتنی است که با استفاده از یک دستگاه میز ترافیک در ابتدای خط، تعداد ظروف بیشتری را قرار داد.

با اتمام کار ظروف درب بندی شده توسط اپراتور از روی نوار نقاله به محل دیگری هدایت خواهند شد.

دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

به طور کلی می توان دستگاه های پرکن مایعات نیمه اتوماتیک را در دو دسته رومیزی و یا شاسی دار یافت. هر دوی این دستگاه ها تقریبا فضای کمی را در محیط به خود اختصاص خواهند داد.

دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

به منظور جلوگیری از چکه کردن و اضافه ریزش مواد بر روی ظروف، نازل ها از شیر اکشیوتر برخوردار می باشند. در بعضی از پرکن ها شرایط به گونه ای است که بایستی تزریق توسط نازل از کف ظرف انجام شود، با این کار ماده به هنگام تزریق کف نخواهد کرد، از ظروفی چون شیشه شورها سرریز نمی گردند و به هنگام پر کردن موادی چون گریس حباب نخواهد افتاد. در این دستگاه نیز مانند دیگر دستگاه های پرکن مایعات امکان اجرای سیستم های تزریق سیلندر پیستونی یا پمپ و یا ثقل مختص مواد رقیق وجود خواهد داشت و در واقع این مکانیسم ها از نظر دقت پر کردن با یکدیگر متفاوت می باشند.

عملکرد دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک

به منظور پر کردن ظروف مختلف و با هر ابعاد و شکلی امکان استفاده از پر کن های نیمه اتوماتیک مایعات وجود خواهد داشت. ابتدا ظروف بایستی به طور دستی در زیر نازل قرار بگیرند. به لطف فیکسچر تفلونی مورد استفاده بر روی میز کار دستگاه نیز خطای ریزش مواد به اطراف ظرف کاهش پیدا خواهد نمود و در واقع ظروف در آن قرار خواهند گرفت. بعد از قرارگیری ظروف از طریق فشردن پدال، تزریق آغاز می گردد. در صورت سیلندر پیستونی بودن سیستم تزریق با اتمام تزریق سنسور قطع کن دستور قطع تزریق را صادر خواهد کرد و چنانچه سیستم تزریق از نوع پمپ یا ثقل باشد برای کنترل میزان تزریق مواد از تایمر کمک گرفته می شود.

در دستگاه پرکن مایعات نیمه اتوماتیک به منظور افزایش بهره وری کار امکان فعال نمودن سیستم دائم کار دستگاه وجود خواهد داشت. بعد از یک بار تحریک، این سیستم عمل تزریق را به صورت مداوم و کنترل شده اجرا خواهد نمود.

پرکن مایعات پمپی

این دستگاه هم در رابطه با مواد غلیظ و هم در مواد رقیق کاربردی می باشد. به نوعی می توان گفت از نظر مانور، این دستگاه در مقایسه با دیگر انواع پرکن مایعات از قابلیت های بیشتری برخوردار است و می توان به کمک آن چندین نوع محصول را بسته بندی نمود. گریس یکی از محصولاتی است که غالبا به صورت اختصاصی به وسیله این دستگاه بسته بندی خواهد شد و همان طور که می دانید این ماده از چسبندگی و غلظت بالایی برخوردار است.

این دستگاه پرکن را با توجه به توان و قدرت فشار بالای پر کنندگی می توان برای مایعات غلیظ و چسبنده انتخابی مناسب به شمار آورد. برای ساخت دستگاه پرکن پمپی از پمپ های استیل درجه 1 بهره گرفته می شود. این پمپ توان دستگاه پرکن مایعات را به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داد و توسط نازل های دستگاه مواد به همراه فشار بالایی تزریق می گردند.

قیمت دستگاه پرکن مایعات

قیمت دستگاه پرکن مایعات با توجه به نوع شیر برقی مورد استفاده در آنها و مکانیزم عملیاتی که دارند محاسبه می شود. جنس بدنه، اندازه و جنس مخزن، نوع سامانه کنترلی و سنسورهای به کار رفته در دستگاه بسته بندی مایعات، بخش زیادی از قیمت این دستگاه ها را شامل می شوند.

قیمت دستگاه بسته بندی مایعات

البته عوامل قیمتی دیگری از جمله تعداد نازل ها، سرعت و ظرفیت پر کنندگی و همچنین تنظیم دقت پُرکن نیز بر روی قیمت تمام شده دستگاه بسته بندی مایعات تأثیر دارند.
گسترۀ کسب و کار شما که می تواند در مقیاس خانگی، کارگاهی یا کارخانه ای سنگین و صنعتی باشد نیز بر روی قیمت آن تأثیرگذار است.

البته به این مورد نیز توجه داشته باشید که نوسانات نرخ ارز، به ویژه بر روی دستگاه هایی که قطعات بیشتری از آنها جنبۀ وارداتی دارند، از تأثیر بیشتری برخوردار است. در عین حال شرکت گشتا صنعت اصفهان بخشی از رضایت مشتریان خود را در قیمت نسبی منصفانه در مقایسه با خدمات سایر همکاران خود می‌داند.

خرید دستگاه پرکن مایعات

برای خرید هریک از انواع دستگاه پرکن و بسته بندی مایعات باید به برخی از موارد مهم توجه نمایید در بهترین گزینه را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید. یکی از مهمترین مواردی که در حین خرید باید بر روی آن تمرکز داشته باشید نوع مایعاتی است که می خواهید تولید کنید.

اگر قصد دارید بسته بندی مایعات غلیظ را انجام دهید پس باید از دستگاه پرکن مایعات غلیظ استفاده کنید و بالعکس اگر می خواخید از مایعات روام و کم غلظ را بسته بندی نمایید بهترین گزینه پیش روی شما استفاده از دستگاه رکن مایعات رقیق است.

خرید دستگاه بسته بندی مایعات

اگر می خواهید از هر دو مدل تولید کنید باید از  پر کن های مایعات مالتی استفاده نمایید که تمامی نمونه های گفته شده در داخل سایت موجود می باشد. برخی دیگر از کاربران می خواهند بسته بندی های خود را به صورت تک نفره پیش ببرند که باید از دستگاه ساشه مایعات استفاده کنند.

چرا دستگاه های پُر کننده مایعات گشتا صنعت اصفهان را توصیه می کنیم؟

ضریب بالای رضایتمندی مشتریان و شرکت هایی که با صنایع گشتا صنعت اصفهان همکاری داشته‌اند، مؤید این موضوع است که این شرکت به لحاظ فنی و خدمات پشتیبانی و همچنین استفاده از قطعات مرغوب و عمر مفید بالا از پیشینۀ درخشانی برخوردار بوده و ضمن ارائه مشاوره های لازم به مشتریان خود، همواره رضایت مشتری را به عنوان یک اصل اساسی در توسعه کسب و کار در نظر گرفته است.

گشتا صنعت یکی از بهترین سایت های فروش انواع پرکن مایعات می باشد که شما می توانید با بهترین قیمت اقدام به تهیه دستگاه مورد نظر خود نمایید. در این سایت تخصصی تولید و فروش دستگاه های بسته بندی شما می توانید با خیال راحت اقدام به تهیه هریک از انواع دستگاه پرکن نمایید و از خدمات پس از فروش شرکت نهایت لذت را ببرید.

سایت گشتا صنعت با تولید بهترین و با کیفیت ترین انواع از دستگاه ها و ماشین آلات پرکن توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نماید و با ارائه ضمانت نامه معتبر خرید مطمئن را برای مراجعه کنندگان به ارمغان آورد.

تمامی انواع دستگاه بسته بندی مایعات موجود در سایت گشتا صنعت از بهترین و با کیفیت ترین قطعات تشکیل شده است و از سرویس های ویژه ای برخوردارند.

یکی از مزیت های بسیار ویژه در این سایت دستگاه بسته بندی، قیمت دستگاه پرکن می باشد. با توجه به شرایط اقتصادی حاکم، ارزانترین و پایین ترین قیمت ها برای دستگاه های بسته بندی در نظر گرفته شده است.

سخن پایانی

دستگاه های بسته بندی مایعات، یکی از حساس‌ترین و مهم ترین دستگاه های بسته بندی مواد غذایی، مواد شیمیایی و مواد صنعتی می‌باشند. چرا که گذشته از آن که قابلیت آلوده کردن محیط را دارند، خود نیز می‌توانند به راحتی مورد هجوم مواد آلاینده دیگر قرار بگیرند و دچار فساد یا مسمومیت شوند.

به همین دلیل شرکت گشتا صنعت اصفهان یک پست کامل را اختصاص به معرفی انواع دستگاه های پرکن و بسته بندی مایعات نمود. بنابراین شما سرمایه گذار، کارآفرین و یا صاحب کسب و کار که قصد توسعه یا تجهیز فرایند بسته بندی خود با استفاده از سیستم های بسته بندی مایعات را دارید، می توانید با مشورت تیم مشاوران فنی شرکت گشتا صنعت اصفهان، اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه های بسته بندی مایعات زیر نظر این شرکت و استفاده از خدمات پس از فروش آن در سراسر کشور نمایید.

۲ پاسخ

  1. باسلام
    درملبورن استرالیا نمایشگاه صنایع موادغذایی دایرمیگردد
    چنانچه آن تولیدی آمادگی شرکت دراین نمایشگاه رادارید سریعا اطلاع دهید.
    زمان جولای ۲۰۲۳ هدف ماخرید ونمایندگی محصولات شمااست .
    خوانساری

  2. با سلام
    در صورت تمایل گشتا صنعت اصفهان برای شرکت در نمایشگاه هماهنگی های لازم بعمل خواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *