گشتا صنعت اصفهان

031-33878681

گشتا صنعت اصفهان

خرید و فروش تجهیزات دست دوم بسته بندی کیک لایه ای

دستگاه بسته بندی دست دوم صنایع آردی

برای خرید و فروش دستگاه فرم زیر را تکمیل کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند

دستگاه دست دوم بسته بندی کیک لایه ای

دستگاه دست دوم بسته بندی کیک لایه ای یکی از دستگاه های بسیار پر کاربرد صنایع غذایی است که در زیر مجموعه دستگاه های دست دوم صنایع آردی است قرار دارد. تولید کیک لایه ای و البته بسته بندی آن یکی از الزامات تجاری سازی محصول و عرضه آن در بازار است. امروزه به دلیل پیچیدگی های اقتصادی، قیمت دستگاه های بسته بندی کیک لایه ای و البته همه دستگاه ها بسیار بالا رفته است بطوریکه خرید آن از دسترس عموم خارج و البته گاها برای برخی از کسب و کارها توجیه ناپذیر است. گشتا صنعت اصفهان در اقدامی خلاقانه و با توجه به سابقه بلند مدت خود در حوزه ساخت وتجهیز خطوط تولید برای بسته بندی کیکی لایه ای، اقدام به بازسازی کامل و عرضه دستگاه های دست دوم به بازار کرده است.

مزایای استفاده از دستگاه دست دوم کیک لایه ای

دستگاه دست دوم کیک لایه ای از جهاتی می تواند شما را با مزایای در صنعت مواجه کند که نه تنها با این رویکرد احتمال رشد و ثبات شما در صنعت بالاتر می رود بلکه می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید. دستگاه های دست دوم کیک لایه ای به روش بسیار کارامدی توسط گشتا صنعت اصفهان بازسازی و روانه بازار شده است. گشتا صنعت اصفهان توانسته است این دستگاه ها را برای خطوط متفاوت به طرز کارآمدی بهینه کند این موضوع باعث ایجاد هم افزایی یا سینرجی در سیستم تولید می شود چراکه با این روش دستگاه ها ویژه سازی می شوند و برخلاف دستگاه های نو که بصورت استاندارد بفروش می رسند، دستگاه های دست دوم را می توان با توجه به سیستمی که قرار است در مدار آن قرار گیرد اصلاح و بهینه سازی کرد.

مزایای استفاده از دستگاه دست دوم کیک لایه ای

قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی کیک لایه ای

بر کسی پوشیده نیست که قیمت دستگاه های دست دوم کیک لایه ای کمتر از دستگاه های نو است اما باور غلط اینجاست که بسیاری فکر می کنند که خرید دستگاه های دست دوم هدر دادن پول است، بله اگر هدف شما خرید سیستم های الکترونیکی باشد این حرف تا حدی درست است چرا که دستگاه های الکترونیکی دارای قطعاتی است که ساعت کارکرد مشخص دارند و پس از مدت زمان تعریف شده برای دستگاه در زمان ساخت دچار مشکلات عملکردی می شوند.

اما درباره دستگاه هایی که بخش عمده سیستم آنها را، قطعات مکانیکی و هیدرولیکی تشکیل می دهد و درصد کمی از آن را قطعات الکترونیکی در بر می گیرد موضوع تا حد زیادی متفاوت است. چرا که قطعات مکانیکی در زمان بازسازی یا بطور کامل تعمیر می شوند یا تعویض خواهند شد و از طرف دیگر تمام بخش های الکترونیکی که گشتا صنعت بر روی دستگاه ها می گذارد دارای ساعت کارکرد محدود نیست و این قطعات الکترونیکی دائم کار بوده و برای سالیان درازی کار خواهد کرد البته از طرفی تعمیر و البته تعویض این قطعات امکان پذیر است و توسط خود گشتا صنعت اصفهان انجام می شود.

نصب و راه اندازی دستگاه دست دوم کیک لایه ای

پس از خرید دستگاه دست دوم کیک لایه ای، گشتا صنعت اصفهان برای نصب و راه اندازی دستگاه در محل مورد نظر مشتری اقدام خواهد کرد. در این مرحله به مشتریان اطمینان اصالت دستگاه داده خواهد شد. دستگاه با دقت در خط تولید نصب می شود و پس از آن دستگاه را راه اندازی می کنند تا بتوانند در فشارهای مختلف کاری، دستگاه را مورد تست و بررسی قرار دهند. این امر کمک می کند تا بتوانند دستگاه را بصورت بهینه تری مورد استفاده قرار دهند و بازده بیشتری را در خطوط تولید و بسته بندی خود داشته باشند. البته حائز اهمیت است که بهتر است در همه مراحل از تجربه و تخصص گشتا صنعت اصفهان برای پایدار نگه داشتن خطوط تولید خود استفاده کنید.

نصب و راه اندازی دستگاه دست دوم کیک لایه ای

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه دست دوم کیک لایه ای

یکی از نکات بسیار مهم در خرید دستگاه های بسته بندی نو و البته دستگاه بسته بندی دست دوم اینست که این امکان را بتوانم در اختیار داشته باشیم که از خدمات پس از فروش بهره مند باشیم. متاسفانه بسیاری از شرکت ها برای دستگاه های دست دوم گارانتی ارائه نمی هند و مسئولیتی در این باب بر عهده نمی گیرند. گشتا صنعت اصفهان بطور کامل همه دستگاه های دست دوم ارائه شده توسط خود را با ضمانت و گارانتی بلند مدت خدمات به بازار عرضه می کند البته این خدمت ارزنده گشتا صنعت اصفهان به دلیل سابقه طولانی در ساخت دستگاه  و البته دارا بودن دانش کاملا تخصصی و بومی است که بدون وابستگب توانایی ارائه تمامی خدمات لازم را به مشتریان دارد.

سایر دستگاه های بسته بندی صنایع آردی

دستگاه دست دوم بسته بندی صنایع آردی-ویفر

ویفر

نان

ماکارونی

گز و سوهان

کیک و کلوچه

بیسکویت