دستگاه بسته بندی سوهان

دستگاه بسته بندی سوهان

دستگاه بسته بندی سوهان یکی از انواع دستگاه بسته بندی اتوماتیک می باشد که تولید کنندگان می توانند از آن برای هریک از انواع شیرینی جات استفاده نمایند. این دستگاه با کاربری بسیار خاص و ویژه ای در بازار عرضه گردیده است که نمونه کارامد آن را می توان در سایت گشتا صنعت اصفهان مشاهده کرد.

سوهان یکی از شیرینی های خوشمزه و گران قیمت ایرانی است که خوشبختانه با وجود افزایش روز افزون مواد اولیه آن، همچنان جایگاه خاصی در بین سوغاتی ها و پذیرایی های دورهمی به خود اختصاص داده است.

معمولاً مقولۀ بسته بندی برای محصولات گران قیمت از اهمیت و هزینه بالاتری برخوردار است. چرا که ارزش بسته‌ بندی باید متناسب و سازگار با ارزش خود محصول خوراکی باشد. به همین دلیل موضوع بسته بندی محصولات گران قیمتی مثل زعفران، هل و یا شیرینی های گران قیمتی مثل سوهان، باقلوا، گز و … از اهمیت بسیار بیشتری در مقایسه با سایر محصولات خوراکی برخوردار است.

همین حساسیت و اهمیتی که بسته بندی سوهان دارد، شرکت خدمات مهندسی گشتا صنعت اصفهان را بر آن داشته است تا یک مقاله مجزا را اختصاص به بسته بندی سوهان بدهد. بنابراین اگر به دنبال خرید دستگاه بسته بندی سوهان و یا تجهیز یک کارگاه خانگی بسته بندی هستید، به شما توصیه می کنیم پیش از هر گونه اقدام و یا عقد قرارداد جهت خرید ماشین آلات بسته بندی سوهان، این پست را با دقت مطالعه بفرمایید.

جهت استعلام قیمت دستگاه بسته بندی سوهان، خرید و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09131197055 تماس حاصل نمایید.

با دستگاه بسته بندی سوهان آشنا شوید

دستگاه بسته بندی سوهان یکی از انواع ماشین آلات بسته بندی با سیستم PLC مکانیکی و مجهز به چشم فتوسل و همچنین دارای یک مکانیک ساده می‌باشد که می‌تواند محصول را به صورت پیلوپک (یعنی بسته بندی تک محصولی) و یا به صورت بسته بندی جمعی بسته بندی نماید.

با دستگاه بسته بندی سوهان آشنا شوید

تخصصی ترین نوع دستگاه برای این محصول پیلوپک می باشد که با برخورداری از بهترین قابلیت های منحصر به فرد خود می تواند هریک از انواع شیرینی را به راحتی بسته بندی نماید.

مزیت های دستگاه بسته بندی سوهان به روش پیلوپک

  1. حفاظت از مواد غذایی در برابر عوامل مخرب محیطی از جمله نور، گرد و غبار، رطوبت و …
  2. جلوگیری از فساد مواد غذایی
  3. امکان بسته بندی محصول در ابعاد مختلف و با سرعت (راندمان) بالا و بدون ضایعات
  4. مجهز به سنسور حفاظتی که در صورت تماس دست کارگر در بخش دروازه فک، می تواند به سرعت برق دستگاه را قطع کند.
  5. پیشگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی دستگاه که گاهی اوقات ناشی از تغییرات آب و هوایی و رطوبت موجود در محل می باشد.
  6. جنس تمامی قطعات از استیل ضد زنگ است
  7. قابلیت کار با سلفون‌های مختلف حرارتی (هات سیل) و چسبی (کُلد سیل)
  8. افزایش مدت ماندگاری و انبارش محصول (با وجود چرب بودن آن)

قابلیت تنظیم دستگاه (تنظیم تعداد بسته در هر دقیقه)

دستگاه های پیلوپک افقی به لحاظ شکل ظاهری و مشخصات فنی دارای شباهت های زیادی با هم هستند وگرنه در سرعت بسته بندی، ابعاد بسته بندی و نوع سیستم plc و مکانیک با یکدیگر مشابه هستند. گذشته از این موارد، چشم فتوسل برای سلفون های چاپی و تشخیص سلفون مناسب برای بسته بندی و طول در نظر گرفته شده برای برش، از جمله مزیت های دیگری هستند که در دستگاه های تمام خودکار بسته بندی سوهان به چشم می خورد.

قیمت دستگاه بسته بندی سوهان

قیمت دستگاه بسته بندی سوهان

به طور کلی، قیمت دستگاه بسته بندی سوهان بر اساس عوامل گوناگونی مشخص می‌شود که عبارتند از:

  1. نوع دستگاه بسته بندی
  2. نوع بسته بندی مورد نظر
  3. توانمندی فنی هر دستگاه
  4. امکان ایجاد خط تولید
  5. توان تولید
  6. مقدار مصرف انرژی
  7. نوسانات نرخ ارز (برای قیمت قطعات وارداتی)

عواملی که در بالا اشاره شد، در قیمت تمام شده دستگاه بسته بندی سوهان نقش دارند. اما به دلیل نوسانات گسترده و روزمره‌ای که در هزینه‌ها به چشم می خورد، در زمان تصمیم برای سفارش و خرید دستگاه بسته بندی سوهان می توانید با کارشناسان فروش شرکت گشتا صنعت اصفهان تماس بگیرید و راهنمایی های فنی و قیمتی را از کارشناسان فروش و فنی این شرکت دریافت نمایید.

شما می توانید برای بسته بندی کردن این محصول از تمامی انواع دستگاه بسته بندی کیک و دستگاه بسته بندی شیرینی خانگی استفاده نمایید و بر اساس نوع کسب و کار خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

سخن پایانی

سوهان از جمله شیرینی‌های سنتی کشورمان است که گذشته از محبوبیت داخلی بالایی که دارد، در صدر فهرست خوراکی‌های صادراتی به سایر کشورها و از جمله کشورهای لوکس نیز قرار دارد. بنابراین هر گونه سرمایه گذاری در زمینه خرید و تجهیز دستگاه‌های بسته بندی سوهان، نه تنها از ارزش رقابتی بسیار زیادی برخوردار خواهد بود، بلکه می تواند بخش عمده‌ای از بار کیفی محصول که در ابتدا به چشم مشتری می‌آید را به خود اختصاص دهد. فراموش نکنید که نخستین بخشی از محصول که مشاهده و تجربه می شود و بخش عمده ای (چیزی در حدود 40 – 35 درصد) از ذهنیت مشتری را شکل می‌دهد، نوع بسته بندی آن است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *