گشتا صنعت اصفهان

خرید و فروش دستگاه و تجهیزات دست دوم بسته بندی رب

دستگاه بسته بندی صنایع کنسروی

برای خرید و فروش دستگاه فرم زیر را تکمیل کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند

دستگاه بسته بندی رب دست دوم

یکی از دستگاه های بسیار پرکاربرد در صنایع بسته بندی استفاده از دستگاه های دست دوم بسته بندی صنایع کنسروی برای بسته بندی انواع محصولاتی است که می توان به این شکل بسته بندی و وارد بازار شود. یکی از محصولاتی که بسیار به شکل کنسروی بسته بندی و به بازار عرضه می شود رب گوجه فرنگی است. این محصول بجز در چند سال اخیر که در ظروف شیشه ای هم به بازار عرضه شده، از دیرباز به شکل کنسروی به بازار عرضه می شود. دلایل زیادی هم وجود دارد که رب را بصورت کنسروی عرضه می کنند اول اینکه رب گوجه فرنگی محصولی است که در صنایع غذایی و خانوار بسیار مورد استفاده قرار می کیرد بنابراین تقاضای بالای محصول کارفرما را مجبور می سازد تا بتواند محصول را به شکلی بسته بندی و به بازار عرضه کند تا به راحتی و حتی در فواصل دور هم بدون آسیب انتقال یابد و مورد استفاده قرار گیرد.

مورد بعدی که لازم است کارفرمایان به آن توجه داشته باشند ذکر این نکته است که محصول غذایی مانند رب را به راحتی میتوان تولید کرد و تولید آن اصلا فرآیند پیچیده ای ندارد و برای مصارف خانوارها در بازه های زمانی اندک صرفا تهیه گوجه فرنگی و آبگیری آن سپس پختن آن با کمی نمک می توان رب گوجه فرنگی را در اختیار خانوارها قرار دهد بنابراین لازم است تا محصول را برای ماندگاری بلند مدت به نحوی بسته بندی کرد که هم انتقال آن راحت باشد، محصول از آسیب ها حفظ شود و از همه مهمتر بتوان محصول را در بازه های زمانی بلند مدت نگه داری کرد به همین جهت یکی از بهترین راه های این موضوعات استفاده از یکی از بهترین روشهای بسته بندی محصول به نام بسته بندی کنسروی است.

مزایای استفاده از دستگاه دست دوم بسته بندی رب

استفاده از دستگاه های بسته بندی دست دوم رب گوجه فرنگی مزایایی را برای صاحبان صنایع و کارگاه های کوچک دارد از آن جمله اینکه قیمت دستگاه های دست دوم بسته بندی پایین تر از دستگاه های کارکرده است به همین جهت یکی از دلایلی که باعث رقبت کارفرمایان به خرید دستگاه های دست دوم می شود مسائل اقتصادی است. تجهیز کارگاه با قیمت کمتر و اختصاص منابع مالی برای تجهیز سایر بخشها و البته توسعه اقتصادی و صنعتی می توان مزیتی بزرگ برای کارگاه های کوچک و زود بازده اقتصادی باشد.

مورد بعدی که برای افراد حرفه ای در حوزه بسته بندی حائز اهمیت است این است که دستگاه های دست دوم بسته بندی را می توان با اعمال تغییراتی ویژه سازی کرد تا بتوان دستگاه را برای محصولی خاص و یا بسته بندی خاصی آماده کرد البته در این روند با اعمال تغییرات می توان تا حد زیادی دستگاه را برای هماهنگی بیشتر با سایر دستگاه های موجود در خطوط تولید و بسته بندی ویژه سازی کرد.

دستگاه دست دوم بسته بندی رب گوجه

قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی رب

قیمت دستگاه های دست دوم بسته بندی رب با تاکید بر عوامل مختلفی سنجیده می شوند. برخی از این عوامل به سازنده و برخی دیگر هم به وضعیت دستگاه بستگی دارد. 

  • برند تولید کننده دستگاه: یکی از فاکتورهای تعیین کننده قیمت دستگاه های دست دوم بسته بندی این است که این دستگاه ها را چه برندی با چه سابقه اس تولید کرده است. ـیا تولید کننده دستگاه یک شرکت ایرانی بوده یا دستگاه توسط شرکت خارجی ساخته شده است. قطعات این دستگاه های آیا قابل دسترسی هستند یا در زمان نیاز به تعویض قطعات با چالش های کمبود قطعه مواجه می شویم. پاسخ به این سوالات میتواند ما را در انتخاب دستگاه های دست دوم مناسب کمک شایانی کند. برای این منظور حتما توجه داشته باشید که دستگاه های دست دوم را از برند های معتبر تهییه کنید.
  • ساعت کارکرد دستگاه: یکی دیگر از فاکتورهای قیمت گذاری دستگاه های دست دوم ساعت کارکرد دستگاه های دست دوم بسته بندی است. برند های معتبر دستگاه هایی با ساعت کارکرد بالا می سازند. ساعت کارکرد دستگاه و البته وضعیتی که دستگاه در آن قرار داشته میزان بازسازی دستگاه را برای ما مشخص می کند. دستگاه هایی که ساعت کارکرد کمتری دارند و از لحاظ وضعیت ظاهری در سطح مناسبی هستند قیمت مناسبتری دارند چرا که نیاز به اصلاح آن و تعویض قطعات یا خدمات سنگین ندارند.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: در هنگام خرید دستگاه های دست دوم بسته بندی حتما از گارانتی بلند مدت استفاده کنید، از خرید دستگاه های که فروشنده خدمات گارانتی برای آن در نظر نمی گیرد خودداری کنید. گشتا صنعت اصفهان تمامی دستگاه های بسته بندی دست دوم خود را با گارانتی بلند مات قطعات و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

دستگاخ دست دوم بسته بندی رب

نصب و راه اندازی دستگاه رب دست دوم

دستگاه های بسته بندی دست دوم برخلاف سایر دستگاه های آکبند نیاز به خدمات تخصصی نصب دارند . این دستگاه ها باید در محل مورد نظر نصب و مورد تست و بررسی قرار گیرند تا اطمینان و روش عملکرد آن مورد ارزیابی قرار گیرد. گشتا صنعت اصفهان تمامی خدمات نصب و راه اندازی دستگاه های دست دوم بسته بندی را در محل مورد نظر مشتری انجام خواهد داد. دقت شود که در این مرحله می توان تمامی خدمات مربوط به ویژه سازی دستگاه های دست دوم بسته بندی را انجام دارد.

گارانتی و خدمات پس ازفروش دستگاه بسته بندی رب دست دوم

دستگاه های بسته بندی رب دست دوم گشتا صنعت اصفهان با خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت عرضه می شود. دستگاه های دست دوم با توجه به سطح بازسازی و ساعت کارکرد آن وضعیت های متفاوتی دارند. گشتا صنعت اصفهان با دانش تخصصی و توانمندی در ساخت بر اساس الگوهای مهندسی و البته توانمند در واردات انواع قطعات مورد نیاز برای بازسازی دستگاه های دست دوم، مرکزی کاملا معتبر برای خرید دستگاه های دست دوم بسته بندی می باشد.

سایر دستگاه های بسه بندی دست دوم صنایع کنسروی

کمپوت

تن ماهی