گشتا صنعت اصفهان

031-33878681

گشتا صنعت اصفهان

خرید و فروش دستگاه و تجهیزات دست دوم بسته بندی کالباس

دستگاه بسته بندی صنایع پروتئینی

برای خرید و فروش دستگاه فرم زیر را تکمیل کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند

دستگاه بسته بندی کالباس دست دوم

یکی دیگر دستگاه هایی که برای بسته بندی مواد پروتئینی مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه بسته بندی کالباس است. این دستگاه یکی از دستگاه های دست دوم بسته بندی صنایع پروتئینی است و بصورت ویژه برای بسته بندی کالباس در اشکال مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کالباس را معمولا بصورت بسته بندی های لوله ای با قطر های مختلف و در وزن های مختلف تولید می کنند. بیشتر خریداران کالباس در این اشکال سوپرمارکت ها و پروتئینی ها در سطح شهر هستند که در وزن های مورد نیاز مشتریان به آنها می فروشند. اما در سالهای اخیر با گونه هایی از بسته بندی های دیگر روبه رو هستم که کالباس را بصورت قطعات چند تایی در بسته بندی هایی مدرن و در وزن های کمتر در اختیار مشتریان قرار می دهند. 

دستگاه های بسته بندی کالباس برای بسته بندی در حجم تولیدات مختلف به بازار عرضه می شوند. این دستگاه های در انواع اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی مورد استفاده قرار می گیرند.

کالباس فرآورده است که ترکیبات آن از پایه گوشت است و با درصد ترکیب های مختلف تولید می شوند. در دستگاه های بسته بندی کالباس گوشت گاو یا گوشت مرغ را چرخ می کنند و در دستگاهی میریزند، سپس به میزان دلخواه انواع مختلف ادویه به آن افزوده می شود، گاهی در کالباس ترکیبات گیاهی دیگری از جمله سیر نیز استفاده می کنند و ممکن است حتی مغزه هایی مانند پسته و سایر انواع دیگر آن را در ترکیب مواد بریزند تا محصولی متفاوت را داشته باشند.

با توجه به نحوه تولید کالباس این امکان برای بسیاری از افراد فرآهم است که برای تولید آن اقدام کنند. از طرفی دیگر وجود دستگاه های دست دوم بسته بندی برای این نوع از محصولات خرید و در دسترس بودن آن را راحت کرده است تا افراد بتوانند این محصولات را تولید کنند.

دستگاه دست دوم بسته بندی کالباس

مزایای استفاده از دستگاه دست دوم بسته بندی کالباس

دستگاه دست دوم بسته بندی کالباس از لحاظ اقتصادی کسب و کار را با مزایای هزینه کمتر راه اندازی روبه رو می کند. این ویژگی باعث می شود که امکان تولید انبوه این محصول در اختیار همه قرار بگیرد و با هزینه ای کمتر بتوان دستگاهی را با ویژگی های قوی در اختیار داشت.

یکی دیگر از مزایای دستگاه های دست دوم بسته بندی امکان ویژه سازی آنهاست. این دستگاه ها را می توان با هزینه ای کمتر برای انواع مختلفی از فعالیت ها ویژه سازی کرد این امکان می تواند بهره وری بیشتری را برای کارفرمایان داشته باشد.

قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی کالباس

برای قیمت گذاری دستگاه های دست دوم بسته بندی می توان از فاکتورهایی استفاده کرد که تا حد زیادی مبنای قیمت گذاری در این دستگاه ها را شامل می شود که برخی از این فاکتورها عبارتند از:

برند سازنده دستگاه: برند های سازنده دستگاه های بسته بندی یکی از عوامل قیمت گذاری این دستگاه ها محسوب می شوند. دلیل عمده آن اینست که برند های معتبر دستگاه هایی را با استحکام بالا تولید می کنند که می تواند برای مدت طولانی مورد استفاده قرار گیرد. به یک معنا ساعت کارکرد این دستگاه ها بالا هستند. از طرفی دیگر دستگاه هایی را که برند های معتبر تولید می کنند قابلیت بازسازی و کارکردن بر روی دستگاه را دارد و می توان مجددا با اصلاحاتی آنها را وارد خطوط تولید کرد.

سطح بازسازی مورد نیاز: اینکه تا چه اندازه دستگاه نیاز به بازسازی دارد از فاکتورهای قیمت گذاری دستگاه محسوب می شود. معمولا در زمان بازسازی دستگاه هایی که نیاز به بازسازی زیادی دارند و یا تعویض قطعات آن صورت می گیرد در نهایت خروجی آن ممکن است با قیمت بیشتری باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش: دستگاه های بسته بندی دست دوم معمولا با گارانتی عرضه نمی شوند که این موضوع نکته حائز اهمیتی برای خریداران است. نکته در اینجاست که حتما دستگاه های دست دوم بسته بندی را با گارانتی و خدمات پس از فروش تهییه کنید.

قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی کالباس

نصب و راه اندازی دستگاه بسته بندی کالباس دست دوم

یکی از خدمات گشتا صنعت اصفهان، ارائه خدمات نصب و راه اندازی دستگاه های دست دوم بسته بندی در محل مورد نظر مشتری است. در این هنگام دستگاه در محل مورد نظر مشتری نصب می شود و با آغاز فعالیت دستگاه تست های سلامت بر روی آن انجام می شود تا از عملکرد درست دستگاه اطمینان حاصل شود و تنظیمات لازم بر روی آن اعمال شود. در این مرحله می توان فرآیند ویژه سازی را بر روی دستگاه انجام داد.

گارانتی و خدمات پس ازفروش دستگاه بسته بندی کالباس دست دوم

یکی دیگر از فرآیند های لازم و حتمی در خرید دستگاه های دست دوم وجود گارانتی و خدمات پس از فروش این دستگاه ها است که اساسی ترین فاکتور لازم برای خرید دستگاه های دست دوم بسته بندی محسوب می شود. گشتا صنعت اصفهان با اطمینان بالا در ساخت و بازسازی دستگاه های دست دوم با تکیه بر دانش بومی و واردات انواع قطعات با توانمندی تامین بالا مطمئن ترین مسیر خرید دستگاه های دست دوم است.

خرید و فروش دستگاه های دست دوم بسته بندی در گشتا صنعت اصفهان

یکی از خدماتی که گشتا صنعت اصفهان به شما ارائه می دهد امکان خرید و فروش دستگاه های دست دوم بسته بندی در گشتا صنعت اصفهان است.براساس این منظور دستگاه های موردنیاز خود و یا دستگاه هایی را که قصد فروش آنها را دارید در فرم بالا با اطلاعات کامل ثبت کنید. همکاران ما در گشتا صنعت اصفهان در اولین فرصت برای خرید و فروش دستگاه با شما تماس می گیرند.

سایر دستگاه های دست دوم صنایع پروتئینی

دستگاه دست دوم صنایع پروتئینی - سوسیس

سوسیس

ماهی

مرغ

همبرگر