گشتا صنعت اصفهان

031-33878681

گشتا صنعت اصفهان

خرید و فروش تجهیزات دست دوم مایعات غلیظ

دستگاه بسته بندی دست دوم

مایونز

کچاب

عسل

آلوچه

ارده

برای خرید و فروش دستگاه فرم زیر را تکمیل کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند

دستگاه بسته بندی مایعات غلیظ دست دوم

اطراف ما پر از مایعات غلیظی است که در اشکال مختلف بسته بندی به بازار عرضه شده اند از عسل و انواع سس گرفته تا سایر خوراکی ها و سیالات دیگر مانند آلوچه و ارده. البته از دستگاه های بسته بندی مایعات غلیظ در انواع مختلفی از صنایع و کاربرد های متفاوت می توان استفاده کرد. منظور ما در این بخش صنایع دیگر مانند روغن ها صنعتی و سایر فرآورده های نفتی و صنعتی است.

در این بخش گشتا صنعت اصفهان اقدام به بازسازی دستگاه دست دوم بسته بندی مایعات غلیظ کرده ایت که در طیف گسترده ای از صنایع غذایی کاربرد دارد.گشتا صنعت اصفهان با توجه به اینکه خود تولید کننده دستگاه های مایعات غلیظ است، در بازسازی و و تعمیر دستگاه های دست دوم تبحر خاصی داشته و آنها را مانند دستگاه های نو برای مدت طولانی قابل استفاده می کند. بازسازی دستگاه های دست دوم شامل برطرف کردن تمامی عیب ها و مشکلات ساختاری دستگاه و از طرفی ویژه سازی آن است که با توجه به بهای تمام شده دستگاه برای مصرف کننده یک گزینه عالی برای تجهیز خطوط تولید و بسته بندی می باشد.

دستگاه دست دوم تولید و بسته بندی ارده

ارده یکی از فرآورده های بسیار مقوی و مورد استقبال مردم است که غالبا برای مصرف غذایی بخصوص صبحانه مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول که در واقه فرآورده تغییر شکل داده کنجد است توسط دستگاهی بخصوص با رنده کردن و حرارت تولید می شود، پس از تولید تقریبا به شکل مایعی غلیظ با گرانروی بالا در می آید که توسط دستگاه در ظروف 250 گرمی تا 5 کیلویی بسته بندی می شود. دستگاه بسته بندی دست دوم ارده پس از پاک سازی کامل دستگاه با رعایت الزامات بهداشتی کامل برای بسته بندی ارده بازسازی مجدد می شود.

شما می توانید برای خرید و فروش دستگاه دست دوم ارده با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و با پر کردن فرم بالا دستگاه خود را برای فروش و البته خرید ارائه کنید.

دستگاه بسته بندی آلوچه دست دوم

خوراکی خوشمزه ای که برخی اوقات اون رو با لواشک اشتباه می گیریم، آلوچه است. این فرآورده میوه ای مانند لواشک در اثر حرارت داخل محصول و اضافه کردن مواد اولیه ای مانند نمک تولید می شود منتها مانند لواشک از صافی عبور داده نمی شود و تقریبا شکل اولیه میوه در آن حفظ می شود. پس از تولید آلوچه نیاز است آن را در اوزان و اشکال مختلفی بسته بندی کنیم برای این منظور از دستگاه بسته بندی آلوچه استفاده میکنیم که می تواند این محصول را به اشکال مختلفی بسته بندی کند.

این محصول را می تون بصورت دستی هم در منزل تولید کرد بنابراین زمانی که می خواهیم آن را به بازار عرضه کنیم نیاز است تا حجم بالایی را از این محصول بسته بندی کنیم. برای بسیاری از کارگاه های کوچک که نیازمند خرید این دستگاه هستند، هزینه خرید دستگاه و صرفه جویی در آن بسیار مهم است در این شرایط خرید دستگاه دست دوم آلوچه توجیه پذیر خواهد بود چرا که دستگاه های دست دوم گشتا صنعت اصفهان بسیار با کیفیت و دقت بالایی بازسازی شده اند  و مشتریان از خرید اطمینان کامل و رضایتمندی بالایی دارند.

دستگاه بسته بندی عسل دست دوم

عسل مشهورترین فرآورده ای است که در همه خانواده ها از آن استفاده می شود. عسل بصورت طبیعی گرانروی بالایی دارد و جزء مایعات غلیظ است بنابراین بسته بندی آن بدون تغییر خواص محصول بسیار مهم است. گشتا صنعت اصفهان با توان تولید و بازسازی دستگاه های بسته بندی مایعات غلیظ فضایی را بوجود آورده است تا هموطنان گرامی بتوانند با کمترین هزینه اقدام به تهییه دستگاه های بسته بندی دست دوم کرده و با اطمینان از خرید محصولات خود را بسته بندی کنند. گشتا صنعت اصفهان با ضمانت بلند مدت خدمات و گارانتی پس از فروش به مشتریان اطمینان کافی برای خرید دستگاه را می دهند.

دستگاه دست دوم بسته بندی سس کچاب

سس کچاب یا سس گوجه فرنگی که در طعم ها و انواع مختلفی به بازار عرضه می شود فرآورده گوجه فرنگی است که به روشهای خاصی فرآروی می شود. دستگاه بسته بندی کچاب در واقع دستگاه بسته بندی مایعات غلیظ است که توان بسته بندی محصولات با گرانرویی بالا را نیز دارد. این دستگاه معمولا در کارخانه جات مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد اما در چند سال اخیر به دلیل رشد صنایع کوچک بسیاری اقدام به تولید سس کچاپ کرده و البته پا را از شرایط فعلی پیشتر گذاشته و محصولاتی با فرمول و طعم اختصاصی خودشان به بازار عرضه کرده اند. دستگاه دست دوم بسته بندی سس کچاب توسط گشتا صنعت اصفهان بصورت ویژه بازسازی می شود. دستگه دست دوم کچاب علاوه بر دارا بودن کیفیت بالای محصول در حد محصولات نو امکان استفاده آن بصورت ویژه سازی مناسب صنایع دیگر را نیز در اختیار دارد.

دستگاه دست دوم سس مایونز

سس مایونز برای همه ما محصولی آشناست، هنگامی که ساندویچ می خوریم و یا حتی در برخی از غذا ها مانند سالاد اولویه از آن استفاده میکنیم، البته امروزه به عنوان افزودنی در برخی از غذاها و حتی کبابها مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه بسته بندی سس مایونز یکی از دستگاه هایی است که به ما این امکان را می دهد تا بتوانیم به راحتی تمامی محصولاتمان را در بسته های مورد نظر برای عرضه به بازار بسته بندی کنیم. گشتا صنعت اصفهان با ارائه خدمتی جدید پس از ساخت دستگاه های مایعات غلیظ، اقدام به بازسازی دستگاه های مایعات غلیظ کرده است. دستگاه دست دوم مایونز با دقت بسیار بالا و بر اساس دقیق ترین فرآیند بازسازی برای سس مایونز، مجددا آماده ارائه به بازار شده است. ضمانت بلند مدت قطعات بکار رفته در دستگاه و خدمات پس از فروش توسط گشتا صنعت اصفهان که خود تولید کننده صفر تا صد این دستگاه مایعات غلیظ است اطمینان خاطر مشتریان را تامین میکند.

قیمت دستگاه دست دوم بسته بندی مایعات غلیظ

دستگاه های دست دوم مایعات غلیظ که در صنایع مختلفی کاربرد دارد توسط گشتا صنعت اصفهان به روز رسانی و بازسازی می شود . برای اخذ قیمت دستگاه های دست دوم و البته برای فروش دستگاه های خود با گشتا صنعت اصفهان تماس گرفته و حتما فرم بالا را پر کنید. در اولین فرصت کارشناسان گشتا صنعت اصفهان برای خرید و فروش دستگاه دست دوم با شما در اسرع وقت تماس می گیرند.