گشتا صنعت اصفهان

031-33878681

گشتا صنعت اصفهان

خرید و فروش دستگاه و تجهیزات دست دوم بسته بندی سوسیس

دستگاه بسته بندی صنایع پروتئینی

برای خرید و فروش دستگاه فرم زیر را تکمیل کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند

دستگاه بسته بندی سوسیس دست دوم

از محبوبترین دستگاه های دست دوم بسته بندی صنایع پروتئینی، دستگاه بسته بندی سوسیس است. سوسیس فرآورده ای گوشتی با اعمال تغییراتی خاص است در ترکیب آن یعنی افزودن ادویه های خاص است. محبوبیت سوسیس در میان مردم بیشتر به دلیل فست فود ها رواج یافته است. از نکاتی که اهمیت دستگاه های بسته بندی سوسیس و سایر فرآورده های گوشتی را زیاد می کند این است که این محصول را هر کسی می تواند تولید کند چرا که ماده اولیه آن با درصدی بالا از گوشت چرخ شده است و افزودن ادویه که در دسترس عموم برای تولید این محصول قرار دارد و برای شکل دادن آن به صورت سوسیس به یک چرخ گوشت و یک قیف نیاز است تا خروجی محصولی به شکل سوسیس باشد تا نهایتا با برش بتوان آنها به قطعات کوچکتر تقسیم کرد. در مقیاس تجاری نیاز است تا سوسیس ها را در پوششهایی و یا لفاف قرار دهیم تا بتوانیم برای بسته بندی و نگه داری به مشکلی برنخوریم.

دستگاه های بسته بندی سوسیس در مقیاس های مختلفی به بازار عرضه می شوند از دستگاه های تولید سوسیس که برای فست فودها مناسب است تا دستگاه های بسته بندی صنعتی که توان بسته بندی سوسیس بصورت تجاری را دارند. گشتا صنعت اصفهان تولید کننده و واردکننده دستگاه های بسته بندی سوسیس آکبند و دست دوم است و تمامی دستگاه های بسته بندی را گارانتی به بازار عرضه می کند.

دستگاه دست دوم بسته بندی سوسیس

مزایای استفاده از دستگاه دست دوم بسته بندی سوسیس

چون کسب و کارهای کوچک و بزرگی در موضوع تولید فرآورده های پروتئینی دخالت دارند رقابت در این عرصه برای بسیاری از فعالان حوزه صنایع پروتئینی مهم است لذا تهییه دستگاه های بسته بندی با قیمت پایین از جمله کارهایی است که می تواند مزیت رقابتی بالایی برای کارآفرینان ایجاد کند تا با تولید محصولی تجاری بتوانند خود را در عرصه بازار مطرح کنند. قیمت پایین یکی از فاکتورهای مناسب برای تهییه دستگاه های بسته بندی است. چون ساختار این دستگاه ها چندان پیچیده نیست استفاده از دستگاه های دست دوم می تواند مزایایی را به همراه داشته باشد.

قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی سوسیس

برای تعیین قیمت دستگاه های دست دوم بسته بندی عمدتا از فاکتورهایی برای قیمت گذاری دستگاه استفاده می شود ازجمله آنکه در هنگام خرید و فروش دستگاه های دست دوم بسته بندی به این نکته باید توجه شود که سازنده دستگاه چه برندی بوده است. برندهای معتبر معمولا دستگاه هایی با کارکرد بلند مدت می سازند و ساختار دستگاه های آن استحکام لازم برای بازسازی را دارد. 

موضوع بعدی میزان ساعت کارکرد دستگاه است هرچه دستگاه بیشتر کار کرده باشد احتمالا به بازسازی بیشتری نیاز دارد و طبیعتا هزینه آن هم بیشتر خواهد بود. برای همین موضوع در هنگام خرید دستگاه های دست دوم از نظر کارشناسان برای فهمیدن این نکته که ساعت کارکرد دستگاه چقدر بوده است استفاده کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش: برای خرید دستگاه های دست دوم بسته بندی حتما از ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه مطمئن شوید و دستگاهی را تهییه کنید که خدمات پس از فروش و ضمانت لازم را داشته باشد.

نصب و راه اندازی دستگاه سوسیس دست دوم

دستگاه بسته بندی سوسیس در ابعاد کوچک و متوسط فرآیند نصب و راه اندازی دشواری ندارند صرفا قرار گرفتن در وضعیت مطلوب و تنظیمات اولیه است تا بتواند به درستی و مطابق با برنامه کار کند. اما دستگاه های که ابعاد بزرگتری دارند نیاز دارند تا توسط کارشناسان در محل مورد نظر مشتری نصب شود. پس از نصب دستگاه آنرا روشن می کنند تا بتوانند عملکرد آنرا ببینند و تنظیمات لازم را برای آن انجام دهند. در این مرحله است که به درخواست مشتریان می توان عملیات ویژه سازی را بر روی دستگاه انجام داد تا عملکرد و هماهنگی بهینه تری را با سیستم داشته باشد.

نصب و راه اندازی دستگاه دست دوم بسته بندی سوسیس

گارانتی و خدمات پس ازفروش دستگاه بسته بندی سوسیس دست دوم

گشتا صنعت اصفهان تمامی دستگاه های دست دوم را با گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می کند. داشتن دانش بومی در ساخت دستگاه های بسته بندی و امکانات لازم برای بازسازی آنها و علاوه برآن توانمندی گشتا صنعت اصفهان برای واردات انواع قطعات و تجهیزات گارانتی با اصالتی و اطمینان خاطر مضاعفی را برای مشتریان فرآهم می کند.

خرید و فروش دستگاه های دست دوم بسته بندی در گشتا صنعت اصفهان

گشتا صنعت اصفهان با ایجاد فضای خرید و فروش دستگاه های دست دوم بسته بندی این امکان را فرآهم آورده است تا مردم بتوانند دستگاه های دست دوم خود را به گشتا صنعت اصفهان بفروشند و البته دستگاه های دست دوم را هم خریداری کنند. برای این منظور حتما فرم بالا را تکمیل کرده و مشخصات دستگاه مورد نظر خود را با تصاویر آن بارگذاری کنید. همکاران ما در گشتا صنعت اصفهان در اولین فرصت با شما تماس می گیرند.

سایر دستگاه های دست دوم صنایع پروتئینی

دستگاه دست دوم صنایع پروتئینی - کالباس

کالباس

ماهی

مرغ

همبرگر