گشتا صنعت اصفهان

031-33878681

دستگاه بسته بندی نمک و فلفل

جستجو

اطلاعات تماس

ساعات کاری

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

شنبه--------- 8:00 تا 16:00

یک شنبه------ 8:00 تا 16:00

دو شنبه------- 8:00 تا 16:00

سه شنبه------ 8:00 تا 16:00

چهار شنبه----- 8:00 تا 16:00

پنج شنبه------ 8:00 تا 14:00

انواع جت پرینتر برای چاپ روی گونی
تعمیر انواع جت پرینتر
تعمیر انواع جت پرینتر
دستگاه بسته بندی کاپوچینو
دستگاه بسته بندی کاپوچینو
تفاوت تاریخزن حرارتی با دستگاه تاریخزن دستی و پدالی
تفاوت تاریخزن حرارتی با دستگاه تاریخزن دستی و پدالی
نماد حلال چه تاثیری بر انتخاب مصرف کنندگان دارد؟
نماد حلال چه تاثیری بر انتخاب مصرف کنندگان دارد؟
بسته بندی و مکان نگه داری آبلیمو چه تاثیری بر روی کیفیت آن دارد؟
بسته بندی و مکان نگه داری آبلیمو چه تاثیری بر روی کیفیت آن دارد؟
استفاده از نانو تکنولوژی در بسته بند مواد غذایی (بخش سوم : نانو مواد)
استفاده از نانو تکنولوژی در بسته بند مواد غذایی (بخش سوم : نانو مواد)
استفاده از تکنولوژی نانو در بسته بندی مواد غذایی( بخش دوم)
استفاده از تکنولوژی نانو در بسته بندی مواد غذایی( بخش دوم)
استفاده از نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذایی
استفاده از نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذایی
بسته بندی ماهی و میگو، کارآفرینی در صنعت شیلات
بسته بندی ماهی و میگو، کارآفرینی در صنعت شیلات
دستگاه بسته بندی نمک و فلفل

دستگاه بسته بندی نمک و فلفل از جمله ماشین آلات پرکن می باشد که با برخورداری از سیستم توزین دقیق موجب قرارگیری حجم کاملا یکسانی از محصولات در داخل بسته ها می شود. این دسته از ماشین آلات توانایی بسته بندی هریک از گرانول های زیر را به خوبی دارا می باشد.

انواع متنوعی از دستگاه ها در زمینه بسته بندی کردن این دسته از محصولات فعالیت می کنند که هریک از آنها بر مبنای اصول بسته بندیی که در آنها طراحی شده است اقدام به پکینگ بسته ها می کنند. قیمت دستگاه بسته بندی نمک و فلفل بر مبنای نوع ماشین و عملکرد آن تعیین می شود که در طول مقاله به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

نمک و فلفل دو ادویۀ پُرکاربرد در فرهنگ غذایی ما ایرانیان هستند که تقریباً هیچ غذایی از طعم آنها بی بهره نیست و چه بسا حضور آنها در سفره برای ما ایرانیان تبدیل به یک عادت همیشگی شده است. ولی متأسفانه نه تنها نمک و فلفل، بلکه سایر ادویه جات از بسته‌ بندی‌ های چندان جالب توجهی برخوردار نیستند و کیفیت بسته بندی آنها چندان اهمیتی ندارد.

اما از سوی دیگر حضور موفق در بازار و پیروزی در میدان رقابت با سایر رقبای تجاری همیشه مستلزم رعایت تمامی استانداردها، از مواد اولیه و فرآوری محصول گرفته تا بسته بندی و توزیع آن می باشد. به همین دلیل شرکت گشتا صنعت اصفهان می خواهد در قالب یک مقالۀ کامل با شما در مورد دستگاه‌های بسته بندی نمک و فلفل صحبت کند. بنابراین اگر قصد فعالیت و سرمایه گذاری در این زمینه را دارید، به شما توصیه می‌کنیم که این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

جهت استعلام قیمت دستگاه بسته بندی نمک و فلفل، خرید و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09131197055 تماس حاصل نمایید.

دستگاه بسته بندی نمک و فلفل چیست؟

همانطور که در بخش ابتدایی مقاله اشاره کردیم، دستگاه بسته بندی نمک و فلفل از جمله ماشین آلاتی می باشند که از سیستم عملکردی پرکردن اقدام به بسته بندی محصولات می کنند. توزیع دقیق نمک و فلفل در هر بسته توسط ترازو هایی صورت می گیرد که در بخش فوقانی دستگاه قرار داده شده است.

دستگاه بسته بندی نمک و فلفل چیست؟

تعداد ترازو های قرار داده شده در دستگاه بسته بندی نمک و فلفل نشان دهنده تعداد توزین های دستگاه می باشد و هرچه تعداد ترازو های بیشتر باشد امکان بسته بندی چند بسته به صورت همزمان وجود دارد. با افزایش تعداد ترازو ها قیمت دستگاه نیز افزایش می یابد. برای آگاهی از هزینه تهیه هر دستگاه می توانید به بخش قیمت دستگاه بسته بندی مراجعه نمایید و با نرخ تمامی ماشین آلات موجود آشنا شوید.

انواع دستگاه های بسته بندی نمک و فلفل

تقریبا تنوع بالایی در انواع دستگاه بسته بندی نمک و فلفل وجود دارد که دلیل آن هم پوشش نیاز تمامی بخش های صنعت می باشد. برای هر ایده و نظری یک ماشین طراحی شده است تا تولید کنندگان بتوانند تنوع بالایی در بسته بندی های خود داشته باشند و از یک ریتم یکنواخت در بسته بندی های خود استفاده نکنند.

انواع دستگاه بسته بندی نمک و فلفل به شرح زیر می باشد:

1) دستگاه بسته بندی سلفونی نمک

رایج ترین نوع بسته بندی نمک، بسته بندی در وزن های زیر یک کیلوگرم یا حداکثر یک کیلوگرم در داخل سلفون های طرح دار است. این نوع بسته بندی به وسیله دستگاه های بسته بندی حجمی، دستگاه های بسته بندی دو توزین، دستگاه های بسته بندی چهار توزین و یا دستگاه بسته بندی ۱۰ توزین انجام می شود که همگی به صورت تمام اتومات و مجهز به سیستم PLC و نمایشگر لمسی با منوی چهار زبانه هستند.

برای انتقال نمک به مخزن دستگاه بسته بندی، از یک بالابر ماردونی حلزونی استفاده می شود. در ادامه فرایند بسته بندی، می توانید این دستگاه را با سیستم تاریخ زن حرارتی برای درج مشخصات محصول بر روی بسته بندی، با سیستم تزریق گاز نیتروژن برای افزایش ماندگاری آن، یا با سیستم فرم پاکت زن برای فرم دهی بسته ها و از نوار نقاله جلوی بسته بندی برای انتقال بسته ها بر روی دستگاه نیز استفاده کنید.

2) دستگاه بسته بندی قوطی نمک

یک نوع دیگر بسته بندی نمک و فلفل، بسته بندی‌های پلاستیکی یا پِت است که برای این کار از دستگاه قوطی پرکن گرانولی استفاده می شود. این دستگاه به صورت تمام خودکار است و می تواند تا وزن ۱۰۰۰ گرم نمک را در داخل ظروف پلاستیکی پت یا فلزی بسته بندی کند

3) دستگاه بسته بندی نمک تک نفره

از این دستگاه برای بسته بندی نمک تک نفره استفاده می شود که در رستوران‌ها، هتل‌ها، قطارها، هواپیماها و سایر اماکن همگانی دیگر استفاده می شود. این نوع بسته بندی به وسیله دستگاه بسته بندی ساشه تک نفره انجام می شود. همان طور که می‌دانید، این دستگاه قابلیت بسته بندی مواد پودری دیگر مثل سماق فلفل شکر به انواع دیگر ادویه به صورت تک نفره را دارد

4) دستگاه کیسه پرکن نمک

برای بسته بندی نمک در کیسه‌های ۲ تا ۲۰ کیلوگرمی می توانید از دستگاه بسته بندی کیسه های نمک استفاده کنید. این دستگاه مجهز به سامانه PLC است و توانایی بسته بندی انواع مواد گرانولی از جمله نمک، حبوبات، خشکبار، برنج، چای، شکر و … در وزن‌های بالای یک کیلوگرم را دارد. دستگاه هایی که در ادامه این دستگاه می توانند نقش مکمل را ایفا کنند، عبارتند از دستگاه بالابر ماردونی برای انتقال مواد به مخزن دستگاه کیسه پرکن، دستگاه نوار نقاله زیر کیسه پرکن برای انتقال و جابجایی کیسه، کارتن و گونی به زیر دستگاه، سیستم کیسه گیر برای نگه داشتن درب کیسه در زمان پر شدن، دستگاه دوخت حرارتی، و دستگاه دوخت پارچه برای بستن درب کیسه ها.

قیمت دستگاه بسته بندی نمک و فلفل

قیمت دستگاه بسته بندی نمک و فلفل

به طور کلی قیمت دستگاه بسته بندی شیرینی خانگی بر اساس پارامترهای گوناگونی تعیین می‌شود که عبارتند از:

  1. نوع دستگاه بسته بندی نمک و سایر ادویه جات
  2. نوع بسته بندی مورد نظر
  3. امکانات فنی دستگاه بسته بندی
  4. امکان ایجاد خط تولید
  5. توان تولید
  6. مقدار مصرف انرژی
  7. نوسانات نرخ ارز (در مورد قطعات وارداتی)

به این نکته توجه داشته باشید که عوامل دیگری از قبیل تغییرات فصلی تقاضا برای انواع ادویه جات و قوانین مالیاتی و گمرکی داخلی کشور که گاه در کانون توجه قرار می‌گیرند، می‌توانند در قیمت تمام شده دستگاه بسته بندی ادویه نقش داشته باشند.

مزیت دستگاه بسته بندی نمک و فلفل

لابد خود شما نیز به این نتیجه رسیده اید که دستگاه بسته بندی نمک و فلفل انحصاراً برای بسته بندی همین دو ماده غذایی استفاده نمی شود و می تواند کاربردهای دیگری نیز داشته باشد. در واقع دستگاه بسته بندی نمک و فلفل می تواند برای بسته بندی انواع ادویه جات، انواع حبوبات، چاشنی‌ها، سُس‌ها، آبلیمو، شکر، برنج، چای و سایر مواد غذایی دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین به عنوان یک استراتژی مهم در سرمایه گذاری بر روی دستگاه های بسته بندی مواد غذایی به ویژه دستگاه بسته بندی نمک و فلفل این نکته را در نظر داشته باشید که دستگاهی را انتخاب کنید که از چشم انداز گسترده ای برخوردار باشد و در آینده بنا به هر دلیل امکان بسته بندی مواد پودری و گرانولی که در بالا اشاره شد را نیز داشته باشد.

سخن پایانی

حالا که قصد ورود به موضوع سرمایه گذاری دستگاه‌های بسته بندی نمک و فلفل و سایر مواد غذایی را دارید، به شما توصیه می‌کنیم که موارد مورد نظر خود را با تیم مشاوران شرکت گشتا صنعت اصفهان در میان بگذارید و با پشتوانه چندین سال سابقه درخشان این شرکت در زمینه طراحی، تولید، تأمین، نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش، صاحب یک کسب و کار ایده آل و با آتیه شوید. شرکت خدمات مهندسی گشتا صنعت اصفهان در زمینه راه اندازی کسب و کارهای کوچک خانگی، و تأمین خدمات آنها حتی در مقیاس نیمه صنعتی، در کنار شما خواهد بود.

مطالب مرتبط:

دستگاه بسته بندی پودری

بسته بندی قهوه در منزل

بسته بندی ادویه جات در منزل و صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *