گشتا صنعت اصفهان

خرید و فروش تجهیزات دست دوم مواد گرانولی و پودری

دستگاه بسته بندی دست دوم

دستگاه دست دوم لوازم آزمایشگاهی

دستگاه دست دوم بسته بندی لوازم آزمایشگاهی

دستگاه دست دوم بسته بندی سویا

دستگاه دست دوم بسته بندی حبوبات

دستگاه دست دوم بسته بندی چیپس

دستگاه دست دوم بسته بندی پفیلا

دستگاه دست دوم بسته بندی پفک

دستگاه دست دوم بسته بندی ادویه

برای خرید و فروش دستگاه فرم زیر را تکمیل کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند

دستگاه دست دوم بسته بندی مواد گرانولی و پودری

مواد گرانولی یا همان دانه ای و مواد پودری دسته بسیار گسترده ای از مواد پیرامون ما را شامل می شود یعنی تقریبا همه چیز جز مایعات. بسته بندی مواد غذایی امروزه امری اجتناب ناپذیر است که علاوه بر تمامی موارد بهداشتی نقش بازاریابی را بر عهده دارد.

از ادویه جات گرفته تا حبوبات همه توسط دستگاه های بسته بندی کوچک و بزرگی بسته بندی می شوند. گشتا صنعت اصفهان که خود سازنده انواع دستگاه های بسته بندی است در اقدامی با تعمیر و بازسازی دستگاه های بسته بندی مواد غذایی گرانولی و پودری، دستگاه بسته بندی دست دوم بسیار با کیفیتی را به بازار عرضه می کند که نه  تنها کیفیت قطعات تضمین شده ای دارد بلکه ضمانت بلند مدت و کارای تضمین شده  از سوی گشتا صنعت امنیت خاطر مشتریان را تامین می کند.

دستگاه دست دوم بسته بندی موا پودری

دستگاه دست دوم مواد پودری از دستگاه های بسته بندی پر کاربردی است که در صنایع غذایی و دارویی بسیار پرکاربرد است. بسته به موضع استفاده این دستگاه ها گاها الزامات بهداشتی سختگیرانه ای در استفاده از این دستگاه ها وجود دارد مانند زمانی که بخواهیم از دستگاه های بسته بندی مواد پودری در صنایع دارویی استفاده کنیم. این الزامات در زمانی که قصد بسته بندی مواد غذایی را داریم همچنان سختگیرانه است. اما برای بسته بندی مواد پودری در بخش صنعت این الزامات تا این حد سختگیرانه نیست.

گشتا صنعت اصفهان با ارائه با کیفیت ترین دستگاه بسته بندی دست دوم مواد پودری با قیمت مناسب، این امکان را برای مشتریان گرامی فراهم آورده است تا بتوانند دستگاهی بسیار با کیفیت را برای بسته بندی ادویه در اختیار داشته باشند.

دستگاه دست دوم بسته بندی پفک

پفک خواراکی محبوب بسیاری از افراد است که معمولا در دسته تنقات قرار می گیرد. دستگاه دست دوم بسته بندی پفک از دستگاه های بسته بندی است که در صنایع خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد. گشتا صنعت اصفهان با بازسازی دستگاه های دست دوم پفک مطابق با الزامات بهداشتی این امکان را فراهم آورده است تا بتوانید در بسته بندی این محصول غذایی علاوه بر اینکه نهایت دقت را داشته باشیم از کیفیت بالای محصول نیز خیالمان راحت باشد.

گشتا صنعت اصفهان در بازسازی دستگاه های دست دوم پفک از بهترین قطعات و تجهیزات استفاده کرده و علاوه بر قیمت مناسب با کیفیت و اطمینان و ضمانت بلند مدت این دستگاها را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

دستگاه دست دوم بسته بندی پفیلا

پفیلا یا همان ذرت بو داده از دیر باز مورد استفاده قرار میگرفته و امروزه در تناژ بسیار بالایی توسط صنایع به بازار عرضه می شود. این محصول توسط دستگاه هایی که حرارت را به محصول القا می کنند تولید شده و پس از خنک شدن توسط دستگاه های بسته بندی در اوزان مختلف بسته بندی می شوند. دستگاهی که وظیفه بسته بندی این محصول را بر عهده دارد مشابه دستگاه بسته بندی پفک است که بصورت توزین دار اقدام به بسته بندی ای محصولات می کنند.

گشتا صنعت اصفهان با ارائه دستگاه های بسته بندی دست دوم بسته بندی پفیلا، امکان استفاده از این دستگاه ها را مجددا به مشتریان گرامی می دهد تا بتوانند با قیمت بسیار کمتری دستگاهی با کیفت بالا را در خط تولید خود داشته باشند.

دستگاه بسته بندی چیپس دست دوم

خوراکی دیگری که شاهد تولید آن هم در صنایع بزرگ و هم در کارگاه های کوچک هستیم چیپس است. چیپس یک فراورده سیب زمینی است. بعد از لایه لایه شدن سیب زمینی آن را معمولا با فرآیندی حرارتی به محصول نهایی تبدیل می کنند گاهی این فرآورده با تنور و صرفا با حرارت ایجاد می شود اما خیلی از اوقات این محصول را با روغن نیز درست می کنند.

به دلیل حساسیت بالا در سرایت آلودگی بسته بندی این محصول بسیار مهم است. چرا که نه دخالت دست باید در آن باشد و نه در طی فرآیند بسته بندی با آلودگی همرا باشد. از امتیازات ویژه گشتا صنعت اصفهان رعایت الزامات ویژه در بازسازی و تولید دستگاه هایی است که کاملا استانداردهای بهداشتی را در خود دارند. گشتا صنعت اصفهان با داشتن توان تولید دستگاه های بسته بندی چیپس دانش کاملی در بازسازی دستگاه های دست دوم را دارد که علاوه بر کارکرد بهینه و طول عمر دستگاه، گارانتی بلند مدت خدمات را دارد.

دستگاه دست دوم بسته بندی حبوبات

اصلی ترین مرحله ارائه حبوبات به بازار پس از تولید، بسته بندی حبوبات است. بسته بندی حبوبات بصورت گسترده ای در بین صنایع مختلف وجود دارد. دستگاه های بسته بندی حبوبات بصورت توزینی و البته در حالات مختلف و دستگاه های دیگری نیز وجود دارد که کار دسته بندی را بصورت دستی انجام می دهند.

گشتا صنعت اصفهان با ارائه دستگا های بسته بندی دست دوم حبوبات با گارانتی و اصالت قطعات این امکان را فرآهم آورده تا شما عزیزان بتوانید با قیمت پایین اقدام به خرید دستگاه های دست دوم داشته باشید. کیفیت مناسب این دستگاه ها این امکان را برای ما فرآهم می آورد تا بتوانیم با قیمت پایینی اقدام به خرید دستگاه های دست دوم با کیفیت داشته باشیم که علاوه بر قیمت پایین تر امکان استفاده بیشتر از سایر دستگا ها را برای تجهیز خط تولید خود داشته باشیم.

دستگاه دست دوم بسته بندی سویا

دستگاه دیگری که به عنوان دستگاه بسته بندی سویا مورد استفاده قرار می گیرد در واقع همان دستگاه بسته بندی گرانول مواد غذایی است. این دستگاه توانایی بسته بندی سویا و فرآورده های آن را دارد. گشتا صنعت اصفهان با ارائه خدماتی نوین پس از تولید این دستگاه ها و البته درخواست های مکرر مشتریان برای امکانات سفارشی مدنظر آنها، گزینه های ویژه ای را در هنگام بازسازی دستگاه های دست دوم مواد غذایی به آنها افزوده است که علاوه بر گارانتی بلند مدت قطعات و خدمات پس از فروش دستگاه بسیار با کیفیتی را در اختیار مستریان قرار می دهد.

دستگاه دست دوم لوازم آزمایشگاهی مواد پودری و گرانولی

در صنعت تولید و بسته بندی مواد پودری و گرانولی استفاده از لوازم آزمایشگاهی برای فرآوری،تست، و سایر موارد دیگر از جمله تحقیق و توسعه مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها عمدتا پس از مدت زمانی به دلیل از دست دادن شرایط استاندارد خود نیاز به بازسازی یا تنظیم مجدد دارند. گاها شرکت ها نیز به دلیل پیشرفت و توسعه امکانات آزمایشگاهی خود را ارتقا می دهند و تجهیزات موجود خود را برای مصارف سایر شرکت های صنعتی و کارگاه های تولیدی بفروش می رسانند.

گشتا صنعت اصفهان با ارائه دستگاه های دست دوم لوازم آزمایشگاهی با کیفیت بسیار بالا و مطابق با استانداردها این تجهیزات را با اطمینان خاطر در اختیار شما قرار می دهد و ضمانت بلند مدت خدمات و کارکرد محصولات را برای شما تضمین می کند.

قیمت دستگاه دست دوم مواد پودری و گرانولی

با توجه به اینکه دستگاه های دست دوم  مواد پودری و گرانولی توسط گشتا صنعت اصفهان بازسازی می شوند طبعا قیمت آنها با توجه به مدت زمان کارکرد و میزان استهلاک دستگاه و هزینه های بازسازی آن متفاوت است لذا از همه دوستان خواهشمندیم برای اخذ قیمت دستگاه حتما با شماره های مندرج در سایت و البته با پر کردن فرم بالای صفحه نسبت به خرید یا فروش دستگاه های خود  اقدام کنند.