گشتا صنعت اصفهان

خرید و فروش دستگاه دست دوم بسته بندی ماست

دستگاه دست دوم بسته بندی صنایع لبنی

برای خرید و فروش دستگاه فرم زیر را تکمیل کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند

دستگاه دست دوم بسته بندی ماست

دستگاه دست دوم بسته بندی ماست از دستگاه دست دوم صنایع لبنی است. این دستگاه در گروه دستگاه های پرکن مایعات غلیظ و رقیق قرار می گیرد. دستگاه بسته بندی دست دوم ماست بصورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به بازار عرضه می شود.

دستگاه های متفاوتی برای بسته بندی ماست وجود دار که می تواند محصول را در کیسه های پلاستیکی یا ظرف هایی با حجم های مختلف بسته بندی کند . اغلب کارخانجات برای عرضه ماست از ظرف های پلاستیکی استفاده می کنند اما مغازه های لبنیاتی ممکن است ترجیح دهند از دستگاه هایی برای بسته بندی استفاده کنند که در کیسه ها بسته بندی را انجام دهند.

گشتا صنعت اصفهان با عرضه دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک دست دوم بسته بندی ماست این امکان را برای مشتریان فرآهم آورده است تا بتوانند دستگاه را با قیمتی کمتر در کسب و کار خود استفاده کنند.

مزایای استفاده از دستگاه دست دوم بسته بندی ماست

این دستگاه ها مزایای قابل توجهی را برای بسیاری از کسب و کارها دارند از جمله آنکه می توان با هزینه کمتر با دستگاه هایی مطمئن خطوط بسته بندی را تجهیز کرد و تجاری سازی و عرضه محصولات با حجم بالا را انجام داد. دستگاه دست دوم بسته بندی ماست را می توان برای خطوط بسته بندی ویژه سازی کرد این بدان معناست که می توان تغییرات بسیار خاصی را در هنگام بازسازی این دستگاه ها بنا بر سفارش مشتری بر روی آنها اعمال کرد تا دستگاهی متقارن تر و متناسب تر داشت و بتوان استفاده های ویژه تری از آنها کرد.

قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی ماست

قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی ماست را با عوامل مختلفی می سنجند از جمله :

  • عمر مفید دستگاه: میزان ساعت کارکرد دستگاه از عواملی است که می تواند بر قیمت آن تاثیر بگذارد لذا در زمان خرید دستگاه می توان بررسی کرد ساعت عمر دستگاه چقدر بوده و تا پایان عمر مفید آن چقدر مانده است. 
  • برند سازنده دستگاه: برند های معتبر دستگاه های بسیار با دوامی می سازند از این رو با خرید دستگاه هایی که برند های معتبری دارند می توان با اطمینان بیشتری دستگاه های بسته بندی را خریداری کرد.
  • میزان خوردگی دستگاه: در طول کارکرد دستگاه ممکن است دستگاه های بسته بندی با عوامل سایشی و خوردگی در تماس بوده باشند لذا در این صورت ممکن است نیاز به تعویض و انجام عملیات بیشتر بر روی دستگاه شوید.
  • میزان بازسازی: حجم بازسازی که روی دستگاه انجام می شود بر قیمت تمام شده آن تاثیر می گذارد. 

کیفیت دستگاه های دست دوم بسته بندی ماست

کیفیت دستگاه های بسته بندی دست دوم ماست کاملا به شرکتی بستگی دارد که آن را بازسازی کرده باشد . در این میان گشتا صنعت اصفهان به عنوان مرجع عرضه دستگاه های بسته بندی توانمندی کاملا بومی در ساخت و بازسازی دستگاه های دست دوم دارد. از این جهت مشتریان با اطمینان با کیفیت ترین دستگاه های دست دوم را به بازار عرضه می کند.

گارانتی و ضمانت بلند مدت دستگاه دست دوم بسته بندی ماست گشتا صنعت اصفهان

یکی از شاخص های برتری دستگاه های بسته بندی گشتا صنعت اصفهان ارائه ضمانت بلند مدت قطعات و خدمات پس از فروش است. اطمینان از ساخت و بازسازی دستگاه ها با استانداردهای بالا و کیفیت  محصولات، ضمانت بلند مدت قطعات و خدمات را  نیز دارد که از ویژگی های منحصربفرد گشتا صنعت اصفهان است.

نصب و راه اندازی دستگاه های دست دوم بسته بندی ماست

پس از فروش دستگاه، گشتا صنعت اصفهان اقدام به نصب دستگاه های بسته بندی در محل مورد نظر مشتری می کند. در این شرایط دستگاه ها را وارد مدار و خط تولید می کنند تا آن را برای شرایط  موجود در کارگاه و هماهنگی خطوط تولید مورد برسی و آزمایش قرار می دهند و همه موارد اصلاحی را به انجام برسانند.

سایر دستگاه های دست دوم صنایع لبنی

دستگاه دست دوم لوازم آزمایشگاهی

لوازم آزمایشگاهی

کشک

شیر

پنیر پیتزا

پنیر

بستنی