گشتا صنعت اصفهان

031-33878681

دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف

جستجو

اطلاعات تماس

ساعات کاری

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

شنبه--------- 8:00 تا 16:00

یک شنبه------ 8:00 تا 16:00

دو شنبه------- 8:00 تا 16:00

سه شنبه------ 8:00 تا 16:00

چهار شنبه----- 8:00 تا 16:00

پنج شنبه------ 8:00 تا 14:00

تعمیر انواع جت پرینتر
تعمیر انواع جت پرینتر
دستگاه بسته بندی کاپوچینو
دستگاه بسته بندی کاپوچینو
تفاوت تاریخزن حرارتی با دستگاه تاریخزن دستی و پدالی
تفاوت تاریخزن حرارتی با دستگاه تاریخزن دستی و پدالی
نماد حلال چه تاثیری بر انتخاب مصرف کنندگان دارد؟
نماد حلال چه تاثیری بر انتخاب مصرف کنندگان دارد؟
بسته بندی و مکان نگه داری آبلیمو چه تاثیری بر روی کیفیت آن دارد؟
بسته بندی و مکان نگه داری آبلیمو چه تاثیری بر روی کیفیت آن دارد؟
استفاده از نانو تکنولوژی در بسته بند مواد غذایی (بخش سوم : نانو مواد)
استفاده از نانو تکنولوژی در بسته بند مواد غذایی (بخش سوم : نانو مواد)
استفاده از تکنولوژی نانو در بسته بندی مواد غذایی( بخش دوم)
استفاده از تکنولوژی نانو در بسته بندی مواد غذایی( بخش دوم)
استفاده از نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذایی
استفاده از نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذایی
بسته بندی ماهی و میگو، کارآفرینی در صنعت شیلات
بسته بندی ماهی و میگو، کارآفرینی در صنعت شیلات
چگونه در صنعت بسته‌بندی ارزش افزوده ایجاد کنیم؟
چگونه در صنعت بسته‌بندی ارزش افزوده ایجاد کنیم؟
دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف

از جمله دستگاه هایی که چند سالی است در صنایع دارویی و بهداشتی مورد توجه و استقبال قرار گرفته است دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف یا تک نفره است که بازار بسیار خوبی در سبد محصولات افراد، هتل ها و سایر نهاد ها و سازمانها پیدا کرده است.

دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف از جمله دستگاه های بسته بندی است که با دستگاه پرکن مایعات غلیظ از لحاظ ساختاری شباهت بسیاری دارد.

برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان با شماره 09131197055 تماس بگیرید.

آشنایی با قابلیت‌های دستگاه بسته‌بندی کرم یک‌بارمصرف

دستگاه‌های بسته‌بندی کرم به‌صورت یک‌بارمصرف باعث شده تا حمل این محصولات در شرایط و موقعیت‌های مختلف، راحت‌تر شده و بتوان در هر جایی به کرم دسترسی داشت. این دستگاه‌ها دارای ابعاد استانداردی هستند. به‌منظور امکان استفاده از آنها به‌صورت صنعتی و خانگی، ساختمان آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که قادر به کار با برق تک فاز نیز باشد. به همین جهت، افراد فعال در حوزه بسته‌بندی مواد می‌توانند این دستگاه را تهیه کرده و به‌صورت خانگی نیز مورداستفاده قرار دهند.

این دستگاه دارای دقت توزین بالایی بوده و با سرعت بالایی قادر به بسته‌بندی مواد است. در ضمن این محصول می‌تواند مواد موردنظر را در اشکال مختلف و با کیفیت بالا، بسته‌بندی نماید. در معرفی دستگاه بسته‌بندی کرم یک‌بارمصرف باید به این موضوع نیز اشاره کرد که این دستگاه به‌جز بسته‌بندی کرم، برای مصارف مختلف نظیر بسته‌بندی مواد غذایی با غلظت کم یا زیاد (سس، آب‌لیمو، روغن حیوانی و …) نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. ازاین‌رو مشاغل خانگی و یا صنایع می‌توانند از امکانات آن در جهت بسته‌بندی مواد غذایی نیز بهره بگیرند.

برای مطالعه بیشتر: دستگاه پرکن مایعات غلیظ نیمه اتوماتیک

نحوه انتخاب دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف

برای بسته بندی کرم یکبار مصرف می توان از دستگاه های مختلفی استفاده کرد از جمله این دستگاه ها دستگاه پرکن مایعات غلیظ و رقیق است. برای اینکه دستگاه پر کن مایعات درستی متناسب با محصول خود انتخاب کنید، ابتدا لازم است بدانید محصول شما چه حالتی دارد و ویسکوزیته محصول شما چقدر است؟

ویسکوزیته

در واقع برای بسته بندی هر نوع سیالی نیاز است که شما یک معیار کلی را به عنوان ملاک قرار دهید که آن معیار ویسکوزیته یا گرانروی سیال است.

ویسکوزیته خاصیت گرانوری یک سیال (مایع یا گاز) می باشد و در واقع پارامتری است که میزان مقاومت مایع را در برابر جاری شدن نشان می‌دهد. رفتار سیال در یک جریان بستگی به چگالی (Density) و ویسکوزیته (Viscosity) آن دارد.

نحوه انتخاب دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف

انواع حالات مایعات

  • مایعات رقیق
  • مایعات گاز دار
  • مایعات نیمه غلیظ
  • مایعات غلیظ با ویسکوزیته بسیار بالا
  • مایعات چسبناک و غلیظ
  • مایعات حاوی ذرات جامد
  • مایعات کف کننده
  • مایعات اسیدی و خورنده

در دستگاه پر کن مایعات رقیق، عمل پر کردن، از طریق خاصیت گرانوری مایعات و وزن خود مایع با روش ثقلی انجام می شود و در پر کردن مایعات غلیظ عمل پر کردن، از طریق پمپ یا سیلندر پیستون انجام می گردد.
در دستگاه های پرکن مایعات اگر سیستم تزریق دستگاه پرکن مایعات پیستونی باشد (مخصوص مایعات غلیظ)، سنسور قطع کننده در آن پیام قطع را بعد از پایان تزریق ارسال می کند و اگر سیستم پر کردن از نوع پمپ یا جاذبه باشد، توسط تایمر برای کنترل حجم مواد تزریق شده استفاده می شود.
همچنین تعداد و نوع نازل های تعبیه شده در دستگاه های پر کن باید متناسب با ظرفیت تولید مورد نیاز مشتری و نوع محصول سفارش داده شود.

دستگاه پرکن مایعات غلیظ برای بسته بندی کرم یکبار مصرف

دستگاه پرکن مایعات غلیظ از سری ماشین آلات پرکن است که برای پر کردن و انتقال مایعات غلیظ یا مایعاتی که ویسکوزیته بالایی دارند (مقاومت آنها برای جاری شدن زیاد است)، در صنایع بسته بندی کاربرد دارد. سیستم پرکن در دستگاه پرکن مایعات غلیظ، سیلندر، پیستون است و در بین روش های ثقلی و پمپی بهترین روش پر کردن برای این پرکن مایعات است.

کاربرد پرکن مایعات غلیظ در بسته بندی کرم یکبار مصرف

بیشترین کاربرد این دستگاه پرکن مایعات در صنایع غذایی و برای پر کردن انواع مربا و مارمالاد، خامه، سس، شکلات، ماست، رب گوجه فرنگی و … در انواع ظروف شیشه ای، پلاستیکی، فلزی و… است. یکی از پرکاربردترین پرکن مایعات غلیظ، دستگاه پرکن عسل است. در صنایع دیگر مانند صنایع شیمیایی دستگاه پرکن مایع ظرفشویی و انواع مایعات شوینده، پرکن روغن موتور، پرکن اتواع شربت های دارویی و … به عنوان یک دستگاه پرکن مایعات غلیظ کاربرد دارد.

نحوه عملکرد دستگاه پرکن مایعات غلیظ

روش پر کردن دستگاه پرکن مایعات غلیظ سیلندر-پیستون است به این صورت که مایعات غلیظ بر اساس حجم سیلندر در ظروف پر می‌شوند یعنی بنا بر حجم ظروف حجم سیلندر تنظیم می‌شوند، سیلندری که در دستگاه تعبیه شده است باعث روان تر حرکت کردن مایعات غلیظ مانند عسل و … می‌شود، در برخی از پرکن های مایعات غلیظ، مایعات مورد نظر در مخزن می‌توانند قبل از پر شدن گرم شوند که این به سریع حرکت کردن مایع بسیار کمک می‌کند. پس از عملیات پر کردن، ظروف پر شده به وسیله نوار نقاله به سمت سایر دستگاه های بسته بندی مانند دستگاه دربند، لیبل زن، جت پرینتر یا تاریخ زن و … هدایت می‌شوند.

برای مطالعه بیشتر: دستگاه بسته بندی مایعات 

انتخاب دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف

برای انتخاب دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف باید این نکته را بدانید که کرم ها با کاربرد های متفاوت دارای غلظت و گرانروی متفاوتی هستند.

برای مثال معمولا کرم های که مخصوص دست غلظت بالایی دارند و لی کرم های مرطوب کننده، لوسیون ها، ضد آفتاب ها دارای غلظت کمتری به نسبت بقیه کرم ها هستند و معمولا از دستگاه بسته بندی مایعات رقیق و نیمه غلیظ برای بسته بندی این کرم ها استفاده می کنند در حالی که کرم دست را در ظرف هایی با وزن های مختلف مورد استفاده قرار می دهند و بسته بندی می کنند.

برای این منظور و انتخاب دستگاه مناسب برای بسته بندی کرم یکبار مصرف با مشاوران گشتا صنعت اصفهان تماس گرفته تا بتوانید به بهترین نحو ممکن و با کمترین هزینه دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انتخاب دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف

قیمت دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف

دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف بسته به نوع گراویتی کرم متفاوت است. البته اینکه دستگاه را با چه ظرفیت تولیدی خریداری کنید منظور اینست که خانگی باشد یا صنعتی قیمت های متفاوتی دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه بسته بندی کرم با توجه به نوساات نرخ ارز حتما با مشاوران گشتا صنعت اصفهان تماس بگیرید و از مشاوره خرید رایگان بهره مند شوید.

سخن پایانی

گشتا صنعت اصفهان به عنوان بهترین مرکز ارائه دستگاه های بسته بندی با ضمانت بلند مدت محصولات و خدمات پس از فروش بهترین سرویس پشتیبانی از محصولات را برای مشتریان ایجاد کرده است.

برای اخذ مشاوره رایگان و صرفه جویی در هزینه ها و زمان حتما پیش از خرید با گشتا صنعت اصفهان به شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان با شماره 09131197055 تماس بگیرید.

بیشتر بدانید: چگونه در صنعت بسته بندی ارزش افزوده ایجاد کنیم

Summary
دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف
Article Name
دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف
Description
از جمله دستگاه هایی که چند سالی است در صنایع دارویی و بهداشتی مورد توجه و استقبال قرار گرفته است دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف یا تک نفره است که بازار بسیار خوبی در سبد محصولات افراد، هتل ها و سایر نهاد ها و سازمانها پیدا کرده است. دستگاه بسته بندی کرم یکبار مصرف از جمله دستگاه های بسته بندی است که با دستگاه پرکن مایعات غلیظ از لحاظ ساختاری شباهت بسیاری دارد.
Author
Publisher Name
گشتا صنعت اصفهان
Publisher Logo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *