گشتا صنعت اصفهان

031-33878681

دستگاه بسته بندی سالاد

جستجو

اطلاعات تماس

ساعات کاری

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

شنبه--------- 8:00 تا 16:00

یک شنبه------ 8:00 تا 16:00

دو شنبه------- 8:00 تا 16:00

سه شنبه------ 8:00 تا 16:00

چهار شنبه----- 8:00 تا 16:00

پنج شنبه------ 8:00 تا 14:00

انواع جت پرینتر برای چاپ روی گونی
تعمیر انواع جت پرینتر
تعمیر انواع جت پرینتر
دستگاه بسته بندی کاپوچینو
دستگاه بسته بندی کاپوچینو
تفاوت تاریخزن حرارتی با دستگاه تاریخزن دستی و پدالی
تفاوت تاریخزن حرارتی با دستگاه تاریخزن دستی و پدالی
نماد حلال چه تاثیری بر انتخاب مصرف کنندگان دارد؟
نماد حلال چه تاثیری بر انتخاب مصرف کنندگان دارد؟
بسته بندی و مکان نگه داری آبلیمو چه تاثیری بر روی کیفیت آن دارد؟
بسته بندی و مکان نگه داری آبلیمو چه تاثیری بر روی کیفیت آن دارد؟
استفاده از نانو تکنولوژی در بسته بند مواد غذایی (بخش سوم : نانو مواد)
استفاده از نانو تکنولوژی در بسته بند مواد غذایی (بخش سوم : نانو مواد)
استفاده از تکنولوژی نانو در بسته بندی مواد غذایی( بخش دوم)
استفاده از تکنولوژی نانو در بسته بندی مواد غذایی( بخش دوم)
استفاده از نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذایی
استفاده از نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذایی
بسته بندی ماهی و میگو، کارآفرینی در صنعت شیلات
بسته بندی ماهی و میگو، کارآفرینی در صنعت شیلات
دستگاه بسته بندی سالاد

در چند سال اخیر شاهد بسته بندی و عرضۀ سالاد بسته بندی شده در فروشگاه ها، مارکت ها و آشپزخانه‌های عمومی هستیم. به دلیل ماهیت فسادپذیر مواد به کار رفته در سالادها، طبیعتاً الزامات و استانداردهای سختگیرانه‌ای نیز بر روی آنها لحاظ شده است. چرا که مستقیماً با بهداشت غذایی سروکار دارند و یک ماده غذایی تازه با دورۀ انقضای بسیار کوتاه است. به همین دلیل دستگاه های بسته‌بندی سالاد در کانون توجه قرار گرفته‌اند. چرا که حجم تقاضا برای سالاد آماده زیاد است و طبیعتاً بسته بندی دستی سالاد گذشته از پیامدهای بهداشتی، پاسخ‌گوی تقاضای بازار هم نیست.

گروه ماشین آلات صنعتی گشتا صنعت اصفهان در ادامه این مقاله می خواهد شما را با انواع دستگاه های بسته بندی سالاد آشنا کند. پس چنان‌چه قصد فعالیت سرمایه گذاری و یا توسعه کسب و کار خود در زمینه ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه فرمایید.

دستگاه سیل بسته بندی سالاد چیست؟

دستگاه سیل بسته بندی سالاد چیست؟

سیل نام دستگاه بسته بندی سالاد است که می تواند بدون دخالت دست اپراتور و در یک وضعیت کاملاً بهداشتی اقدام به بسته بندی سالاد یا هر ماده غذایی دیگری کند. وجود دستگاه سیل در کافی شاپ ها، رستوران ها، سالن‌های غذاخوری و سایر محیط های کسب و کار کوچک و بزرگ می تواند بخش عمدهای از نیاز آنها به نیروی انسانی بسته بندی کار را برطرف سازد.

مزیت های دستگاه بسته بندی سالاد

دستگاه های بسته بندی سالاد، گذشته از ظاهر زیبا و شکیلی که برای مشتری به همراه دارند، از مزیت‌های بسیار مهم‌تر دیگری نیز برخوردارند که از آن جمله باید به این موارد اشاره کرد:
1) جلوگیری از ورود و نفوذ نور به داخل بسته بندی
2) جلوگیری از نفوذ رطوبت و آسیب دیدن سالاد
3) محفوظ نگه داشتن سالاد از گرد و غبار محیط
4) قابلیت استفاده از سلفون ساده و طرح دار

انواع دستگاه های بسته بندی سالاد

انواع دستگاه های بسته بندی سالاد

دستگاه های سیل یا همان دستگاه های بسته بندی سالاد، انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • دستگاه بسته بندی دستی سالاد
  • دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک سالاد
  • دستگاه بسته بندی اتوماتیک سالاد
  • دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک سالاد

در نظر داشته باشید که برخی از اقلام موجود در سالاد نیاز به تزریق گاز ازت دارند. از این گذشته سالاد جزو آن دسته از محصولاتی است که الزامات بهداشتی، درج تاریخ تولید و زمان انقضاء و سایر اطلاعات فنی بر روی بسته‌بندی را مطالبه می کند. در عین حال دستگاه های تزریق گاز و تاریخ زن بر روی تمامی دستگاه های بالا قابل نصب نیستند.

دستگاه های بسته بندی سالاد به روش دستی و نیمه اتومات

اگر قصد فعالیت خانگی در زمینه بسته بندی سالاد را دارید و یا حجم مورد نیاز برای تولید در رستوران یا آشپزخانه شما خیلی زیاد نیست، می توانید از یک دستگاه سیل دستی یا نیمه اتوماتیک استفاده کنید. چرا که این دستگاه ها پاسخ‌گوی نیاز شما هستند. دستگاه سیل دستی یک ابزار سادۀ آشپزخانه‌ای است که به وسیله یک نفر اپراتور کنترل می شود.

اپراتور ابتدا مدت زمان سیل کردن درب محصول را برای دستگاه مشخص می کند و سپس به صورت دستی رول سلفون ویژه را بر روی بسته بندی کشیده و با استفاده از اهرم تعبیه شده بر روی دستگاه، عمل سیل کردن محصول را انجام می‌دهد.

در مدل نیمه اتوماتیک به این صورت است که نیاز به کشیدن رول به وسیلۀ خود اپراتور ندارد و دستگاه به صورت خودکار رول سلفون را بر روی بسته بندی می کشد. اما برای بسته بندی نهایی و سیل کردن، نیاز به فشار بر اهرم طراحی شده بر روی دستگاه دارد. این دو نوع دستگاه دارای آپشن‌های تاریخ زن و سیستم گاز نیتروژن نیستند. ولی برای بسته بندی نیاز روزانه و محدود سالاد کفایت می کنند.

دستگاه های بسته بندی اتوماتیک و تمام اتوماتیک سالاد

دستگاه سیل اتوماتیک سالاد، هم عمل کشیدن سلفون بر روی سالاد را انجام می دهد و هم عمل سیل کردن آن را. این دستگاه به صورت خودکار انجام وظیفه می کند و تنها کاری که اپراتور باید انجام دهد، فشار دادن کشویی است که ظرف ها در آن قرار گرفته‌اند. این نوع دستگاه سیل سالاد قابلیت نصب دستگاه تزریق گاز نیتروژن و تاریخ زن را نیز دارد.

دستگاه سیل فول اتوماتیک گشتا صنعت اصفهان برای انجام عمل سیل کردن نیاز به اپراتور ندارد. در این دستگاه ظروف به راحتی در جای خود قرار گرفته و تایم مورد نظر برای سیل کردن به دستگاه داده می شود. خود دستگاه کشو ظروف را به داخل کشیده و عمل کشیدن رول و سیل کردن آنها را انجام می‌دهد.

هر دو دستگاه بسته بندی سالاد به روش اتوماتیک و فول اتوماتیک، قابلیت نصب تاریخ زن و دستگاه تزریق نیتروژن را دارند و به همین دلیل از جذابیت بالایی برخوردارند و بیشترین سهم بازار را به خود اختصاص داده اند.

قیمت دستگاه بسته بندی سالاد

قیمت دستگاه بسته بندی سالاد

قیمت دستگاه بسته بندی سالاد بر اساس پارامترهای گوناگونی تعیین می‌شود که عبارتند از:

  1. نوع دستگاه بسته بندی سالاد
  2. نوع بسته بندی مورد نظر
  3. امکانات فنی دستگاه بسته بندی
  4. امکان ایجاد خط تولید انبوه
  5. توان تولید
  6. مقدار مصرف انرژی
  7. وسانات نرخ ارز (در مورد قطعات وارداتی)

توجه کنید که عوامل نیز هستند که می‌توانند در قیمت تمام شده دستگاه بسته بندی سالاد نقش داشته باشند.

سخن پایانی

دستگاه های بسته بندی سالاد یکی از مهم‌ترین مراحل مربوط به تولید سالاد را بر عهده دارند. در چند سال گذشته مقولۀ کیفیت بسته بندی و ساختار منظم و مشتری پسند آن، تبدیل به یکی از عوامل رقابتی و یکی از عوامل تعیین کنندۀ فروش موفق در بازار شده است. بنابراین، شرکت گشتا صنعت اصفهان با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان خود در سراسر کشور، بر آن شده است تا پیشرفته‌ترین و باکیفیت‌ترین دستگاه های بسته بندی سالاد را در اختیار مشتریان خوب خود قرار دهد.

شما نیز چنانچه قصد راه اندازی، تجهیز و یا توسعه کسب و کار خانگی یا خدماتی خود در زمینه تولیدات مواد غذایی را دارید، می‌توانید با پشتوانۀ تجارب فنی و سوابق حرفه‌ای تیم گشتا صنعت اصفهان، از یک مجموعه بسته بندی سالاد برخوردار شوید.

۲ پاسخ

  1. سلام

    ماشین
    برای پر کردن و توزین و بسته بندی سالاد در ظروف ۲۵۰ گرمی مورد نیاز است. چه
    پیشنهاداتی دارید؟
    ممنون

    خانیکی

    1. با سلام
      با توجه به اینکه شما قصد دارید در ظروف با وزن معین بسته بندی داشته باشید می توان از دستگله های سیل بصورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده کرد. از انجا که دستگاه سیل کار بسته بندی بهداشتی را انجام میدهد برای اینکه بتوانید بصورت اتوماتیک کار توزین را بصورت اتوماتیک انجام دهید می توان از دستگاه های متفاوتی در خطوط بسته بندی استفاده کرد. بهترین راهکار برای این منظور تماس با کارشناسان گشتا صنعت اصفهان و اخذ مشاوره رایگان برای تجهیز خطوط بسته بندی خود هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *