گشتا صنعت اصفهان

خرید و فروش دستگاه و تجهیزات دست دوم بسته بندی آب معدنی

دستگاه بسته بندی نوشیدنی ها و مایعات رقیق

برای خرید و فروش دستگاه فرم زیر را تکمیل کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند

دستگاه بسته بندی آب معدنی دست دوم

یکی دیگر از دستگاه های بسته بندی دست دومی که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم دستگاه دست دوم بسته بندی آب معدنی است. این دستگاه در گروه دستگاه های دست دوم بسته بندی مایعات رقیق قرار می گیرد. دستگاه بسته بندی مایعات رقیق برای بسته بندی انواع نوشیدنی هایی که گرانرویی پایینی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه دست دوم نوشیدنی ها و مایعات رقیق علاوه بر صنایع غذایی در صنایع دارویی و شیمیایی کاربرد گسترده ای دارد به همین جهت درخواست برای خرید این دستگاه بسیار بالاست. دلیل دیگر خرید دستگاه های مایعات رقیق این است که می توان طیف گسترده ای از مایعات را با این دستگاه ها بسته بندی کرد. از طرفی دیگر خرید دستگاه های دست دوم بسته بندی مایعات رقیق برای بسیار ی از صنایع توجیه دارد چرا مزایایی را برای آنها خواهد داشت.

خط تولید آب آشامیدنی دست دوم

بسیاری وقتی اسم دستگاه های دست دوم بسته بندی آب معدنی می آید، به خطوط بسته بندی آب معدنی یا آب آشامیدنی فکر می کنند. در واقع دستگاه های آب معدنی دست دوم شامل دستگاه های پر کن بطری آب معدنی می شود که یک خط کامل پرکن دستگاه های را شامل می شوند که عبارتند از :

  • ذخیره‌ه‌سازی آب: خط تولید بسته بندی آب معدنی مخزنی دارد که پس از تصفیه، آب از طریق خطوطی آب به این مخزن هدایت می شود.
  • عملیات حرارتی: در دوجا از عملیات حرارتی استفاده می شود. اول در جایی که نیاز است فرآیند ضد میکروبی بر روی دستگاه انجام شود و دوم در بخشی که مواد بطری های پلاستیکی را به اشکال مختلف با ظرفیت های مختلف در می آورند.
  • پرکن: در این بخش با استفاده از دستگاه های مخصوص ریلی بطری ها از آب پر می شوند.
  • دربندی: دستگاه مخصوصی است که کار درب گذاری یا درب بندی بطری ها را انجام می دهد.
  • لیبل زنی: دستگاهی است کهر درج اطلاعاتی مانند تاریخ تولید و البته تاریخ انقضا را بر روی محصولات چاپ می کند که در واقع همان دستگاه های تاریخزن یا لیبل زن هستند که به روش خاصی بر روی سیستم سوار شده اند.
  • بسته بندی: در نهایت پس از بسته خروج بطری های آب معدنی دستگاه های شیرینگ پک کار بسته بندی بطری ها را در تعداد های مشخص انجام می دهد.

دستگاه دست دوم بسته بندی آب معدنی

مزایای استفاده از دستگاه دست دوم بسته بندی آب معدنی

دستگاه های دست دوم بسته بندی مایعات رقیق، مزایایی را برای مشتریان دارد از آنجمله که استفاده از دستگاه های دست دوم بسته بندی مایعات رقیق هزینه های جاری شرکت ها را پایین می آورند و از لحاظ اقتصادی استفاده از این دستگاه ها می تواند توجیه داشته باشد و سایر هزینه ها را برای توسعه بخش های مختلف کسب و کار خود استفاده کنند.

مورد دیگر که شاید جالب ترین مزیت استفاده از دستگاه های دست دوم بسته بندی باشد این است که این دستگاه ها را می توان با ویژه سازی برای خطوط بسته بندی خود مورد استفاده قرار داد که این موضوع را برای دستگاه های آکبند که بصورت استاندارد برای انجام یک کار خاص عرضه می شوند را نمی توان در نظر گرفت. ویژه سازی عبارت است از هر فرآیندی که بر روی دستگاه های دست دوم بسته بندی انجام می شود تا آنها را برای فعالیتی دیگر ا انجام چند فعالیت همزمان و یا برای بهره وری بیشتر آماده کرد. این موضوع از مزیت اقتصادی ویژه ای برای کارفرمایان برخوردار است.

قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی آب معدنی

دستگاه های دست دوم بسته بندی آب معدنی را می توان با استفاده از معیار های خاصی قیمت گذاری کرد. این معیارها شاخصی برای قیمت گذاری منصفانه است تا بتوانید دستگاهی مناسب با قیمت مناسب را خربداری کنید.

برند سازنده دستگاه: یکی از شاخص های قیمت گذاری دستگاه های دست دوم بند سازنده دستگاه می باشد. برندهای معتبر عمدتا دستگاه هایی با کیفیت بالا می سازند و این در حالی است که برند های نامعتبر کیفیت دستگاه هایی که می سازند پایین است. عمدتا دستگاه هایی را که از برند های معتبر خریداری می کنید استحکام و ساعت کارکرد بالاتری را دارند و در بلند مدت پاسخگویی نیازهای شما خواهد بود این دستگاه ها به دلیل استفاده از متریال با کیفیت و قوی پس از پایان عمر مفید اولیه قابل بازسازی و انجام فعالیت های بلند مدت هستند.

سطح بازسازی دستگاه: یکی دیگر از مواردی که بر قیمت دستگاه های دست دوم بسته بندی تاثیر میگذارد حجم بازسازی دستگاه یا میزان اصلاحاتی است که بر روی دستگاه ها انجام شده است. در فرآیند بازسازی دستگاه دست دوم بسته بندی آب معدنی ممکن است قطعات زیادی از دستگاه با قطعات آکبند جایگزین شوند و یا ممکن است دستگاه در بازسازی نیاز چندانی به تعمیر و تعویض قطعات نداشته باشد یا نهایتا با تعمیرات جزئی بتواند به خطوط تولید بازگردد. این مورد در قیمت دستگاه بسیار تعیین کننده است.

ویژه سازی دستگاه های دست دوم بسته بندی: یکی از دلایلی که دستگاه های دست دوم برای خطوط بسته بندی انتخاب می شود، این است که می توان فرآیند ویژه سازی خاصی بر روی آن انجام داد. در فرآیند ویژه سازی دستگاه را با آرایش و چیدمان خاصی و یا حتی با اضافات و حذفیات و تغییرات در ساختار اصلی دستگاه، آن را برای فرآیندی بهینه تر و البته انجام کاری خاص تر آماده می کنند.

گارنتی و خدمات پس از فروش: وجود گارنتی و خدمات پس از فروش برای دستگاه های بسته بندی می تواند یکی از گزینه های مهم در نظر مشتریان باشد. عمدتا شرکت هایی که معتبر هستند برای دستگاه های بسته بندی دست دوم گارانتی و خدمات پس از فروش بلند مدت در نظر می گیرند.

دستگاه دست دوم بسته بندی آب معدنی

نصب و راه اندازی دستگاه آب معدنی دست دوم

پس از فروش دستگاه بسته بندی آب معدنی دست دوم، یکی از خدماتی که گشتا صنعت اصفهان به مشتریان ارائه می دهد نصب و راه اندازی دستگاه های بسته بندی دست دوم در محل مشتری است. پس از فروش دستگاه بسته بندی آب معدنی دست دوم متخصصان گشتا صنعت اقدام به راه اندازی آن در محل مورد نظر مشتری می کنند و بعد از آن دستگاه را فعال کرده تا عملکرد دستگاه را در خطوط بسته بندی مورد برسی قرار داده و تنظیمات لازم را برای آن انجام دهند.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه بسته بندی آب معدنی دست دوم

یکی از خدماتی که گشتا صنعت اصفهان به مشتریان ارائه می دهد، گارنتی و خدمات  پس از فروش دستگاه های دست دوم است. به دلیل بازسازی و ساخت با کیفیتی که گشتا صنعت اصفهان بر روی دستگاه های دست دوم انجام می دهد با اطمینان گارانتی دستگاه ها را به مشتریان ارائه می دهد. از طرفی با ارائه خدمات پس از فروش دستگاه های بسته بندی دست دوم این امکان را برای مشتریان فرآم آورده است تا با خیال راحت نسبت به خرید دستگاه های دسته بندی دست دوم اقدام کنند.

سایر دستگاه های بسته بندی دست دوم مایعات رقیق