گشتا صنعت اصفهان

031-33878681

گشتا صنعت اصفهان

خرید و فروش دستگاه و تجهیزات دست دوم بسته بندی کمپوت

دستگاه بسته بندی صنایع کنسروی

برای خرید و فروش دستگاه فرم زیر را تکمیل کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند

دستگاه بسته بندی کمپوت دست دوم

دستگاه بسته بندی کمپوت دست دوم از دستگاه های بسته بندی دست دوم صنایع کنسروی است که برای بسته بندی انواع مواد غذایی ، دارویی و حتی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. فارغ از محصولی که می خواهیم بصورت کمپوت بسته بندی شود علت اصلی استفاده از این نوع بسته بندی ماندگاری بلند مدت محصول آن به خصوص مواد غذایی و دارویی است. از طرفی دیگر جابجایی این نوع از محصولات و حمل و نقل آن بسیار راحت است و اطمینان انتقال بیشتری را برای مشتریان فرآهم می آورد.

دستگاه های بسته بندی دست دوم کمپوت بسته به اینکه بخواهیم چه نوع از محصول را در آن بسته بندی کنیم تفاوت هایی را با همدیگر دارند اما ساختار آنها بصورت کلی یکسان است.

برای استفاده از دستگاه های بسته بندی کمپوت حتما در زمان خرید مشخص کنید که چه محصولی را می خواهید با آن بسته بندی کنید تا بتوانید دستگاهی را مناسب و متعادل با شرایط محصول برای عرضه به بازار انتخاب کنید.

مزایای استفاده از دستگاه دست دوم بسته بندی کمپوت

استفاده از دستگاه بسته بندی دست دوم کمپوت مزایایی را برای کارفرمایان و صاحبان کسب و کار دارد از آنجمله اینکه هزینه دستگاه های دست دوم بسته بندی کمپوت از دستگاه های بسته بندی آکبند بسیار کمتر است، این ویژگی باعث می شود تا شما بتوانید بخشی از هزینه ها را برای توسعه کارگاه در نظر بگیرید و تولید صنعتی را با هزینه ای کمتر آغاز کنید. 

مزیت دیگر دستگاه های دست دوم بسته بندی کمپوت امکان ویژه سازی آنهاست این ویژگی به صاحبان کارگاه اجازه می دهد تا بتوانند دستگاه ها را برای موارد خاصی و یا ایجاد هماهنگی بیشتر با دستگاه های موجود در خطوط بسته بندی تغییر دهند. این تغییرات ممکن است کوچک و یا در ابعاد ساختاری دستگاه باشد.

دستگاه دست دوم بسته بندی کمپوت

قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی کمپوت

قیمت دستگاه های بسته بندی دست دوم کمپوت بنا بر عوامل مختلفی تعیین می شود که برخی از این عوامل عبارتند از :

  • برند تولید کننده دستگاه های بسته بندی: اینکه چه شرکت یا برندی دستگاه های بسته بندی را می سازد می تواند تعیین کننده قیمت و کیفیت دستگاه های بسته بندی باشد. عمدتا برندهای معتبر دستگاه های بسته بندی باکیفیتی را می سازند که ساعت کارکرد بیشتر و البته قابلیت بازسازی بالاتری را دارند و در طول چند دهه کار کردن معمولا می توانند با بازسازی جزئی یا کلی در خطوط بسته بندی مورد استفاده قرار گیرند لذا محصولات برند معمولا نسبت به دستگاه هایی با برند های متفرقه، قیمت بیشتری دارند.
  • سطح بازسازی دستگاه: اینکه دستگاه های دست دوم بسته بندی تا چه اندازه نیاز به بازسازی دارند از عوامل قیمت گذاری دستگاه های بسته بندی محسوب می شود. برخی از دستگاه ها نیاز به بازسازی کلی و برخی دیگر نیاز به بازسازی جزئی با هزینه های کمتر دارند.
  • گاراتی و خدمات پس از فروش: یکی از مواردی که حتما در هنگام خرید دستگاه های دست دوم بسته بندی باید به آن توجه کنید گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه های دست دوم بسته بندی است.

نصب و راه اندازی دستگاه کمپوت دست دوم

یکی دیگر از دلایل مهم خرید دستگاه های دست دوم از گشتا صنعت اصفهان ارائه خدمات نصب و راه اندازی دستگاه های دست دوم بسته بندی در محل مورد نظر مشتریان است تا دستگاه ها با دقت کامل و البته شرایط و هماهنگی مناسب با سایر دستگاه ها در وضعیت مطلوب قرار گیرد. اگر مشتریان تمایل به ویژه سازی دستگاه را داشته باشند در این مرحله در کار ویژه سازی بر روی دستگاه های بسته بندی کمپوت انجام خواهد شد.

گارانتی و خدمات پس ازفروش دستگاه بسته بندی کمپوت دست دوم

از نکات مهمی که در هنگام خرید دستگاه های دست دوم بسته بندی باید به آن توجه کرد این است که دستگاه های دست دوم را از چه شرکتی خریداری می کنید.گشتا صنعت اصفهان به عنوان معتبرترین ارائه دهنده دستگاه های بسته بندی در کشور با ضمانت بلند مدت قطعات و خدمات پس از فروش از مطمئن ترین مسیر خرید دستگاه های دست دوم باکیفیت است.

سایر دستگاه های بسته بندی دست دوم صنایع کنسروی

خرید و فروش تجهیزات دست دوم صنایع کنسروی-رب

رب

تن ماهی