دستگاه بسته بندی نقل

دستگاه بسته بندی نقل

دستگاه بسته بندی نقل از دستگاه های بسته بندی است که هم بصورت تک عددی و هم بصورت وزنی برای بسته بندی این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا شیرینی جات مانند نقل را یا در بسته بندی های وزنی مثلا یک کیلوگرم یا کمتر و یا بصورت تک عددی بسته بندی می کنند به هر حال با توجه به اینکه استراتژی بازاریابی برای عرضه محصول به بازار چه می تواند باشد دستگاه بسته بندی متفاوتی هدف کار در خط تولید قرار می گیرد.

یکی از فراورده های صنایع غذایی و شیرینی، نقل است که بصورت سنتی در ایران تولید می شود و محبوبیت بالایی در بین مردم دارد تا حدی که بسیاری نقل را بجای قند استفاده میکنند. محبوبیت این شیرینی سنتی ایرانی بیشتر از آنجا می آید که بسیاری از تولید کنندگان نقل آن را با بادام، پسته، کشمش، نخود و سایر آجیل ها مغز پر کرده و استفاه از هل و گلاب در تولید آن نیز بسیار آن را خوشمزه کرده از طرفی ترکیبات مقوی و طبیعی آن باعث شده که توجه بسیاری را به خود جلب کند.

از این رو بسته بندی نقل برای ارائه این محصول چه در داخل کشور و چه در خارج کشور بسیار مهم است. بنابراین دستگاه بسته بندی نقل برای صنایع و کارگاه هایی که در زمینه بسته بندی شیرین های سنتی کار می کنند بسیار مهم و ضروری است.

جهت آگاهی از قیمت دستگاه، خرید و یا کسب مشاوره رایگاه با شماره 09131197055 تماس حاصل نمایید.

دستگاه بسته بندی نقل

بسته به اینکه ما بخواهیم نقل را بصورت تک عددی و یا در بسته های با اوزان 500 گرم تا 2 کیلوگرم بسته بندی کنیم از دستگاه های بسته بندی مختلفی استفاده می کنیم که عبارتند از:

  1. دستگاه بسته بندی توزین دار
  2. دستگاه بسته بندی پر کن
  3. دستگاه پیلوپک

حال بصورت مختصر هر یک از این دستگاه ها و کاربردهای آنها را مورد بررسی قرار می دهیم.

1) دستگاه بسته بندی نقل توزین دار

به هریک از انواع ماشین آلات بسته بندی که موجب قرار گیری حجم یکسانی از محصول در داخل بسته ای مشخص می شود و این رویه را برای تمامی بسته های به صورت یکسان انجام می دهد، دستگاه بسته بندی توزین دار می گویند.
تمامی انواع دستگاه های بسته بندی توزین دار از ترازو های فوق حساس برخوردارند که به محض رسیدن وزن به میزان تعیین شده، اقدام به تخلیه و ریخت در پاکت می کنند. عمل پر کردن در داخل بسته های مورد نظر با دقت بسیار بالایی صورت می گیرد تا توزیع کاملا دقیق صورت گیرد. این دستگاه را می توانم به عنوان دستگاه بسته بندی نقل در کارگاه های متوسط و بزرگ مورد استفاده قرار داد.

برای بسته بندی نقل می توانیم آنها را در بسته های 200 گرمی تا 1 کیلوگرمی و البته ظرفیت های بالاتر 5 و 10 کیلوگرمی نیز امکان پذیر است، بسته بندی کرده و مورد استفاده قرار دهیم. برای بسته بندی در این موارد فقط کافیست ترازو یا واحد توزین دستگاه را بر روی وزن مورد نظر خود تنظیم کرده تا بسته بندی در همان اوزان برای ما صورت پذیرد.

خرید دستگاه بسته بندی توزین دار

2) دستگاه بسته بندی نقل پرکن

اگر به نام این دستگاه دقت کنید به راحتی به ماهیت و کارایی آن پی خواهید برد. در حالت کلی از ماشین آلات پرکن برای پر کردن ظروف بسته بندی از مواد و محصول مورد نظر استفاده می شود. موادی که برای بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرند در دو دسته سیالات و جامدات تقسیم می شوند.

هریک از این دسته ها خود در حالات مختلفی تعریف می شوند که برای هریک از این حالات یک دستگاه پرکن متفاوت طراحی شده است. به عنوان مثال مایع ها بر مبنای میزان غلظت با ویسکوزیته تقسیم بندی می شوند که در گروه های مایع های غلیظ و رقیق قرار می گیرند. برای هریک از حالات گفته شده یک ماشین پرکن بخصوص طراحی شده است. در خصوص جامدات نیز به همین صورت می باشد و بر مبنای حالت مواد جامد، دستگاه های مختلفی تعیین شده اند. ما در طول مقاله هریک از این بخش ها را به صورت کاملا تخصصی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

برای استفاده از دستگاه پر کن فقط کافیست کیسه را جلوی دستگاه قرار داده و با پدال حجم مشخص را به درون کیسه تخلیه کنیم. البته باید توجه داشته باشید دستگاه های پر کن بصورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک به بازار عرضه می شوند و شما متناسب با نیاز خود می توانید از این دستگاه ها استفاده کنید.

دستگاه بسته بندی نقل پر کن در انواع کوچک و خانگی تا صنعتی تولید و به بازار عرضه می شوند و بسته به اینکه ظرفیت تولید ما چقدر است می توانیم از بین آنها انتخاب کنیم توصیه ما به شما این است برای خرید دستگاه بسته بندی نقل پرکن حتما با مشاوران گشتا صنعت اصفهان تماس گرفته تا بتوانید بهترین محصول را که متناسب با کار شماست را انتخاب کنید.

قیمت دستگاه بسته بندی توزین دار

3) دستگاه بسته بندی پیلوپک

پیلوپک (بالشی یا بالشتکی) یک نوع دستگاه بسته بندی با ظرفیت بسته بندی قطعه ای قوی و مناسب برای بسته بندی مواد غذایی و غیر غذایی است. دستگاه بسته بندی قطعه ای عمودی توسط یک مبدل دو فرکانسه کنترل می شود. همین امر باعث صرفه جویی در وقت و فیلم در آن واحد می شود.

رابط کنترل ماشین و عملکرد تشخیص خودکار حین عمل تصویب می شود و خرابی تجهیزات در یک نگاه مشخص است. از آنجا که سیستم کنترل دستگاه بسته بندی بالشتکی دارای نرم افزار پیشرفته دیجیتال برای کنترل است، برای تکنسین بهتر است که عملکرد دستگاه پیلوپک را تنظیم کند. تنظیم صحیح دستگاه بسته بندی بالشتکی می تواند سرعت و عملکرد را بهبود بخشد.

اگر قصد داشته باشیم نقل را بصورت دانه دانه یا تک عددی بسته بندی کنیم باید از دستگاه پیلوپک برای بسته بندی استفاده کنیم. مزیت این روش فروش بالا، قرار نگرفتن نقل در معرض رطوبت و سایر عوامل باعث می شود ماندگاری و بهداشت بالایی برای محصول وجود داشته باشد.

دستگاه بسته بندی نقل پیلوپک

قیمت و خرید دستگاه بسته بندی نقل

برای خرید حتما با گشتا صنعت اصفهان به شماره های مندرج در سایت تماس گرفته تا همکاران ما علاوه بر راهنمایی شما برای بهترین خرید از قیمت روز دستگاه ها شما را با خبر کنند. علت نوسانات دائم قیمت دستگاه، نوسان در نرخ ارز است.

دستگاه های جانبی

می توانیم از دستگاه های تکمیلی برای خط تولید استفاده کنیم. دستگاه بسته بندی نقل در انواع مختلفی عرضه می شد که این دستگاه ها صرفا دستگاه بسته بندی نقل هستند. برای درج تاریخ بر روی محصولات و همچنین دوخت پاکت ها نیاز به دستگاه های تاریخزن و دستگاه دوخت می باشیم تا خط تولید و بسته بندی نقل کامل شود.

سخن پایانی

پیش از خرید دستگاه مناسب برای کسب و کار شما حتما با گشتا صنعت اصفهان تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان خرید و اطلاع از قیمت روز دستگاه ها در هزینه و زمان خود نیز بواسطه مشاوره با نیروهای متخصص صرفه جویی کنید. مزیت بسیار عالی گشتا صنعت اصفهان ضمانت بلند مدت به همراه خدمات پس از فروش در سراسر ایران است.

جهت آگاهی از قیمت دستگاه، خرید و یا کسب مشاوره رایگاه با شماره 09131197055 تماس حاصل نمایید.

بیشتر بدانید : دستگاه بسته بندی کاپوچینو

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *