مرجع خرید ماشین آلات صنعتی دستگاه و تجهیزات صنعتی | گشتا صنعت اصفهان

031-33878681

دستگاه بسته بندی خرما

جستجو

اطلاعات تماس

ساعات کاری

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

شنبه--------- 8:00 تا 16:00

یک شنبه------ 8:00 تا 16:00

دو شنبه------- 8:00 تا 16:00

سه شنبه------ 8:00 تا 16:00

چهار شنبه----- 8:00 تا 16:00

پنج شنبه------ 8:00 تا 14:00

تعمیر انواع جت پرینتر
تعمیر انواع جت پرینتر
دستگاه بسته بندی کاپوچینو
دستگاه بسته بندی کاپوچینو
تفاوت تاریخزن حرارتی با دستگاه تاریخزن دستی و پدالی
تفاوت تاریخزن حرارتی با دستگاه تاریخزن دستی و پدالی
نماد حلال چه تاثیری بر انتخاب مصرف کنندگان دارد؟
نماد حلال چه تاثیری بر انتخاب مصرف کنندگان دارد؟
بسته بندی و مکان نگه داری آبلیمو چه تاثیری بر روی کیفیت آن دارد؟
بسته بندی و مکان نگه داری آبلیمو چه تاثیری بر روی کیفیت آن دارد؟
استفاده از نانو تکنولوژی در بسته بند مواد غذایی (بخش سوم : نانو مواد)
استفاده از نانو تکنولوژی در بسته بند مواد غذایی (بخش سوم : نانو مواد)
استفاده از تکنولوژی نانو در بسته بندی مواد غذایی( بخش دوم)
استفاده از تکنولوژی نانو در بسته بندی مواد غذایی( بخش دوم)
استفاده از نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذایی
استفاده از نانو تکنولوژی در صنعت بسته بندی مواد غذایی
بسته بندی ماهی و میگو، کارآفرینی در صنعت شیلات
بسته بندی ماهی و میگو، کارآفرینی در صنعت شیلات
چگونه در صنعت بسته‌بندی ارزش افزوده ایجاد کنیم؟
چگونه در صنعت بسته‌بندی ارزش افزوده ایجاد کنیم؟
دستگاه بسته بندی خرما

خرما یکی از مقوی‌ترین مواد خوراکی است که در سراسر جهان از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. خوشبختانه کیفیت و راندمان تولید خرما در کشور ما در سطحی است که ایران همواره یکی از سه تولید کنندۀ برتر خرما در جهان بوده است. به همین دلیل خرما از بازار صادراتی بسیار پررونقی برخوردار است و یکی از مهم‌ترین شاخص‌های رقابت در بین صادرکنندگان خرما در سراسر جهان، موضوع بسته بندی آن می‌باشد. به دلیل همین حساسیتی که بسته بندی خرما دارد، دستگاه‌ های بسته بندی خرما نیز از اهمیت بالایی برخوردارند.

اگر می‌خواهید با دستگاه های بسته بندی خرما آشنا شوید، این مقاله تخصصی که به وسیله تیم بازرگانی و فنی شرکت ماشین آلات صنعتی گشتا صنعت اصفهان نوشته شده است را با دقت مطالعه کنید.

جهت استعلام قیمت انواع دستگاه بسته بندی خرما، خرید و یا کسب مشاوره رایگان با شماره 09131197055 تماس نمایید.

دستگاه بسته بندی خرما چیست؟

دستگاه بسته بندی خرما یکی از قوی‌ترین ماشین آلات مورد استفاده در صنعت بسته بندی است که از آن برای بسته بندی خرما در ابعاد مختلف استفاده می‌شود.

دستگاه بسته بندی خرما چیست؟

معمولاً از دستگاه بسته بندی خرما می‌توان برای بسته بندی محصولات مشابه دیگر مثل انواع شکلات، آجیل، تنقلات، نبات نی‌دار و سایر محصولات در فصولی که خرما وجود ندارد، استفاده کرد.
دستگاه بسته بندی خرما دارای عملکرد بالا و توانایی تنظیم برای بسته‌های مختلف می‌باشد.

سامانه PLC با مکانیک ساده و چشم فتوسل، از جمله آپشن‌های عمده در دستگاه بسته بندی خرما هستند که امکان بسته بندی محصول به صورت پیلوپک (دو طرف دوخت را به همراه دارند).

مزایای دستگاه بسته بندی خرما

  1. تنوع گستردۀ دستگاه های بسته بندی خرما
  2. هزینۀ پایین راه اندازی دستگاه بسته بندی خرما در هر فضا و با هر امکانات و هزینه
  3. امکان تولید بسته بندی‌های متنوع برای بازارهای متعدد

انواع بسته بندی خرما

انواع بسته بندی خرما

بر اساس نوع محصول و سطح کیفی آن و همچنین بازار مخاطب، می‌توانید از بسته بندی‌های مختلف برای خرما استفاده کنید. از جمله بسته بندی های مهم برای خرما عبارتند از:

۱) بسته بندی وکیوم خرما

در بسته بندی وکیوم خرما که از جذابیت صادراتی خوبی نیز برخوردار است، وزن های مختلف خرما در بسته های سلفونی مخصوص قرار می‌گیرند و سپس با مکش و تخلیۀ هوای داخل بسته بندی، محصول به صورت وکیوم درمی‌آید. بدین ترتیب حجم بسته کاهش چشمگیری پیدا می‌کند؛ که اتفاقاً در شرایط صادراتی از اهمیت زیادی برخوردار است.

تمامی رول کاری این سبک با دستگاه وکیوم بسته بندی انجام می شود که در انواع و طرح های متنوعی در سایت گشتا صنعت موجود می باشد. هریک از ماشین آلات وکیوم قابلیت و امکان بسته بندی خرما با بهترین کیفیت را دارد.

۲) بسته بندی سلفونی خرما

خرما های خشک و نیمه خشک می‌توانند با استفاده از دستگاه بسته بندی توزین دار که ترازوی دیجیتالی بسیار دقیق دارد به صورت سلفون بسته بندی شوند. این دستگاه ها قابلیت بسته بندی مواد خوراکی گرانولی دیگر مثل انواع آجیل، خشکبار و حبوبات را نیز دارند.

۳) بسته بندی شیرینگی خرما

در بسته بندی خرما به روش شیرینگ پک، جعبه‌های خرما در ابعاد و انواع مختلف مثل ظرف یک‌بار مصرف، کارتن، قوطی و …، پس از عبور از تونل شیرینگ تبدیل به بسته بندی‌های شیرینگی خرما می‌شوند. دستگاه شیرینگ خرما می‌تواند به صورت شیرینگ کابینی و شیرینگ تونلی طراحی و ساخته شود.

۴) بسته بندی جعبه ای خرما

دستگاه بسته بندی جعبه‌ای خرما می‌تواند خرماهای فله را در وزن های ۵ تا ۲۰ کیلوگرم بسته بندی کند. این دستگاه می‌تواند در دو مدل تک توزین و دو توزین طراحی و ساخته شود و در سایر فصول می‌تواند برای بسته بندی انواع مواد گرانولی در وزن‌های حداقل یک کیلوگرمی مورد استفاده قرار گیرد.

۵) بسته بندی کارتنی خرما

بسته بندی کارتنی خرما این قابلیت را دارد که محصول خرما را در وزن‌های ۵ تا ۲۰ کیلوگرمی و با استفاده از دستگاه‌های تک توزین و دو توزین بسته بندی نماید. این دستگاه نیز مثل دستگاه بسته بندی جعبه ای خرما امکان بسته بندی مواد خوراکی گرانولی خشک در سایر فصول را دارد.

۶) بسته بندی تک دانه ای خرما

یکی دیگر از روش‌های امروزی و نوین بسته بندی خرما که به ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان و مناسبت های مذهبی از سوی هتل ها و هیأت‌های مذهبی سفارش داده می‌شود، دستگاه بسته بندی تک دانه خرما است. این نوع بسته بندی از رونق بسیار زیادی برخوردار است. در این دستگاه خرما به صورت پیلوپک یعنی دو طرف دوخت بسته بندی می شود که ظاهری شبیه به شکلات پیدا می‌کند.

۷) بسته بندی فویل سیل خرما

برای این نوع بسته بندی خرما از ظروف یک‌بار مصرف استفاده می‌شود. بدین ترتیب که خرما در داخل ظرف قرار گرفته و سپس درب آن به وسیله دستگاه سیل ظروف فویل سیل بسته می‌شود. از مزیت‌های عمده این دستگاه، انعطاف پذیری آن در مقابل قالب‌های مختلف ظروف می‌باشد.

۸) بسته بندی قوطی خرما

بسته بندی خرما در قوطی نیز یکی دیگر از بسته بندی‌هایی است که در بازارهای صادراتی از جذابیت بالایی برخوردار می‌باشد. معمولاً برای بسته بندی خرما به این روش، از ظروف استوانه‌ای، پلاستیکی، فلزی یا … استفاده می‌شود. ابتدا ظروف به وسیله نوار نقاله در زیر نازل قرار می‌گیرند و با توجه به مقدار برنامه ریزی شده، خرما به داخل ظروف ریخته شده و بسته بندی می‌شود.

مراحل مختلف فرآیند بسته بندی خرما

مراحل مختلف فرآیند بسته بندی خرما

برای بسته بندی خرما به روش صنعتی باید سلسله مراحل مختلفی طی شود که این مراحل عبارتند از:

  1. شست و شو و سورتینگ خرما
  2. خشک کردن خرما
  3. ضدعفونی کردن و تزریق گاز به خرما
  4. گردگیری یا پولیش زدن خرما
  5. پارافین زدن به خرما
  6. بازبینی و سنجش کیفیت چشمی
  7. دستگاه توزین خرما
  8. بسته بندی خرما
  9. دستگاه شیرینگ پک خرما

توجه داشته باشید که مجموعه دستگاه‌های فوق هر چند از هزینه نسبتاً بالایی برخوردارند، اما در مجموع باعث کاهش چشمگیر هزینۀ نیروی انسانی و سایر هزینه‌های جانبی می‌شود.

قیمت دستگاه بسته بندی خرما

قیمت دستگاه های بسته بندی خرما نیز مثل تمامی دستگاه های بسته بندی مواد غذایی از یک سری شرایط و عواملی برخوردار است که از جملۀ آنها می‌توان به نوع بسته بندی مورد نظر، تناژ مورد انتظار برای تولید، میزان مصرف انرژی، نوع دستگاه، نوع بسته بندی و عوامل فصلی اشاره کرد.

قیمت دستگاه بسته بندی خرما

همان‌طور که می‌دانید، در آستانه برخی از اعیاد و مراسم مذهبی مصرف خرما افزایش چشمگیری پیدا می‌کند که به تبع آن تقاضا برای طراحی و ساخت دستگاه بسته بندی خرما نیز بالا می‌رود.

سخن پایانی

از آن‌جا که خرما یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی کشور ما به حساب می‌آید، لذا عرضۀ با کیفیت خرما و مصرف کننده نهایی از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در واقع نوع و کیفیت بسته بندی خرما جزء شاخص‌های مزیت رقابتی در این زمینه به حساب می‌آیند.

حالا که با دستگاه های بسته بندی خرما آشنا شدید، می‌توانید برای راه اندازی کارگاه های بسته بندی خرما در مقیاس خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی به تیم فنی شرکت گشتا صنعت اصفهان مراجعه کنید و پس از دریافت مشاوره‌های رایگان از آنان، کل فرایند طراحی، ساخت، نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش دستگاه بسته بندی خرما را به این شرکت واگذار کنید و از یک بنگاه تولیدی و بسته بندی سودآور برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *