گشتا صنعت اصفهان

031-33878681

دستگاه بسته بندی لوبیا

جستجو

اطلاعات تماس

ساعات کاری

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

شنبه--------- 8:00 تا 16:00

یک شنبه------ 8:00 تا 16:00

دو شنبه------- 8:00 تا 16:00

سه شنبه------ 8:00 تا 16:00

چهار شنبه----- 8:00 تا 16:00

پنج شنبه------ 8:00 تا 14:00

انواع جت پرینتر برای چاپ روی گونی
تعمیر انواع جت پرینتر
تعمیر انواع جت پرینتر
دستگاه بسته بندی کاپوچینو
دستگاه بسته بندی کاپوچینو
تفاوت تاریخزن حرارتی با دستگاه تاریخزن دستی و پدالی
تفاوت تاریخزن حرارتی با دستگاه تاریخزن دستی و پدالی
نماد حلال چه تاثیری بر انتخاب مصرف کنندگان دارد؟
نماد حلال چه تاثیری بر انتخاب مصرف کنندگان دارد؟
بسته بندی و مکان نگه داری آبلیمو چه تاثیری بر روی کیفیت آن دارد؟
بسته بندی و مکان نگه داری آبلیمو چه تاثیری بر روی کیفیت آن دارد؟
استفاده از نانو تکنولوژی در بسته بند مواد غذایی (بخش سوم : نانو مواد)
استفاده از نانو تکنولوژی در بسته بند مواد غذایی (بخش سوم : نانو مواد)
استفاده از تکنولوژی نانو در بسته بندی مواد غذایی( بخش دوم)
استفاده از تکنولوژی نانو در بسته بندی مواد غذایی( بخش دوم)
استفاده از نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذایی
استفاده از نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذایی
بسته بندی ماهی و میگو، کارآفرینی در صنعت شیلات
بسته بندی ماهی و میگو، کارآفرینی در صنعت شیلات
دستگاه بسته بندی لوبیا

لوبیا یکی از معروف‌ترین حبوبات مصرفی ما ایرانیان است که تقریباً در بسیاری از غذاهای ایرانی به چشم می‌خورد. خواص غذایی لوبیا باعث شده که این دانۀ مغذی جزء حبوبات صدرنشین در برنامه غذایی طبقه بندی شود.

جهت استعلام قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات، خرید و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09131197055 تماس حاصل نمایید.

نقش و نفوذ زیاد لوبیا در مواد غذایی ما ایرانیان باعث شده که بهداشت و سلامت آن نیز از اهمیت زیادی برخوردار باشد. بخش عمده‌ای از سلامت مواد غذایی خشک به چگونگی بسته بندی آنها برمی‌گردد. از این رو در ادامه فرایند تولید و فرآوری حبوبات، ماشین آلات بسته بندی آنها از جایگاه خاصی برخوردار شده است.

شرکت خدمات مهندسی گشتا صنعت اصفهان تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی بسته بندی در این مقاله می‌خواهد با شما در مورد دستگاه بسته بندی لوبیا صحبت کند. لذا آن دسته از هم‌وطنان کارآفرین و سرمایه گذار که قصد راه اندازی کارگاه بسته بندی حبوبات و سایر مواد غذایی خشک دانه‌ای را دارند، می‌توانند در مرحله مطالعاتی فعالیت تجاری خود این مقاله را هم با دقت مطالعه نمایند.

دستگاه بسته بندی لوبیا چیست؟

دستگاه بسته بندی لوبیا چیست؟

دستگاه هایی که در جهت بسته بندی نمودن لوبیا مورد استفاده قرار می گیرند از انواع دستگاه ها و ماشین آلات بسته بندی حبوبات و محصولات گرانولی می باشند که از ساختار توزین بسیار خوبی برخوردار هستند. عموم دستگاه هایی که در زمینه بسته بندی نمودن لوبیا مورد استفاده قرار می گیرند، دارای نازل هایی جهت تخلیه محصول در داخل بسته های تعیین شده می باشند.

در زمینه بسته بندی نمودن لوبیا از ماشین آلات متفاوتی استفاده می شود که مشهور ترین ماشین مورد استفاده، دستگاه بسته بندی توزین دار می باشد. سایر دستگاه هایی که در زمینه بسته بندی نمودن این محصول مورد استفاده قرار می گیرند به شرح زیر می باشند:

  1. دستگاه وکیوم بسته بندی
  2. دستگاه سیل کن
  3. دستگاه دوخت پلاستیک
  4. ماشین آلات پرکن

هریک از دستگاه هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم خود دارای انواع بسیار مختلفی می باشند و در دسته بندی های ریزتری قرار می گیرند. به عنوان مثال دستگاه دوخت پلاستیک در حالات پدالی، ریلی و دستی قرار دارند و تولید کننده به دلخواه خود می تواند بسته به سبک بسته بندی خود از یک و یا چند نمونه از آنها استفاده نماید.

ویژگی های دستگاه بسته بندی لوبیا

مهم‌ترین ویژگی‌ دستگاه بسته بندی لوبیا، اشغال فضای بسیار کم آن است؛ به گونه‌ای که می‌توان آن را در حیاط خلوت، پارکینگ، زیرزمین یا انبار قرار داد. این دستگاه قادر است به صورت تک فاز و سه فاز کار کند و مصرف انرژی آن کاملاً بهینه و قابل کنترل می‌باشد. از این گذشته به دلیل آن که امکان شارژ گاز ازت به داخل بسته بندی هم وجود دارد، لذا مدت زمان نگهداری آن افزایش چشمگیری خواهد داشت و کیفیت محصول اُفت نخواهد کرد.

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی لوبیا

مشخصات فنی دستگاه بسته بندی لوبیا

  1. امکان تولید بسته‌بندی‌های سایز متغیر از 100 گرم تا 2 کیلوگرم
  2. قابلیت کنترل و تنظیم دمای دوخت با SSR
  3. عملکرد دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک یا اتوماتیک
  4. امکان تزریق گاز (معمولاً نیتروژن) به داخل بسته بندی به منظور افزایش ماندگاری آن
  5. قابلیت تنظیم پیمانه دستگاه و تنظیم وزن بسته بندی
  6. دارای مزیت‌های عملیاتی از قبیل راندمان بالا، عملکرد راحت و اتوماسیون
  7. دارای قیمت مناسب به همراه خدمات پس از فروش

فرایند دستگاه بسته بندی لوبیا

صفحه نمایش دستگاه بسته بندی لوبیا به صورت لمسی عمل می‌کند و دارای تعدادی برنامه پیش فرض به زبان فارسی است؛ به طوری که هر کاربری می‌تواند به راحتی با آن کار کند. کاربر می‌تواند تمام عملکرد دستگاه را بر روی صفحه نمایش مشاهده کند و در صورت لزوم نسبت به تغییر برنامۀ آن اقدام نماید. سرعت بسته بندی لوبیا یکی از پارامترهای قابل کنترل به وسیلۀ خود کاربر است.

علاوه بر این، تعیین موقعیت دقیق کیسه، سرعت پر شدن کیسه و چگونگی دوخت آن از ویژگی های دیگر دستگاه بسته‌بندی لوبیا هستند. تمام فرایندهای منتهی به بسته بندی لوبیا از قبیل مراحل اندازه گیری محصول متناسب با وزن تعیین شده برای آن، نحوه پر شدن کیسه و تاریخ زدن و درج لیبل به صورت کاملاً خودکار صورت می‌پذیرند.

عملکرد دستگاه بسته بندی لوبیا

به طور کلی دستگاه‌های بسته بندی لوبیای ساخته شده در شرکت گشتا صنعت اصفهان می‌توانند برای بسته بندی لوبیا و تمامی مواد غذایی دانه‌ای و خشک، از جمله انواع حبوبات، قند، آجیل، چای خشک و … در انواع کیسه های نایلونی و الیافی طراحی و تولید شوند. این دستگاه می‌تواند به صورت نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک باشد و به لحاظ نیروی انسانی کم‌ترین هزینه را به کارفرما تحمیل می کند. دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک لوبیا تنها به یک نفر اُپراتور برای نگه داشتن کیسه در زیر نازل نیاز دارد. فرمان پر شدن کیسه لوبیا نیز به وسیله پدالی که در زیر پای اپراتور قرار دارد، صادر می شود.

انواع دستگاه بسته‌بندی لوبیا

انواع دستگاه بسته‌بندی لوبیا

دستگاه های بسته بندی لوبیا، به دو صورت دستگاه بسته بندی دو توزین (دو نازل پرکن همزمان) و چهار توزین (چهار نازل پرکن همزمان) هستند که به صورت صددرصد اتوماتیک بوده و مجهز به هوش مصنوعی می‌باشند. بدین صورت که با یک بار تنظیم و وارد کردن فرمان های مورد نیاز، دستگاه می تواند به صورت کاملاً خودکار شروع به انجام فرایند بسته بندی لوبیا کند.

عملکرد کلی دستگاه در هر دو مدل دو توزین و چهار توزین به یک صورت است؛ با این تفاوت که دستگاه‌های بسته بندی دو توزین از سرعت پایین‌تری در مقایسه با دستگاه‌های چهار توزین برخوردارند. چرا که با افزایش تعداد توزین‌های دستگاه سرعت بسته بندی مواد نیز افزایش پیدا می‌کند.

انتخاب دستگاه بسته بندی دو توزین و چهار توزین بستگی به حجم تولید و نیاز خود کارفرما دارد. دستگاه‌های بسته بندی دو توزین و چهار توزین ساخت شرکت گشتا صنعت اصفهان، می‌توانند با برق تک فاز و به دو روش خانگی و صنعتی ساخته شوند. از این رو شما کارفرمای محترم می‌توانید از انعطاف‌پذیرترین دستگاه‌های بسته بندی شرکت گشتا صنعت اصفهان استفاده کنید. شایان ذکر است که دستگاه‌های بسته بندی خانگی شرکت گشتا صنعت اصفهان به لحاظ کیفیت و سرعت بسته بندی کاملاً شبیه به دستگاه‌های بسته بندی صنعتی هستند و گزینه‌های مناسبی برای راه اندازی یا توسعۀ مشاغل خانگی و کارآفرینی به حساب می‌آیند.

خرید دستگاه بسته بندی لوبیا

در زمان ثبت سفارش برای خرید دستگاه بسته بندی لوبیا به این نکته توجه ویژه داشته باشید که دستگاه را به گونه‌ای سفارش دهید که مطابق با چشم انداز آتی و سایر مواد غذایی دیگری باشد که ممکن است به صورت فصلی در پروسه بسته بندی کارگاه شما قرار بگیرد. چرا که معمولاً به دلیل استفاده از متریال درجه یک در ساخت این دستگاه‌ها می‌توان انتظار دوره ماندگاری زیادی از آنها را داشت و به همین دلیل می‌توان تا سال‌های سال و با کم‌ترین استهلاک برای بسته بندی مواد گرانولی دیگر از قبیل تنقلات، خشکبار، نبات، آجیل و … نیز استفاده کرد.

قیمت دستگاه بسته بندی لوبیا

قیمت دستگاه بسته بندی لوبیا

با توجه به تنوع بالایی که در انواع دستگاه های بسته بندی لوبیا قرار دارد، یکی از مهمترین موضوعات که مورد نظر بسیاری از مشتریان و خریداران می باشد موضوع قیمت گذاری دستگاه می باشد.

قیمت دستگاه بسته بندی لوبیا بر اساس پارامتر ها و فاکتور های مختلفی تعیین می شود که هریک از آنها به صورت جزئی یا کلی بر روی قیمت نهایی دستگاه تاثیر می گذارند. برخی از فاکتور های تاثیرگذار بر روی قیمت دستگاه بسته بندی لوبیا به شرح زیر می باشند:

  • نوع دستگاه
  • سبک بسته بندی
  • راندمان تولید
  • دستی، نیمه اتومات و یا تمام اتومات بودن
  • تیراژ تولید
  • نیاز به حضور اپراتور
  • میزان مصرف انرژی
  • نوع برق مصرفی دستگاه
  • قابلیت تولید محصولات متنوع

مواردی که در این بخش به آنها اشاره کردیم از مهم ترین دلایل اختلاف قیمت ماشین آلات بسته بندی می باشند که هریک از آنها به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بر روی قیمت دستگاه بسته بندی لوبیا تاثیر می گذارند.

یک دستگاه با برخورداری از یک سیستم عامل کارامد و توانا در بسته بندی نمودن تمامی انواع محصولات گرانولی دارای قیمت کاملا متفاوتی با یک نمونه با راندمان کاری پایین می باشد. برای اگاهی از قیمت هریک از دستگاه های بسته بندی لوبیا می توانید با شماره های قرار داده شده تماس حاصل نمایید و قیمت هریک از ماشین آلات را از کارشناسان استعلام کنید.

تمامی دستگاه های بسته بندی با ضمانت نامه معتبر، گواهی اصالت کالا و خدمات پس از فروش طولانی مدت در اختیار مشتریان قرار داده می شود و در خصوص هریک از آنها مشاوره های کاملا تخصصی به خریدار داده می شود.

سخن پایانی

دستگاه بسته بندی لوبیا یک دستگاه بسته بندی بسیار ساده و کاربر پسند است که می‌تواند خدمات بسته بندی سایر محصولات غذایی را نیز انجام دهد. شما کارآفرین محترم می‌توانید بر اساس بضاعت مالی موجود، امکانات فضای کارگاهی، نیروی انسانی موجود و مبلغ سرمایۀ در نظر گرفته شده برای راه اندازی کسب و کار بسته بندی مواد غذایی، اقدام به ثبت سفارش برای طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش از شرکت گشتا صنعت اصفهان نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *