دستگاه بسته بندی و پرکن شیره انگور

دستگاه بسته بندی و پرکن شیره انگور

شیره انگور یکی از مواد غذایی بسیار مقوی و مفید برای تمامی گروه های سنی، به ویژه کودکان، زنان، سالمندان و ورزشکاران است. در چند سال اخیر تولید شیره انگور از روش سنتی و خانگی به رویکردهای صنعتی و تولید انبوه رسیده است که به همین دلیل مسئلۀ بهداشت بسته بندی و استفاده از بسته بندی با کیفیت و ماندگار آن نیز مورد توجه بیش از پیش قرار گرفته است.

از این رو دستگاه های ویژۀ بسته بندی شیره انگور نیز وارد پروسۀ طراحی، تولید و خدمات پس از فروش شده اند. به همین دلیل شرکت خدمات مهندسی گشتا صنعت اصفهان به عنوان یک شرکت پیشرو در زمینۀ عرضۀ دستگاه پر کن شیره انگور، در قالب یک مقالۀ کامل و تخصصی قصد معرفی دستگاه بسته بندی شیره انگور و بیان ویژگی ها و مزیت های آن را دارد.

لذا چنان‌چه قصد سرمایه گذاری و یا کارآفرینی با ماشین آلات پرکن در زمینه راه اندازی خط تولید شیره انگور، بسته بندی مواد غذایی در مقیاس خانگی، نیمه صنعتی یا صنعتی را دارید، به شما توصیه می‌کنیم این مقاله را به طور کامل مطالعه فرمائید.

جهت استعلام قیمت دستگاه بسته بندی شیره انگور، خرید و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09131197055 تماس حاصل نمایید.

دستگاه بسته بندی شیره انگور چیست؟

این دستگاه از خانواده دستگاه پرکن مایعات می باشد که جهت بسته بندی مایعات غلیظ مانند شیره انگور مورد استفاده قرار می گیرد. این دسته از ماشین آلات با توان و قدرت بالایی که در پرکن انواع مایعات غلیظ دارند، قابل استفاده در تمامی حوزه های مربوطه به حالات صنعتی و خانگی می باشند.

دستگاه بسته بندی شیره انگور چیست؟

برای راه اندازی خط تولید شیره انگور، وجود این دسته از ماشین آلات ضروری می باشد چرا که برای قرار دادن شیره انگور باید از ماشین آلاتی استفاده شود که توان قرار دادن این محصول را در ظروف و بسته های مورد نظر را دارد.

ظرفیت دستگاه بسته بندی شیره انگور

همان طور که در بالا اشاره شد، در زمان ثبت سفارش دستگاه پرکن شیره انگور ابتدا کسب و کار خود را مورد ارزیابی دقیق قرار دهید. برای پر کردن بسته بندی در نظر گرفته شده برای شیره انگور، ابتدا باید مخزن دستگاه را از شیره انگور پر کنید. سپس ظروف مختلف که قرار است شیره انگور در آنها بسته بندی شود را در زیر نازل قرار دهید.

به طور کلی ظرفیت بسته بندی دستگاه پرکن شیره انگور ارتباط مستقیمی با ظرفیت تولید شیره انگور شما دارد. بنابراین اگر امکان تولید فراوان شیره انگور و طبیعتاً عرضه انبوه شیره انگور به بازار را داشته باشید، بهتر است از دستگاه‌هایی استفاده کنید که تعداد نازل‌های بیشتری داشته باشند تا در هر شیفت کاری بسته بندی‌های بیشتری را تولید کنند.

البته در زمینه مشخصات فنی مناسب برای دستگاه بسته بندی شیره انگور می‌توانید روی مشاوره فنی با تیم مشاوران شرکت گشتا صنعت اصفهان نیز حساب باز کنید.

مزیت های دستگاه پرکن شیره انگور

  1. رعایت کلیۀ الزامات بهداشتی مورد نظر مراجع غذایی کشور
  2. استفاده از کم‌ترین نیروی انسانی به دلیل اتوماتیک بودن (در مدل های تمام خودکار)
  3. سرعت عمل یا راندمان بالا در پر کردن و بسته بندی شیره انگور
  4. دارای خدمات پس از فروش در سراسر کشور

انواع دستگاه بسته بندی شیره انگور

به طور کلی همان گونه که از نام این دستگاه هم پیدا است، از دستگاه بسته بندی شیره انگور برای بسته بندی تمام انواع شیره‌های انگور استفاده می‌شود. ولی همان گونه که می‌دانید، انگورهای مختلف دارای شیره‌هایی با غلظت های مختلف هستند. بنابراین دستگاه‌های بسته بندی شیره انگور می‌توانند به دو دسته دستگاه پر کننده مواد غلیظ و دستگاه پر کننده مواد رقیق تقسیم شوند. معمولاً دستگاه بسته بندی شیره انگور از نوع دستگاه های بسته بندی کننده مواد غلیظ مثل عسل است.

انواع دستگاه بسته بندی شیره انگور

به لحاظ مکانیزم عملکرد دستگاه بسته بندی شیره انگور نیز می‌توان این دستگاه ها را تقسیم بندی کرد. از این نظر دستگاه های بسته بندی شیره انگور می توانند به سه دسته تقسیم شوند که عبارتند از:

  1. دستگاه بسته بندی دستی شیره انگور
  2. دستگاه بسته بندی نیمه خودکار شیره انگور
  3. دستگاه بسته بندی خودکار شیره انگور

هر یک از این سه دسته دستگاه بسته بندی شیره انگور می‌توانند بر اساس بضاعت مالی، حجم کار و نیروی انسانی موجود انتخاب شوند.

یکی دیگر از شاخص‌های طبقه بندی دستگاه‌های بسته بندی شیره انگور، تقسیم بندی آنها از لحاظ تعداد نازل‌های دستگاه است.

از سوی دیگر دستگاه های بسته بندی شیره انگور می‌توانند به لحاظ نحوه قرارگیری بسته بندی های در حال پر شدن نیز طبقه بندی شوند؛ که از این لحاظ نیز به این دو مورد تقسیم بندی می‌شوند:

  • دستگاه بسته بندی خطی شیره انگور
  • دستگاه بسته بندی چرخشی شیره انگور

قیمت دستگاه پرکن شیره انگور

معمولاً قیمت دستگاه های بسته بندی شیرۀ انگور با توجه به نوع شیر برقی مورد استفاده در آنها و مکانیزم عملیاتی که دارند برآورد می شود. جنس بدنه، اندازه و جنس مخزن، نوع سامانه کنترلی و سنسورهای به کار رفته در دستگاه بسته بندی شیره انگور، بخش زیادی از قیمت این دستگاه ها را شامل می شوند. البته عوامل قیمتی دیگری از جمله تعداد نازل ها، سرعت و ظرفیت پر کنندگی و همچنین تنظیم دقت پُرکن نیز بر روی قیمت تمام شده دستگاه بسته بندی شیره انگور تأثیر دارند.

قیمت دستگاه پرکن شیره انگور

حجم کسب و کار شما که می‌تواند در مقیاس خانگی، کارگاهی یا کارخانه‌ای سنگین و صنعتی باشد نیز بر روی قیمت آن تأثیرگذار است.

در پایان به این مورد هم توجه داشته باشید که نوسانات نرخ ارز، به ویژه بر روی دستگاه هایی که قطعات بیشتری از آنها جنبۀ وارداتی دارند، از تأثیر بیشتری برخوردار است. با تمام این تفاسیر شرکت گشتا صنعت اصفهان بخشی از رضایت مشتریان خود را در قیمت نسبی منصفانه در مقایسه با خدمات سایر همکاران خود قلمداد می‌کند.

چرا ما دستگاه های پُر کننده شیره انگور گشتا صنعت اصفهان را پیشنهاد می کنیم؟

رضایتمندی بالای مشتریان و شرکت‌های تولیدی و بسته بندی که با صنایع گشتا صنعت اصفهان همکاری داشته‌اند، مؤید این موضوع است که این شرکت به لحاظ فنی و خدمات پشتیبانی و همچنین بهره گیری از قطعات مرغوب و عمر مفید بالا از پیشینۀ درخشانی برخوردار بوده و ضمن ارائه خدمات مشاوره‌‌ای لازم به مشتریان خود، همواره رضایت مشتری را به عنوان یک محور اساسی در پیشبرد کسب و کار در نظر گرفته است.

سخن پایانی

شرکت گشتا صنعت اصفهان این آمادگی را دارد که در قالب همکاری با سرمایه گذاران، کارآفرینان و افرادی که قصد راه اندازی واحدهای تولیدی زود بازده در مقیاس خانگی یا نیمه صنعتی را دارند، و یا افرادی که به دنبال توسعه واحدهای صنعتی عظیم در زمینۀ تولید و بسته بندی مواد غذایی هستند، نسبت به ارائه خدمات مشاوره‌ای، طراحی، تولید، نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش اقدام نماید.

شایان ذکر است که هر نوع سرمایه گذاری در زمینه بسته بندی مواد غذایی و به ویژه مواد غذایی فصلی که می‌تواند ماهیت فعالیت شما را به صورت تغییر پذیر در فصول مختلف متحول سازد، می‌تواند شما را از یک سبد خدماتی متنوع و پر سود برخوردار نماید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *