دستگاه بسته بندی صنعتی

دستگاه بسته بندی صنعتی

صنعت امروز با مقولۀ بسته بندی ارتباط پیچیده و دوسویه‌ای دارد. بسته بندی که تا چند دهه پیش بخشی از فرآیندهای فرعی در واحدهای صنعتی به شمار می‌رفت، امروزه جایگاه خاصی در فرآیند کنترل کیفیت برای خود کسب کرده و بخشی از مزیت‌های رقابتی هر واحد صنعتی قلمداد می‌شود.

اهمیت بسته بندی صنعتی، و از جمله بسته بندی صنعتی مواد غذایی و در رأس آن، بسته بندی صنعتی حبوبات و بسته بندی صنعتی خشکبار، گروه صنعتی گشتا صنعت اصفهان را بر آن داشته است که در قالب یک مقاله کامل، شما را با اهمیت و ویژگی‌های دستگاه بسته بندی صنعتی آشنا سازد.

دستگاه بسته بندی صنعتی چیست؟

دستگاه ها و ماشین آلاتی که برای بسته بندی تولیدات صنعتی و پر تیراژ مورد استفاده قرار می گیرند، در لیست دستگاه های بسته بندی صنعتی قرار می گیرند. ماشین آلات بسته بندی صنعتی مناسب ترین گزینه برای بسته بندی محصولات کارخانه ای می باشند.

دستگاه بسته بندی صنعتی چیست؟

این دسته از دستگاه ها معمولات در حالت اتوماتیک می باشند و در سایز و ابعاد بزرگتری به نسبت سایر انواع خانگی و کارگاهی تولید می شوند. یک دستگاه بسته بندی صنعتی به طول معمول برای خط تولید های پر تیراژ مورد استفاده قرار می گیرند و از قدرت و قابلیت بسیار بالایی برخوردار است.

بالاترین و بیشترین امکانات و قابلیت های بسته بندی را در این دسته از ماشین آلات می توان یافت. این موضوع سبب می شود تا قیمت بالاترین به نسبت سایر انواع دیگر داشته باشند.

اهمیت بسته بندی صنعتی

امروزه صنعت گستردۀ بسته بندی، که با توجه به افزایش کسب و کارها و مشاغل خانگی زیاد مطرح می‌شود، در تمام مشاغل و حوزه‌های صنعتی وارد شده و نقش بسیار مهم و کاربری را ایفا می‌کند. بسته بندی تأثیر مهمی در فروش محصول دارد و هر روز این نیاز بیش از پیش رشد می‌کند؛ چرا که خریداران بیش از گذشته به نوع و چگونگی بسته بندی کالای تولیدی شما توجه می‌کنند. بسته بندی صنعتی یکی از عوامل مهم در خرید قلمداد می‌شود. باید به این نکته هم اشاره شود که با توجه به اینترنتی شدن فرآیند فروش محصولات و خرید از طریق وب‌سایت‌های فروشگاهی، تأثیر بسته بندی و توجه مشتریان چند برابر شده است.

گذشته از نقش بسته بندی در انتخاب و در نهایت خرید محصول، می‌توان به این موضوع نیز اشاره کرد که یک بسته بندی خوب در مواد خوراکی مانند حبوبات، خشکبار، چای، و سایر مواد غذایی باعث جلوگیری از فاسد شدن زود هنگام و قابلیت نگهداری ماندگار مواد غذایی خواهد شد.

با دستگاه بسته بندی صنعتی تولید شده در شرکت گشتا صنعت اصفهان می‌توانید در کارگاه و یا منزل خود اقدام به کسب درآمد کنید و از حاشیۀ سود خوبی برخوردار شوید. به عنوان مثال، می‌توان بسته بندی صنعتی حبوبات یا بسته بندی صنعتی خشکبار را به عنوان یک شغل خانگی با سود خوب در پیش گرفت و از این طریق به درآمدزایی خوبی دست پیدا کرد.

انواع دستگاه های بسته بندی صنعتی

انواع دستگاه های بسته بندی صنعتی

تجهیزات بسته بندی دارای مدل‌ها، مکانیسم‌ها و ابعاد بسیار متنوعی هستند که مشتری با توجه به نیاز خود می‌تواند آنها را برای بسته بندی تولیدات خود خریداری کند. شما در سایت اینترنتی گشتا صنعت اصفهان می‌توانید به راحتی دستگاه یا دستگاه‌های مورد نظر خود را جستجو و نسبت به ثبت سفارش هر یک اقدام نمایید.

1) دستگاه های تاریخ زن

در بسته بندی و فروش محصولات، به ویژه بسته بندی مواد غذایی، درج تاریخ تولید، تاریخ انقضا، مشخصات فنی تولید، و قیمت کالا از عوامل ضروری و بسیار مهم به حساب می‌آیند. دستگاه‌ تاریخ زن ساخت شرکت گشتا صنعت اصفهان از قابلیت‌های فنی بالا از جمله تاریخ زن های دستی، حرارتی، جت پرینتر و … برخوردارند که با توجه به نیاز مشتری می‌توانند تولید شوند.

2) دستگاه دوخت پلاستیک

دستگاه دوخت پلاستیک یکی دیگر از تجهیزات بسته بندی صنعتی است که دارای انواع مختلفی می‌باشد:

  1. دستگاه دوخت پدالی (مناسب برای بسته بندی و دوخت بر روی پلاستیک، فویل، آلومنیوم، پلی اتیلن، پلی استر و…) که در بسته بندی حبوبات، قند، شکر، ماکارونی، مواد غذایی پودری، و … به کار می‌رود. دستگاه دوخت پدالی در سایزهای 50 – 20 سانتی عرضه می‌شود.
  2. دستگاه دوخت رومیزی (با قدرت و قیمت کمتر در مقایسه با دستگاه دوخت پدالی)
  3. دستگاه دوخت ریلی (اتوماتیک و دارای عملکرد بسیار آسان که برخی از نمونه‌های آن مجهز به تاریخ زن هم هستند که علاوه بر دوخت بسته بندی، تاریخ و قیمت را نیز بر روی بسته بندی درج می‌کنند)

شما کارآفرین محترم می‌توانید با توجه به نیاز خود و مقیاس فعالیت صنعتی خود، هر یک از دستگاه‌های دوخت خانگی، نیمه صنعتی، و صنعتی را خریداری نمایید و به طور مقرون به صرفه اقدام به استفاده از آن نمایید.

3) دستگاه بسته بندی صنعتی گونی

در صنعت بسته بندی مواد غذایی، محصولات غذایی زیادی در ابعاد و وزن‌های مختلف وجود دارند که برای دوخت آنها نمی‌توان از دستگاه های دوخت معمولی استفاده کرد؛ مانند کیسه‌ها، گونی‌ها و بسته بندی های پارچه‌ای دیگر. برای دوخت این نوع محصولات که معمولاً به آن سرکیسه دوزی گفته می‌شود، می‌توان از دستگاه سرکیسه دوزی استفاده کرد.

دستگاه سرکیسه دوز برای بسته بندی انواع پاکت و گونی‌های کود، آرد، برنج، چای، حبوبات، ادویه و خوراک دام که از جنس پروپیلن، پنبه، کنف تولید شده‌اند به کار می‌رود.

4) دستگاه سلفون کش

دستگاه سلفون کش یکی از پرطرفدارترین محصولات بسته بندی به شمار می‌رود. این دستگاه یکی از دستگاه‌های پرکاربرد در فرآیند بسته بندی خانگی، کارگاه‌ها، کارخانجات تولیدی، فروشگاه‌های زنجیره ای بزرگ و … می‌باشد .دستگاه سلفون کش مانند سایر دستگاه‌های بسته بندی، مدل‌های مختلفی دارد که از جملۀ آنها می توان به این موارد اشاره کرد:

  • دستگاه سلفون کش رومیزی تمام استیل با عملکرد برقی که برای بسته بندی و سلفون کشی انواع شیرینی، سالاد، و بسته بندی قارچ مناسب است.
  • دستگاه سلفون کش دستی که بی نیاز به برق است و برای کسب و کارهایی مثل رستوران‌ها، قنادی، قصابی و … مناسب است که برای بسته بندی قارچ، گوشت، مرغ، فرآورده های پروتئینی و … به کار می‌رود.

5) دستگاه وکیوم و شیرینک

بسته بندی یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در فروش یک محصول غذایی و عامل افزایش دورۀ ماندگاری آن به حساب می‌آید. برای افزایش طول عمر مواد غذایی، و خوراکی‌هایی مثل گوشت، میوه، حبوبات، خشکبار، ماهی و … می‌توان از دستگاه وکیوم صنعتی و شرینک پک استفاده کرد. این دستگاه با تخلیۀ هوای داخل بسته بندی از فساد شدن زودهنگام مواد غذایی جلوگیری به عمل آورده و باعث افزایش طول عمر آن می‌شود.

قیمت دستگاه بسته بندی صنعتی

دستگاه های بسته بندی صنعتی به صرف قابلیت ها و امکانات بسیار ویژه ای که در آنها قرار داده شده است، دارای قیمت بالاتری در مقایسه با سایر انواع دیگر می باشد. این دسته از ماشین آلات دارای توان فوق العاده ای در زمینه بسته بندی محصولات می باشند و جزو ضروری ترین ماشین آلات در یک خط تولید هستند.

قیمت دستگاه بسته بندی صنعتی

قیمت دستگاه بسته بندی صنعتی بر اساس نوع دستگاه و نحوه ی فعالیت آن تعیین می شود. هرچه یک دستگاه توان بسته بندی محصولات با شیوه ی خاص تر و متفاوت تری را داشته باشد، دارای قیمت بالاتری به نسبت سایر انواع صنعتی خواهد بود. برای آگاهی از قیمت خرید هر یک از دستگاه های بسته بندی صنعتی می توانید با شماره های قرار داده شده در صفحه تماس حاصل نمایید و آن را از کارشناسان استعلام نمایید.

فراموش نکنید که فروش دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش طولانی مدت می باشد و تخفیفات بسیار خوب و ویژه ای برای هریک از آنان در نظر گرفته شده است. برای خرید هریک از انواع دستگاه بسته بندی صنعتی می توانید به دو روش اینترنتی و حضوری اقدام نمایید و تا در کوتاه ترین بازه زمانی، دستگاه خریداری شده برای شما ارسال گردد.

سخن پایانی

کارآفرینان و صنعتگران محترم همواره از دغدغۀ راندمان مالی سرمایۀ خود رنج می‌برند. لذا تیم بازرگانی و خدمات فنی شرکت خدمات مهندسی و ماشین آلات صنعتی گشتا صنعت اصفهان از شما دعوت به عمل می‌آورد تا با همراه داشتن داده‌های اولیه و چشم انداز ترسیم شده برای کسب و کار خود و همچنین بررسی جوانب مربوط به توسعۀ فضای کسب و کار آیندۀ خود، صددرصد فرآیند طراحی، تولید، ساخت، نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش را به گشتا صنعت اصفهان واگذار نمایید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *