دستگاه بسته بندی پاپ کورن

دستگاه بسته بندی پاپ کورن یا پفیلا

دستگاه بسته بندی پاپ کورن از گروه ماشین آلات دسته بندی است که کاربرد ها و موارد فراوانی برای طیف وسیعی از محصولات دارد.دستگاه های بسته بندی و فرآوری مواد غذایی مانند خط بسته بندی پاپ کورن این امکان را فراهم می سازد تا محصولات مورد نظر خود را با دستگاه های بسته بندی پاپ کورن، بسته بندی و فرآوری نمایید.

مواد غذایی خشک، مواد غذایی منجمد و مواد غذایی قابل خراب شدن، برای ماندگاری بیشتر و حفظ تازگی و طراوت به انواع مختلفی از بسته بندی نیاز دارند.
دستگاه های خط بسته بندی پاپ کورن از پرکاربردترین دستگاه ها در فضای صنعتی می باشد. بسته‌ بندی پفک نمکی، پاپ کورن و انواع تنقلات، هر روز کاربرد آن زیاد شده و درحال جایگزینی به راه های دستی می باشد. استفاده کردن از دستگاه بسته بندی مواد غذایی در مقایسه با روش های سنتی و دستی، اهمیت زیادی دارد و در حفظ خواص و جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی نیز موثر است. امروزه تکنولوژی مدرن این فرآیند، طرفداران زیادی را به‌ سمت خود جلب نموده است.

دستگاه بسته بندی پاپ کورن

ماشین آلاتی که در خط بسته بندی پاپ کورن به کار می روند، دستگاه های بسته بندی توزین دار (تک توزین- دو توزین و چهار توزین) و یا دستگاه بسته بندی حجمی می باشد.
از دستگاه بسته بندی حجمی و دستگاه بسته بندی توزین دار برای بسته بندی پاپ کورن می توان استفاده نمود. دستگاه های بسته بندی توزین دار در مدل های دو توزین، چهارتوزین، ده توزین و چهارده توزین و به صورت تمام اتوماتیک کار بسته بندی انواع مواد گرانولی از 20 تا 1000 گرم را انجام می دهند.

برای انتقال محصول به داخل مخزن دستگاه بسته بندی از بالابر Z یا بالابر پله دار استفاده می گردد. همچنین نوار نقاله جلو بسته بندی، سیستم تاریخ زن حرارتی، سیستم تزریق گاز ازت از دیگر سیستم های مکمل این دستگاه می باشند.

دستگاه بسته بندی اتوماتیک توزین دار بسیاری از این فرایند ها را بصورت مستقل از اپراتور انجام می دهد.

دستگاه های مذکور برای بسته بندی انواع مواد گرانولی مانند شکر، نمک، حبوبات، خشکبار، چای، قند، چیپس، پفک، پاپ کرن، آجیل، کشمش، غلات، شکلات، سویا و … کاربرد دارند.

دستگاه بسته بندی توزین دار، یکی از انواع پرکاربرد از خانواده دستگاه پرکن می باشد که جهت ایجاد بسته بندی توزین دار از مواد گرانولی و حبوبات مورد استفاده قرار می گیرد. در این دستگاه از یک ترازو با قابلیت وزن کشی میلی گرم استفاده شده است تا محصولات را به صورت یکنواخت در بسته ها قرار دهد.

امروزه از مکانیزم ها و ترفند های گوناگونی دز زمینه حجم کردن و ایجاد بسته های یکنواخت استفاده می شود که سیستم بسته بندی توزین دار یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین روش برای این موضوع می باشد.

سیستم توزین در واقع ترازو هایی فوق حساس و بسیار دقیق می باشند که در قسمت فوقانی دستگاه قرار گرفته اند. این وزن کننده ها با پایین ترین میزان خطا، بسته بندی توزین دار را انجام می دهند که موجب می شود بسته هایی با سایز های کاملا یکسان و اصولی داشته یاشید.

دستگاه بسته بندی دو توزین

سرعت بسته بندی در دستگاه بسته بندی دو توزین حدودا ۱۵ الی ۲۵ بسته در دقیقه خواهد بود. برق مصرفی به صورت تک یا ۳ فاز است. انواع حبوبات، غلات و خشکبار مانند آجیل و مواد گرانولی و … امکان بسته بندی با این دستگاه را دارند.

دستگاه بسته بندی چهار توزین

سرعت بسته بندی در دستگاه بسته بندی چهار توزین توانایی ۲۰ الی ۳۰ بسته در دقیقه را دارد. بسته بندی چهار توزین به سیستم پی ال سی، مانیتور لمسی، سیستم عیب یاب اتوماتیک مجهز شده است. بسته ها از اوزان ۲۰ تا ۲ کیلوگرم با نهایت دقت امکان پر شدن با این ماشین را دارند.

پاکت بسته بندی پاپ کورن

یکی دیگر از بسته بندی های مورد استفاده برای تنقلات، تولید پاکت های بسته بندی می باشد، که با توجه به قیمت بالا آن کمتر برای بسته بندی پفیلا و پاپ کرن مورد استفاده قرار می گیرد. اما این نوع به علت نوع تولید و سفارش سازی های اختصاصی بسیار گسترده به عنوان آسان مصرف ترین نوع بسته بندی مواد غذایی شناخته شده است.

پاکت بسته بندی پاپ کورن

لفاف بالشتی پر مصرف ترین بسته بندی پاپ کورن

لفاف های بالشتی تولید و لمینت شده با استفاده از مواد اولیه سلفونی، پلی اتیلنی، پلی استر، متالایز و … می باشد. لفاف های بالشتی پر مصرف ترین نوع بسته بندی برای پفیلا می باشد که در اکثر فروشگاه های مواد غذایی قابل مشاهده است.
این نوع در انواع متالایز، شفاف، چاپدار و پنجره دار، رگال دار یا هر نوع سفارش سازی اختصاصی قابل طراحی و تولید می باشد.

پاکت بسته بندی پنجره دار پاپ کورن

بسیاری از شرکت های تولید و پخش پاپ کرن برای مشخص شدن محتوای داخل آن بسته بندی را به صورت پنجره دار با استفاده از اشکال هندسی یا اختصاصی تولید می کنند. هر نوع پنجره شفاف با اشکال هندسی یا اختصاصی قابل اجرا می باشد. این نکته حائز اهمیت است که برای تولید به صورت پنجره دار امکان لمینت با متالایز وجود ندارد.

قیمت دستگاه بسته بندی پاپ کورن

دستگاه بسته بندی پاپ کورن بسته به اینکه در چه ابعادی و برای چه حجمی از تولید عرضه شود قیمت بسیار متفاوتی دارد البته در این بین میزان اتوماتیک بودن دستگاه و اینکه لوازم و تجهیزات جانبی آن چقدر باشد بسیار حائز اهمیت است.

برای این منظور بهتر است برای خرید دستگاه پاپ کورن و اطلاع از قیمت روز دستگاه حتما با گشتا صنعت اصفهان تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

سخن پایانی

صرفه جویی در هزینه و زمان بهترین راه برای پیشبرد کسب کار است برای این منظور توصیه جدی ما به شما استفاده از خدمات مشاوره رایگان گشتا صنعت اصفهان است تا بتوانید بهترین بهره وری را در کسب و کار خود داشته باشید.

مطالب مرتبط:

دستگاه بسته بندی داروهای گیاهی

دستگاه بسته بندی خشکبار بصورت تک نفره با دستگاه شاسه

دستگاه بسته بندی ذرت

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *