گشتا صنعت اصفهان

خرید و فروش تجهیزات دست دوم بسته بندی ارده

دستگاه بسته بندی دست دوم مایعات غلیظ

برای خرید و فروش دستگاه فرم زیر را تکمیل کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند

دستگاه دست دوم بسته بندی ارده

دستگاه دست دوم بسته بندی ارده، یکی از دستگاه های است که برای بسته بندی فرآورده کنجد یعنی ارده مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه بسته بندی ارده جزء دستگاه های دست دوم بسته بندی مایعات غلیظ است و به دلیل گرانرویی بالایی که دارد نیاز است از این دستگاه برای بسته بندی آن استفاده شود. ارده را معمولا در ظرفهایی 500 گرمی و 1 کیلویی تا چند کیلو بسته بندی بندی می کنند. ارده در واقع فرآورده کنجد است که علاوه بر اینکه یک ماده مغذی بسیار عالی است و پرطرفدار است در سبد قضایی محصولات صبحانه ایرانیان بسیار مهم است. ارده را در فرآورده های غذایی و دارویی نیز استفاده می کنند و کاربردهای گسترده آن باعث شده هم صنایع بزرگ و هم صنایع کوچک نسبت به عرضه آن اقدام کنند.

خرید و فروش دستگاه دست دوم بسته بندی ارده

انواع دستگاه دست دوم بسته بندی ارده

دستگاه های بسته بندی ارده معمولا از گونه دستگاه های پرکن مایعات غلیظ است که برای بسته بندی این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه های پرکن مایعات غلیظ را می توان در انواع مختلفی تهیه کرد که عمده تفاوت آنها در ظرفیت بسته بندی دستگاه ها است. دستگاهی کوچک برای کسب و کارای کوچک تا متوسط مناسب است تا بتوانند پاسخگوی حجم بسته بندی آنها باشد و از طرفی هزینه های زیادی بابت دستگاه های بسته بندی نپردازند. این دستگاه ها گونه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نیز دارند که برای صنایع بزرگتر مناسب است.

قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی ارده

دستگاه های دست دوم بسته بندی ارده را می توان بر اساس ملاک هایی قیمت گذاری کرد. این معیارها در واقع استانداردهای لازم برای قیمت گذاری دستگاه های دست دوم است و بصورت عمومی در خرید هر نوع از دستگاه های دست دوم کاربرد دارد و مورد استفاده قرار می گیرد. در زیر به تعدادی از این عوامل خواهیم پرداخت و اثر آنها در قیمت گذاری را مشاهده خواهیم کرد.

برند دستگاه: یکی از شاخص های قیمت گذاری دستگاه های دست دوم بسته بندی برند سازنده دستگاه می باشد. برند های معتبر دستگاه های باکیفیت و بادوام تری را می سازند به همین جهت عمدتا باور مشتریان این است که این دستگاه ها برای مدتهای طولانی میتوانند در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار گیرند. کیفیت ساخت و البته استحکام و متریال باکیفیت استفاده شده در این دستگاه می تواند از عوامل مهم آن باشد.

ساعت کارکرد دستگاه: دیگر پارامتر مهم در ساخت دستگاه های بسته بندی استفاده از قطعات اصلی با کیفیت در دستگاه است تا بتوانند ساعت کارکرد بیشتری را داشته باشند. در هنگام خرید دستگاه دست دوم بسته بندی ارده به ساعت کارکرد دستگاه  مدت زمانی که زیر بار بوده را باید لحاظ کرد چرا که دستگاه های که از ساعت کارکرد آنها گذشته باشد نیاز است تا قطعات آنها تعویض شوند و ممکن است نسبت به دستگاه هایی که ساعت کارکرد کمتری داشته اند هزینه بیشتری را به شما تحمیل کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش: بی تردید در هنگام خرید دستگاه های دست دوم بسته بندی حتما گارانتی و خدمات پس از فروش آن را ملاحظه کنید تا مطمئن شوید فروشنده دستگاه خدمات لازم در هنگام تعمیرات را بتواند به شما ارائه دهد.

کیفیت دستگاه دست دوم بسته بندی ارده

شاخص های قیمت گذاری می تواند به عنوان شاخص های کیفیت دستگاه های دست دوم بسته بندی نیز مورد استفاده قرار گیرد. اما مهمترین شاخص قیمت گذاری دستگاه های دست دوم بسته بندی شرکت فروشنده دستگاه است. گشتا صنعت اصفهان به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات دستگاه های دست دوم  با دانش بومی و توان تجهیزاتی بسیار بالا، توانمند در بازسازی دستگاه ها مطابق اصول فنی است تا تمام ایرادات دستگاه را برطرف کرده و دستگاهی با کیفیت و استانداردهای لازم ارائه دهد.

کیفیت دستگاه بسته بندی ارده

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه های دست دوم بسته بندی ارده

گشتا صنعت اصفهان برای تمامی دستگاه های بسته بندی ضمانت بلند مدت قطعات و خدمات پس از فروش ارائه می کند. این ضمانت و خدمات پس از فروش بلند مدت حاکی از کیفیت بالای دستگاه های بسته بندی دست دوم است و دادن اطمینان به مشتریان که دستگاه های دست دوم را با بهترین کیفیت دریافت می کنند.

نصب و راه اندازی دستگاه های دست دوم بسته بندی ارده

دستگاه های دست دوم بسته بندی ارده پس ار خرید توسط مشتریان به محل کارگاه مورد نظر مشتریان انتقال داده شده تا عملیات نصب دستگاه به شیوه ای درست صورت گیرد. در این هنگام نیروهای متخصص گشتا صنعت اصفهان پس از نصب دستگاه، دستگاه را روشن می کنند تا عملکرد دستگاه را مورد ارزیابی قرار دند پس از آن اقدام به هماهنگ سازی دستگاه های بسته بندی می کنند تا عملکردی هماهنگ با سایر دستگاه ها در خطوط بسته بندی داشته باشند و تنظیمات لازم مربوط به آن را ارائه دهند.

مزایای دستگاه دست دوم بسته بندی ارده

یکی از مزایای دستگاه های بسته بندی دست دوم این است که می توان این دستگاه ها را برای خطوط بسته بندی ویژه سازی کرد بنابراین با سفارش مشتریان و البته توجه به سیستمی که دستگاه در آن قرار می گیرد می توان دستگاه دست دوم را ویژه سازی کرد تا عملکردی بیشتر از حالت نرمال داشته باشد.

سایر دستگاه های دست دوم بسته بندی مایعات غلیظ

مایونز

کچاب

عسل

آلوچه