گشتا صنعت اصفهان

خرید و فروش تجهیزات دست دوم بسته بندی عسل

دستگاه بسته بندی دست دوم مایعات غلیظ

برای خرید و فروش دستگاه فرم زیر را تکمیل کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند

دستگاه دست دوم بسته بندی عسل

دستگاه بسته بندی عسل از مجموعه دستگاه های دست دوم بسته بندی مایعات غلیظ است و می تواند در اشکال مختلف و البته برای مصارف مختلف عسل را بسته بندی کند.

عسل فرآورده ای است که در صنعت غذا و دارو بسیار پرکاربرد است. این فرآورده حتی جنبه هایی دارویی پررنگ تری را هم دارد منتها در صنعت غذایی مستقیما این فرآورده را بسته بندی می کنند و برای مصارف  صبحانه و مصارف خانگی در اشکال و اوزان مختلف بسته بندی می کنند. عسل ماده غذایی محبوب صنعت شیرینی پزی نیز هست و از آن برای ساخت انواع شیرینی ها استفاده می شود. بنابراین تقاضای آن در طیف وسیعی از صنایع موجود است. البته برای مصرف عسل در صنعت بسته بندی آن را به صورت وزنی و حتی بصورت تک نفره نیز بسته بندی می کنند تا بتوانند در رستورانها و سایر مراز پذیرایی بمصرف برسانند.

انواع دستگاه دست دوم بسته بندی عسل

دستگاه دست دوم بسته بندی عسل را میتوان در چند دسته مهم قرار داد:

دستگاه پرکن عسل: برای بسته بندی عسل در وزنهای 250 گرم به بالا که مورد تقاضای عرضه به بازار و مصارف خانگی همین مورد است

دستگاه ساشه عسل تک نفره : برای بسته بندی عسل بصورت تک نفره مورد استفاده قرار می گیرد، بیشتر مشتریان این نوع از بسته بندی رستورانها و مراکز تشریفات و پذیرایی هستند.

البته باید توجه داشت برای مصارف شیرینی پزی عسل را در وزنهای 10 و 20 کیلوگرم بسته بندی می کنند که در این حالت از دستگاه های بسته بندی یا پرکن که ظرفیت این کار را دارد استفاده می شود.

قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی عسل

برای تعیین قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی عسل باید نکات زیر مورد توجه قرار گیرد چراکه معمولا بر اساس نکات زیر قیمت این دستگاه ها مشخص می شود:

  • برند سازنده دستگاه: یکی از شاخص های قیمت گذاری دستگاه های دست دوم بسته بندی عسل، برند سازنده دستگاه است چراکه معمولا برند های معتبر دستگاه های بسیار با کیفیت و با دوامی می سازند و می توان این دستگاه ها را با تعمیراتی به چرخه تولید و بسته بندی مجددا بازگردانی شود.
  • بازسازی دستگاه: یکی دیگر از عوامل مهمی که می تواند بر قیمت دستگاه تاثیر بگذارد این است که تا چه اندازه بر روی دستگاه تعمیرات و بازسازی انجام شده است.
  • شرکت ارائه دهنده دستگاه دست دوم: بسیار مهم است که ما از چه شرکتی دستگاه دست دوم خود را خریداری می کنیم چرا ملاک اصلاحات مهندسی دقیق بر روی دستگاه خواهد بود.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: نکته حائز اهمیت این است که دستگاه های دست دوم را حتما با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنیم.

همه موارد فوق در تعیین قیمت دستگاه های دست دوم بسته بندی تاثیر گذار هستند و توجه به آنها می تواند ما را به خرید دستگاهی با کیفیت هدایت کند.

دستگاه دست دوم بسته بندی عسل

کیفیت دستگاه دست دوم بسته بندی عسل

زمانی که بحث کیفیت دستگاه های بسته بندی دست دوم پیش می آید گشتا صنعت اصفهان بی تردید بهترین شرکت عرضه کننده دستگاه های دست دوم خواهد بود و علت آن میتواند موارد مهم قابل اشاره ای باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

گشتا صنعت اصفهان به دلیل آنکه خود یکی از معتبر ترین شرکت های تولید دستگاه های بسته بندی در کشور است توان مهندسی و دانش بومی لازم برای ساخت دستگاه ها را دارد بنابراین این دانش توانمندی بالقوه ای به گشتا صنعت برای بازسازی دستگاه های دست دوم می دهد تا بتواند مبتنی بر اصول مهندسی این دستگاه ها را بازسازی کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه های دست دوم بسته بندی عسل

گشتا صنعت اصفهان تمامی دستگاه های بسته بندی دست دوم عسل را با گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت ارائه می کند از این رو تمام مشتریان می توانند با خیال آسوده ای دستگاه دست دوم را خریداری کنند.

نصب و راه اندازی دستگاه های دست دوم بسته بندی عسل

پس از خرید دستگاه، همکاران ما در گشتا صنعت اصفهان برای نصب و راه اندازی دستگاه به محل مورد نظر مشتری مراجعه کرده و مطابق به شرایط و چیدمان سیستم بسته بندی، دستگاه را در آنجا نصب می کنند. پس از نصب، دستگاه را وارد فرآیند و چرخه بسته بندی می کنند تا بتوانند تست های لازم را گرفته و دستگاه را مبتنی بر استانداردهای لازم تنظیم کنند.

سایر دستگاه های دست دوم مایعات غلیظ

مایونز

کچاب

آلوچه

ارده