دستگاه بسته بندی نوشمک

دستگاه بسته بندی نوشمک

نوشمک یکی از خوراکی های خوشمزه کودکان است که به ویژه در فصول گرم سال از طرفداران بسیار زیادی برخوردار می شود. همین استقبال گسترده کودکان از این خوراکی خوشمزه باعث حساسیت دوچندان آن در زمینه کیفیت تولید و بسته بندی آن شده است و می تواند ارتباط بسیار نزدیکی با سلامتی آنها پیدا کند. با توجه به این حساسیت، شرکت گشتا صنعت اصفهان قصد دارد تا شما را با اصول و انواع مختلف دستگاه‌های بسته بندی نوشمک آشنا کند.

جهت استعلام قیمت دستگاه بسته بندی نوشمک، خرید و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09131197055 تماس حاصل نمایید.

دستگاه بسته بندی نوشمک چیست؟

دستگاه بسته بندی نوشمک با قرار دادن نوشمک مایع در داخل یک پوشش نازک از جنس پلاستیک طرح دار باعث می شود که سطح محصول به گونه‌ای پوشش بگیرد که از تماس مستقیم با عوامل آلاینده محیطی پیشگیری به عمل آید.

دستگاه بسته بندی نوشمک چیست؟

همان طور که می دانید، عوامل محیطی از جمله رطوبت، نور مستقیم، گرما و غیره باعث آلودگی محصولات خوراکی می شوند. شرکت گشتا صنعت اصفهان به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه طراحی، ساخت و تأمین ماشین آلات بسته بندی از این قابلیت برخوردار است که با توجه به سفارش و درخواست مشتری اقدام به عرضه دستگاه های بسته بندی نوشمک نماید.

دستگاه بسته بندی نوشمک یک نمونه از ماشین آلات بسته بندی با سیستم PLC مکانیکی و مجهز به چشم فتوسل است که محصول را به صورت پیلوپک دو طرف دوخت بسته بندی می کند. البته این دستگاه می‌تواند برای بسته بندی محصولات خوراکی دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

مزیت های دستگاه بسته بندی نوشمک

  1. قابلیت بسته بندی محصولات در انواع گوناگون با سرعت بالا و بدون ضایعات
  2. مجهز به سنسور حفاظتی برای پیشگیری از آسیب رسیدن به دست کارگر در زمان وارد شدن دست به آستانه دروازه فک از طریق قطع جریان برق دستگاه
  3. حفاظت از محصولات غذایی در برابر عوامل مخرب محیطی مثل نور، رطوبت و گرد و غبار
  4. پیشگیری از زنگ زدن و پوسیدگی دستگاه در صورت قرار گرفتن در معرض آب و آفتاب (تمامی قطعات از استیل ضد زنگ)
  5. امکان کار با سلفون های حرارتی (هات سیل) و سلفون های چسبی (کُلد سیل)
  6. قابلیت تنظیم سرعت دستگاه بر اساس تعداد بسته بندی در هر دقیقه
  7. عدم دخالت دست در زمان اجرای فرآیند بسته بندی محصول

اجزای دستگاه بسته بندی نوشمک

  • الکتروموتور؛ برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی حرکتی
  • فک حرارتی؛ برای انجام دوخت و برش به وسیله تیغه های حرارتی مجهز به المنت
  • نوار نقاله؛ برای انتقال محصولات مختلف در طول اجرای فرایند
  • سامانه کنترل؛ به منظور نظارت بر عملکردهای مختلف دستگاه (توقف، راه اندازی، کنترل سرعت، و شمارش محصول)

شما در زمان خرید و استفاده از دستگاه بسته بندی نوشمک، به یک برق تک فاز نیاز دارید؛ اما در صورت سفارش مشتری، شرکت گشتا صنعت اصفهان امکان تولید دستگاه به صورت سه فاز را نیز دارد.

ویژگی های دستگاه بسته بندی نوشمک

  • استفاده از قطعات استیل ضد زنگ با کیفیت بالا
  • قابلیت عملکرد تمام خودکار با سرعت بالا
  • امکان تولید تک فاز و سه فاز
  • دارای سامانه هشدار دهنده هوشمند
  • استفاده از سیستم کنترل PLC برای کنترل دستگاه
  • مجهز به سامانه شمارشگر خودکار به منظور بررسی عملکرد کاری هر شیفت
  • گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر

قیمت دستگاه بسته بندی نوشمک

قیمت دستگاه بسته بندی نوشمک

به طور کلی، قیمت دستگاه بسته بندی نوشمک بر اساس عوامل گوناگونی مشخص می‌شود که عبارتند از:

  1. نوع دستگاه بسته بندی نوشمک
  2. نوع بسته بندی مورد نظر
  3. قابلیت های فنی دستگاه بسته بندی
  4. امکان ایجاد خط تولید
  5. توان تولید
  6. مقدار مصرف انرژی
  7. نوسانات نرخ ارز (برای قیمت قطعات وارداتی)

همان طور که می دانید، نوسانات نرخ ارز که به طور مستقیم و غیر مستقیم بر روی هزینه تمام شده تولید دستگاه تأثیر می گذارد نیز در قیمت گذاری نهایی آن نقش دارد.

چرا تولیدات گشتا صنعت اصفهان را پیشنهاد می کنیم؟

دستگاه های تولیدی شرکت گشتا صنعت اصفهان در ظرفیت ها و ابعاد گوناگون تولید و عرضه می شوند که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. در عین حال اگر دستگاه های موجود بنا به هر دلیل با خواست و انتظار مشتری سازگاری نداشته نباشند، این امکان وجود دارد که نسبت به سفارش محصولات خاص نیز اقدام شود.

بهره گیری از قطعات بسیار محکم و ضد زنگ با ماندگاری طولانی مدت و استهلاک بسیار دیرهنگام، از جمله دیگر مزیت هایی هستند که تولیدات گشتا صنعت اصفهان را به یک مزیت رقابتی چشمگیری رسانیده‌اند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که در کنار مزیت‌هایی که در بالا اشاره شد، موضوع کاهش هزینه ناشی از استخدام نیروی انسانی به دلیل تمام خودکار بودن این دستگاه و وجود نمایشگر دیجیتال بر روی آن را نیز در نظر داشته باشید. سیستم کنترل کنندۀ PLC تا حد امکان باعث هوشمندی دستگاه شده و توانایی آن در اجرای بسته بندی نوشمک را تا حد امکان افزایش داده است.

سخن پایانی

بسته بندی نوشمک به دلیل آن که ارتباط مستقیم با سلامت کودکان دارد، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چنان‌چه قصد سرمایه گذاری در زمینه بسته بندی مواد خوراکی را دارید، به شما توصیه می کنیم که پیش از هرگونه اقدام در این زمینه، تمامی خواسته ها و سطوح انتظاری خود را در اختیار کارشناسان ارزیابی و برآورد مالی شرکت گشتا صنعت اصفهان قرار دهید و از راهنمایی های تخصصی آنان در جهت تجهیز هر چه بهتر کارگاه بسته بندی خود استفاده نمایید.

همچنین در صورت تمایل به راه اندازی کارگاه های بسته بندی خانگی، به عنوان یک فعالیت اقتصادی خانوادگی، می‌توانید بر روی همفکری و همکاری نزدیک کارشناسان فروش شرکت گشتا صنعت اصفهان حساب کنید.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *