گشتا صنعت اصفهان

خرید و فروش دستگاه دست دوم بسته بندی کیک و کلوچه

دستگاه دست دوم بسته بندی صنایع آردی

برای خرید و فروش دستگاه فرم زیر را تکمیل کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند

دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه دست دوم

دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه دست دوم از گروه دستگاه دست دوم صنایع آردی است و از دستگاه های پر تقاضا و البته بسیار پرکاربردی است که توسط بسیاری از افراد برای بسته بندی کیک و کلوچه خانگی و البته توسط کارگاه های شیرینی پزی برای بسته بندی انواع کیک و کلوچه استفاده می شود. این دستگاه ها در مقیاسهای بزرگ صنعتی نیز قابل استفاده هستند و در انواع اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی به بازار عرضه می شوند. برای استفاده از هر یک از این دستگاه ها حتما با کارشناسان گشتا صنعت اصفهان تماس گرفته تا بتوانید بهترین دستگاه را که مناسب سطح تولید شماست را با نظر مشاوران و کارشناسان انتخاب کنید.

مزایای استفاده از دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه دست دوم

در استفاده از دستگاه های دست دوم بسته بندی کیک و کلوچه مزایای زیادی وجود دارد تا افرادی که بصورت سنتی فعالیت می کنند بتوانند از این دستگاه ها برای تجاری سازی و پیشبرد فعالیت های خود استفاده کنند. 

حجم بسته بندی بالای محصولات باعث می شود تا بتوان تولید را برای کسب درامد بیشتر بالابرد. از طرفی با استفاده از دستگاه های بسته بندی می توان موازین بهداشتی را برای بسته بندی رعایت کرد و محصولی سالم با بسته بندی مقبول را برای مشتریان ارائه داد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از دستگاه های بسته بندی این است که با کیفیت بالای بسته بندی می توان محصولات را برای مدت زمان بیشتری با کیفیت بالا نگه داشت و آن را برای انواع صارات به نقاط دیگر مهیا کرد. مورد دیگر که از مزایای دستگاه های بسته بندی کیک و کلوچه دست دوم است قیمت پایین این دستگاه  است که همگام می توانند از این دستگاه استفاده کنند.

قیمت دستگاه بسته بندی  کیک و کلوچه دست دوم

دستگاه های بسته بندی کیک و کلوچه دست دوم بسته به اینکه اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک و یا دستی باشد قیمت های متفاوتی دارد اما نکته کار اینجاست که تمامی این دستگاه ها قیمتی بسیار پایین تر از دستگاه های نو دارند و این از مزایایی است که به تمام کسانی که توان خرید دستگاه های نو را ندارند امکان این را می دهد تا بتوانند، دستگاهی با کیفیت بالا و البته با  قیمت پایین را داشته باشند.

برای اطلاع از قیمت دستگاه های دست دوم بسته بندی فرم بالا را پر کنید و مشخصات دستگاه های مورد درخواست خود را بنویسید، کارشناسان گشتا صنعت اصفهان در اولین فرصت با شما تماس واهند گرفت.

کیفیت دستگاه های دست دوم بسته بندی کیک و کلوچه

جای هیچ بحثی نیست که گشتا صنعت اصفهان ارائه دهنده بهترین دستگاه های بسته بندی در کشور است. دستگاه های بسه بندی دست دوم کیک و کلوچه از دستگاه هایی هستند که بنا بر اصول مهندسی و بازسازی ویژه مجددا برای استفاده در خطوط بسته بندی آماده می شوند. این دستگاه ها در فرآیندی قدم به قدم و البته با طرح و نقشه و گذراندن تست های سلامت قطعات، تمامی ایرادات آنها برطرف شده و پس از تایید واحد مهندسی برای استفاده در خطوط بسته بندی عرضه می گردند.

گارانتی و ضمانت بلند مدت دستگاه دست دوم بسته بندی گشتا صنعت اصفهان

گشتا صنعت اصفهان با اطمینان و دقت بسیار بالایی دستگاه های دست دوم را برای استفاده مجدد در خطوط تولید عرضه می کند. با توجه به بازسازی این دستگاه ها در سطح کیفیت بسیار بالا، گشتا صنعت اصفهان برای تمامی دستگاه ها خدمات پس از فروش بلند مدت و البته گارانتی  قطعات را به مشتریان گرامی ارائه می دهد.

نصب و راه اندازی دستگاه های دست دوم 

دستگاه های بسته بندی کیک و کلوچه دست دوم پس از خرید توسط مشتریان، برای نصب و راه اندازی در محل مورد نظر مشتری توسط متخصصین گشتا صنعت اصفهان آماده می شود. با این کار دستگاه های دست دوم بسته بندی کیک و کلوچه با دقت و اصول کیفی نصب و پس از آن وارد خطوط تولید می شوند در این مرحله از دستگاه ها تست و ارزیابی لازم به وجود می آید تا بتواند کیفیت و دقت دستگاه و البته سلامت آن را در حضور مشتری برسی کنند.

سایر دستگاه های بسته بندی صنایع آردی

ویفر

نان

ماکارونی

گز و سوهان

کیک لایه ای

بیسکویت