گشتا صنعت اصفهان

031-33878681

گشتا صنعت اصفهان

خرید و فروش دستگاه دست دوم بسته بندی پفک

دستگاه دست دوم بسته بندی مواد گرانولی و پودری

برای خرید و فروش دستگاه فرم زیر را تکمیل کنید

کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس می گیرند

دستگاه دست دوم بسته بندی پفک

دستگاه دست دوم بسته بندی پفک از دستگاه هایی است که در گروه دستگاه دست دوم مواد گرانولی و پودری قرار دارد، بنابراین دستگاه بسته بندی پفک در ساختار همان دستگاه بسته بندی مواد گرانولی و پودری است که ممکن است با توجه به شرایط خاصی برای بسته بندی پفک بهینه سازی شده باشند.

دستگاه دست دوم بسته بندی پفک از دستگاه هایی است که توسط گشتا صعت اصفهان برای استفاده در خطوط تولید گارگاه های زود بازده به بهترین روش ممکن بازسازی شده است. گشتا صنعت اصفهان با راه اندازی خدمات خرید و فروش دستگاه های دست دوم بسته بندی این امکان را برای اکثر مشتریان فراهم آورده است تا بتوانند با با استفاده از پلتفرم گشتا صنعت اصفهان دستگاه های دست دوم خود را بفروشند و یا برای خرید دستگاه های دست دوم بسته بندی ثبت سفارش کنند برای این امر لازم تا فرم بالا را تکمیل کنند و اطلاعات دستگاه های درخواستی و یا دستگاهی که می خواهند بفروشند را وارد کنند . همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و مراحل لازم طی خواهد شد.

مزایای استفاده از دستگاه  دست دوم بسته بندی پفک

دستگاه دست دوم بسته بندی پفک پس از بازسازی به طور ویژه برای بسته بندی پفک بهینه می شوند به این معنا که در زمان بسته بندی مواد غذایی نظیر پفک لازم است الزامات بهداشتی خاصی رعایت شود و دستگاه برای بسته بندی این محصول به طور ویژه بهینه شود تا بتوانندمحصول را در اوزان مختلف بسته بندی کنند.

قیمت دستگاه بسته بندی دست دوم پفک

دستگاه دست دوم بسته بندی پفک به نسبت دستگاه های نو قیمت بسیار کمتری دارند و این در حالی است که گشتا صنعت اصفهان این دستگاه ها را به طرز ویژه بازسازی می کند و از لحاظ عملکردی قابل رقابت با محصولات نو است. البته باید توجه داشت با توجه به حجم تولید محصولات نوع دستگاه بسته بندی و ظرفیت بسته بندی آن فرق می کند که طبیعتا قیمت متفاوتی هم دارد.

کیفیت دستگاه های دست دوم بسته بندی پفک

یکی از امتیازات گشتا صنعت اصفهان و برتری ان نسبت به سایر شرکت های ارائه دهنده دستگاههای بسته بندی، کیفیت بالای دستگاه های بسته بندی است. با توجه به توانمندی گشتا صنعت اصفهان در تولید و بازسازی دستگاه های بسته بندی این دستگاه ها بر اساس اصول مهندسی و نقشه کارکردی مجددا بازسازی می شود تا بتوانند به بهترین شکل ممکن در خطوط تولید برای بسته بندی قرار بگیرند. در مراحل بازسازی دستگاه تمام قطعات دستگاه مجددا از هم باز شده و با بررسی استانداردهای کیفیت آنها برای استفاده مجدد مورد ارزیابی قرار می گیرد و در صورت لزوم قطعه سالم و نو جایگزین آن می شود. پس از طی استانداردهای لازم دستگاه مجددا سر هم شده و برای استفاده تحت تست و بازرسی کیفی نهایی قرار می گیرد. به همیم جهت دستگاه های دست دوم بسته بندی پفک گشتا صنعت اصفهان دارای بالاترین سطح کیفی موجود و کاملا قابل رقابت با دستگاه های نو است.

گارانتی و ضمانت بلند مدت دستگاه دست دوم بسته بندی پفک گشتا صنعت اصفهان

گشتا صنعت اصفهان برای تمامی دستگاه های دست دومی که ارائخ می کند ضمانت بلند مدت خدمات و گارانتی پس از فروش را بصورت لبند مدت در نظر می گیرد.

نصب و راه اندازی دستگاه های دست دوم بسته بندی پفک

پس از خرید دستگا های گشتا صنعت اصفهان اقدام به نصب دستگاه های بسته بندی دست دوم در محل مورد نظر مشتری می کند تا پس از قرار گیری دستگاه در خطوط تولید و بسته بندی مراحل بهینه سازی و سازگاری و البته اقدامات ایمنی آن انجام شود.

سایر دستگاه های بسته بندی مواد گرانولی و پودری

دستگاه دست دوم مواد گرانولی و پودری - لوازم آزمایشگاهی

لوازم آزمایشگاهی

سویا

حبوبات

چیپس

پفیلا

ادویه